بازدید 2658

واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری مواد شیمیایی در جاده جاجرود

کد خبر: ۹۲۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 15 September 2019

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱:۲۷ بامداد یک تانکر ماده شیمیایی سارین به دلایل نامشخص پس از انحراف از مسیر به بلوک‌های نیوجرسی وسط جاده برخورد کرده و واژگون شده بود.

به گزارش میزان، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱:۲۷ بامداد این حادثه در جاده قدیم جاجرود به سمت پردیس بعد از زیرگذر سعیدآباد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

سید جلال ملکی افزود: با وجود آنکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، اما ماموران ۲ ایستگاه با تجهیزات کامل به عنوان نیرو‌های کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه یک تانکر ماده شیمیایی سارین که یکی از اجرای تشکیل دهنده بنزین به شمار می‌رود و قابلیت انفجار و اشتعال نیز دارد، به دلایل نامشخص پس از انحراف از مسیر به بلوک‌های نیوجرسی وسط جاده برخورد کرده و واژگون شده بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه در نتیجه این حادثه ترافیک سنگینی در جاده ایجاد شده بود، خاطرنشان کرد: تمامی مواد شیمیایی از تانکر خارج و روی سطح جاده ریخته شده بود که آتش نشانان با استفاده از محلول آب و کف جاده را ایمن سازی کردند و با استفاده از جرثقیل سنگین تانکر به حالت اولیه بازگردانده شد.

به گفته وی، در این حادثه تنها راننده تانکر صدمه دیده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راه قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل