بازدید 4010

سفری دلچسب به یک تنگه با ۶۴ آبشار

کد خبر: ۹۲۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 15 September 2019

اسم شیراز که می‌آید، حتما ذهنمان پر از عطر بهار نارنج می‌شود و خیالی خوش، حال و هوای‌مان را عوض می‌کند. شیراز، مجموعه‌ای از زیبایی‌های روح‌انگیز است که باید دید و شناخت. تور شیراز فرصتی است که به کسب بهترین تجربه‌ها در این شهر بپردازید. این تور که در دسته‌ی تورچند روزه قرار می‌گیرد، با همراهی تور لیدرهای حرفه‌ای، برای شما تجربه‌‌ای متفاوت از شهر گردی می‌سازد. با اقامتی چند روزه و همراهی تور شیراز ، می‌‌توانید اکثر دیدنی‌های این شهر را ببینید و خاطره‌ی آن‌ها را در ذهن‌تان ثبت کند. از میان دیدنی‌های استان فارس، که جاذبه‌ی طبیعی شگفت‌انگیز منطقه محسوب می‌شود، باید به تنگه رغز اشاره کرد. این زیبایی طبیعی، شما را حیرت زده می‌کند. حتی اگر ساکن این محدوده نیستید. می‌توانید با تور تنگه رغز همسفر شوید و این جاذبه را از نزدیک ببینید. تور چند روزه طبیعت گردی، یکی از بهترین سفرهایی است که در زندگی‌تان تجربه می‌کنید.

زمان مناسب برای شیراز گردی

شیراز، شهری است که هر چهار فصلش شما را به سوی خود می‌خواند. از بهار‌هایی که پر از لطافت و سرسبزی است و در خیابان‌هایش بوی بهار نارنج‌ها شما را نوازش می‌کنند. تا پاییزهایی که شهر هزاران رنگ به چشم‌های شما هدیه می‌کند. لازم است بدانید که تابستان‌های شیراز کمی گرم است. به‌طور کلی اما بهترین زمان برای سفر به شیراز، ماه اردیبهشت است. به‌ویژه که ۱۵ اردیبهشت، روز شیراز است و در این مدت جشن‌های جذابی در شهر برقرار است.

تنگه رغز ، سفر به بهشت آبشارها در دل داراب

تنگه رغز، پر است از آبشارها و چشمه‌های زلال که هیجان را در شما زنده می‌کنند. در دل این تنگه حدود ۶۴ آبشار وجود دارد و همین موضوع، بهشتی در این منطقه آفریده است. آبشارها از صخره فرو می‌ریزند و در حوضچه‌هایی رسوبی می‌نشینند. ماهی‌های بسیاری در این آب‌ها زندگی می‌کنند که جان دیگری به حیات رغز داده‌اند. اگر هنوز برای همراهی تور تنگه رغز متقاعد نشده‌اید، باید نکته‌ای هیجان‌انگیز به شما بگوییم: شما برای بازدید از آبشارها باید از دل آن‌ها عبور کنید. فراموش نکنید که برای دیدن همه‌ی آبشارها، ما باید با تور لیدرهای حرفه‌ای سفر کنید تا به سلامت از آبشارها فرود کنید. همین جا است که بیشترین هیجان را حس می‌کنید.

تنگه رغز کجاست؟

این تنگه در استان فارس قرار دارد. شما باید به سمت شهر داراب حرکت کنید و سپس از طریق جاده داراب-شیراز خود را به گردنه دراکویه  برسانید. مسیری خاکی شما را به تنگه می‌رساند. این تنگه در منطقه‌ای بنام حسن آباد، در جنوب شرقی استان فارس قرار دارد.

تور چند روزه ، فرصتی طولانی برای سفر

تور چند روزه یکی از بهترین موقعیت‌ها برای سفری با جزئیات کامل است. تورهای چند روزه می‌توانند شامل موضوعات مختلفی باشند. از تاریخی گردی تا طبیعت گردی هیجان انگیز است. با توجه به فرصتی که در این سفرها دراختیار مسافران است، زمان کافی برای جستجو در مقصد را دارند. این بازه‌ی زمانی تجربه‌ای طولانی‌تر برای‌تان می‌سازد.

اگر این تور طبیعت گردی باشد می‌توانید در دل طبیعت چادر برپا کنید و به تماشا گذر زمان در محیط زیست باشید. شب‌هایی خیال انگیز با آسمانی متفاوت را تماشا کنید و طلوع خورشید را برفراز چادرتان ببینید.

اگر این تور تاریخی گردی باشید به سراغ شهری پر از جاذبه بروید؛ مانندشیراز، می‌توانید با خیال راحت به بازدید از شهر بپردازید و رازهای گوشه کنارش را کشف کنید.

تور چند روزه به نسبت سایر تورها زمان و هزینه‌های بیشتری می‌طلبد اما این همراهی طولانی با هم‌گروهان می‌تواند لذت‌بخش باشد. همیشه یکی از بهترین تجربه‌های سفر، آشنایی با افراد جدید است. پس اگر حوصله‌ی گذراندن زمان به‌صورت طولانی با آدم‌های جدید را دارید. می‌توانید خود را برای گشت و گذارهای طولانی آماده کنید و از این کشف خاطراتی فراموش نشدنی بسازید.

هم‌چنین تورهای چند روزه برای مقاصد طولانی انتخاب می‌شوند. اگر محل زندگی‌تان تا مقصد سفر فاصله‌ی زیادی دارد، این نوع تورها انتخاب‌هایی هستند تا چیزی را در گردش‌های‌تان از دست ندهید و به نوعی می‌توانند موقعیتی برابر برای همه‌ی گردشگران باشند. این تورها با تورلیدرهای صبور و حرفه‌ای برگزار می‌شوند تا سختی مسیر را برای شما آسان کنند و شما از انرژی نیفتید و با لبخندی از ته دل، سفرتان را به پایان برسانید.

تورهای چند روزه شما را فرا می‌‎خوانند تا خودتان را در موقعیتی تازه محک بزنید و توانایی های‌تان را بسجنید. این سفرها پر از تجربه‌های جدید هستند و به شما  اجازه می‌دهند خود را از نو بشناسید. پس این فرصت را غنیمت بدانید و قدم در جاده‌های جدید بگذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار