بازدید 4696
هت تریک استراماچونی در بازی های بدون برد

استقلال در مسجدسلیمان دو امتیاز و ۲بازیکن اصلی ازدست داد

شاگردان استراماچونی با این تساوی دو امتیازی شده و بدون برد تا این هفته به استقبال دربی هفته آینده خواهند رفت. شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی استقلال در نیمه نخست از ناحیه دنده مصدوم شد تا حضورش در دربی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. همچنین فرشید اسماعیلی در دقیقه ۸۷ از زمین اخراج شد تا غایب دربی باشد.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ 15 September 2019

تیم استقلال با تساوی در زمین کم نور ورزشگاه مسجدسلیمان به استقبال دربی شماره 90 رفت و غیر از دو امتیاز دو بازیکن اصلی اش را هم از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ برتر نوزدهم، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این مسابقه مهدی قائدی (۱۷) برای استقلال و حامد نورمحمدی (۷۱) برای نفت گلزنی کردند.

ترکیب نفت: حبیب فرعباسی، محمد طیبی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان (۵۹- محمد ابراهیمی)، عباس عسگری (۵۳ - مجید خدایی اصل)، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان (۸۰ - فرزاد حاتمی)، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده و سجاد جعفری.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان (۷۷ - علی دشتی)، آرش رضاوند (۷۶ محسن کریمی) و دیاباته (۳۶ - مرتضی تبریزی).

لیگ برتر فوتبال| حسرت استقلال برای رسیدن به پیروزی به دربی کشیده شد/ آبی‌ها نبردند و تلفات هم دادند

استقلال در نیمه اول بازی با کاملا برتر از حریف خود آغاز کرد و این تیم در طول ۴۵ دقیقه اول بازی کاملا بر توپ و زمین مسلط بود اما در نیمه دوم شرایط به شکل باورنکردنی برای استقلال پیش رفت، در این نیمه استقلال بازهم بازی را هجومی‌تر از حریف خود آغاز کرد و موقعیت خطرناکی به حریف خود نداد، اما در دقیقه ۷۰ سانتر حسین ابراهیمی با اشتباه عجیب حسینی در خروج همراه شد و حامد نورمحمدی دروازه استقلال را باز کرد.

شاگردان استراماچونی با این تساوی دو امتیازی شده و بدون برد تا این هفته به استقبال دربی هفته آینده خواهند رفت. شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی استقلال در نیمه نخست از ناحیه دنده مصدوم شد تا حضورش در دربی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. همچنین فرشید اسماعیلی در دقیقه ۸۷ از زمین اخراج شد تا غایب دربی باشد.

استقلال مثل ۲ بازی قبل در بسته نگه داشتن دروازه اش ناکام بود که این بار خروج سیدحسین حسینی باعث شد استقلال نتواند دروازه خود را بسته نگه دارد.حامد نورمحمدی یکی از بهترین بازیکنان این بازی بود، بازیکنی که در کنار نمایش موفق دفاعی توانست تک گل تیمش را هم با ضربه سر بزند.

استراماچونی هم‌چنان در حسرت برد/ استقلال با تساوی و تلفات به استقبال دربی رفت

نیمه اول

دقیقه ۴: پاس عمقی خوبی به مهدی قائدی رسید که ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۱۰: فرشید اسماعیلی با خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۱۷: باز هم پاس عمقی این بار به شیخ دیاباته رسید و مهاجم سیه‌چرده استقلال اقدام به ضربه زدن به سمت دروازه کرد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع نفت و با اشتباه حمید فرعباسی، دروازه‌بان زردپوشان به مهدی قائدی رسید و مهاجم استقلال به راحتی دروازه را باز کرد.

دقیقه ۲۳: دیاباته توسط مدافع نفت در محوطه جریمه سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۲۹: ارسال وریا غفوری با ضربه سر دیاباته همراه شد که راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۴: ضربه ارسالی به محوطه جریمه استقلال با ضربه عماد میرجوان می‌رفت که وارد دروازه استقلال شود، اما سیدحسین حسینی آن را دور کرد.

دقیقه ۳۶: دیاباته به دلیل مصدومیت، جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: توپ ارسالی میلیچ را تبریزی می‌توانست تبدیل به گل کند، اما توپ او به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه ۵۷: مرتضی تبریزی پس از جا گذاشتن مدافع نفت دروازه این تیم را باز کرد، اما داور اعتقاد به خطا داشت و این گل را نپذیرفت.

دقیقه ۵۸: نفتی‌ها صاحب موقعیت شدند که ضربه خطرناک مهاجم این تیم را حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۱: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی محمد ابراهیمی با ضربه سر حامد نورمحمدی وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۷۵: علی علیزاده از نفت از داور کار زرد گرفت.

دقیقه ۷۷: توپ ارسالی به محوطه جریمه نفت را دانشگر با سر زد که فرعباسی آن را برگرداند و در ادامه ضربه سیاوش یزدانی نیز راهی اوت شد.

دقیقه ۸۷: فرشید اسماعیلی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و دربی هفته آینده را از دست داد.

دقیقه ۱+۹۰: مهدی قائدی با نفوذ به محوطه جریمه نفت ضربه‌ای راهی دروازه میزان کرد که به شکل خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۳+۹۰: شوت بازیکن نفت در محوطه جریمه استقلال را حسینی دفع کرد.

استقلال در مسجدسلیمان دو امتیاز و دو بازیکن اصلی ازدست داد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر