بازدید 4325
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد؛

وزارت صمت نیازمند آرامش است

در کنار جوانگرایی نباید از ظرفیت تجربه افراد چشم‌پوشی کرد بلکه هماهنگی کار و تجربه است که می‌تواند مشکلات کنونی کشور را مرتفع کند.
کد خبر: ۹۲۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 15 September 2019

افضلی گفت: در کنار جوانگرایی نباید از ظرفیت تجربه افراد چشم‌پوشی کرد بلکه هماهنگی کار و تجربه است که می‌تواند مشکلات کنونی کشور را مرتفع کند.

نظر افضلی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس دهم در خصوص وضعیت و عملکرد وزارت صمت، گفت: مدیریت وزیر صنعت، معدن و تجارت در ماه‌هایی که عهده‌دار این وزارتخانه بوده قابل قبول است و تاکنون تلاش‌های خوبی در عرصه صنعت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رحمانی در سفرهایی که به منطقه و استان ما یعنی خراسان جنوبی داشته مشکلات را بررسی و برای تقویت صنعت و اشتغال تلاش‌های زیادی کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر صمت از سوی برخی نمایندگان خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارتخانه‌ای عریض و طویل و با مسئولیت فراوان است، باید ببینیم موضوعی که نمایندگان پیگیری می‌کنند چیست، ولی معتقدم زمان برای اینکه عده‌ای برای طرح استیضاح به نتیجه برسند زود است زیرا تاکنون عملکرد وزیر خوب بوده است.

افضلی تصریح کرد: اینکه وزرا باید نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند امر بدیهی است، اما مهمتر از آن این است که باید فضای کار همراه با آرامش و دور از تنش باشد.

وی با اشاره به انتصاب مدیرعامل جوان در ایران خودرو از سوی رحمانی اظهار کرد: حوزه صنعت نیازمند کار بی‌وقفه است و جوانگرایی لازمه این تلاش‌ها است. البته این جوانگرایی باید با کارایی همراه باشد تا بتوان از پتانسیل جوانی برای پیشرفت کار بهره گرفت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هرکس برای مردم کار صادقانه انجام می‌دهد قابل تقدیر است، یادآورشد: در کنار جوانگرایی نباید از ظرفیت تجربه افراد چشم‌پوشی کرد بلکه هماهنگی کار و تجربه است که می‌تواند مشکلات کنونی کشور را مرتفع کند.

نظر افضلی با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی از ظرفیت‌های خوب معدنی برخوردار و نیازمند توجه بیشتر است، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی می‌توانند در استان اشتغال پایدار ایجاد کنند اما برای این کار، نیاز به حمایت دارند که امیدوارم این حمایت هرچه زودتر به‌وقوع بپیوندد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل