بازدید 3169
نشست خبری

استراماچونی:حرکت اسماعیلی خطای ساده هم نبود

من فیلم بازی را که ندیدم و نمی‌توانم الان در مورد آن نظر بدهم. ولی در مورد اسماعیلی باید بگویم حرکت او حتی یک خطای ساده هم نبود.
کد خبر: ۹۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳ 15 September 2019

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:متاسفانه در حالی که موقعیت‌های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم ۲ امتیاز را از دست دادیم.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره‌آ استراماچونی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و به گل هم رسیدیم. نزدیک شدن تیم ما به دروازه حریف در همان ابتدای بازی خوب بود و به خوبی این کار را انجام دادیم. در نیمه دوم باز هم می‌خواستیم گل دوم را بزنیم و حتی سعی کردیم بازی را ببندیم. زمانی که در حال حمله بودیم یک ضربه آزاد روی دروازه ما آمد که گل تساوی را خوردیم.متاسفانه در حالی که موقعیت‌های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم ۲ امتیاز را از دست دادیم.

استراماچونی:حرکت اسماعیلی خطای ساده هم نبود

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا قبول دارد در نیمه دوم تیمش دفاع می‌کرد گفت: تیمی که بازیکنان جدید جذب می‌کند زمان می‌برد تا به هماهنگی برسد، من قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفته، چون موقعیت‌های گلزنی دیگری داشتیم. زمانی که ۱۰ نفره بودیم شانس‌های بهتری برای گل داشتیم و حتی ضربه مرتضی تبریزی با اختلاف کم به بیرون رفت.

استراماچونی ادامه داد: ما تیمی هستیم که به دنبال گرفتن امتیاز هستیم و اگر چه ما امتیاز این دیدار را از دست دادیم، ولی تلاش می‌کنیم امتیازات دیگر مسابقات را به دست بیاوریم. ما تا دقیقه ۶۰ که شما می‌گویید به لاک دفاعی فرو رفتیم بازی خوبی کردیم و اصلا دفاع نکردیم. باز هم تاکید می‌کنم با صحبت شما مخالف هستم که ما از دقیقه ۶۰ به بعد دفاع می‌کردیم.

وی ادامه داد: بدترین قسمت مسابقه این است که احتمالا ۳ بازیکن را از دست دادیم، اول دیاباته که باید از او تست گرفته شود، مهدی قائدی هم از ناحیه مچ مصدوم شده و اسماعیلی هم محروم است. متاسفانه اخراج اسماعیلی اصلا کارت زرد هم نداشت و من اصلا آن را خطای مستحق کارت زرد هم نمی‌دانم. 

سرمربی استقلال در مورد گل تبریزی گفت: من فیلم بازی را که ندیدم و نمی‌توانم الان در مورد آن نظر بدهم. ولی در مورد اسماعیلی باید بگویم حرکت او حتی یک خطای ساده هم نبود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر