بازدید 96053

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور

کد خبر: ۹۲۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 15 September 2019

هر ساله تعداد زیادی از علاقه‌مندان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، متقاضی ادامه تحصیل در این مقطع می ‌باشند که در رقابت کنکور سراسری شرکت کرده و بعد از موفقیت و قبولی در دانشگاه انتخابی خود پذیرش می‌شوند به طبع دانشگاه پیام نور نیز یکی از موارد انتخابی متقاضیان می تواند باشد. یعنی متقاضیان کارشناسی ارشد که در کنکور سراسری شرکت می ‌کنند  می‌‌توانند در لیست انتخابی دانشگاه های خود، واحدهای دانشگاه پیام نور را انتخاب کرده و بعد از پذیرفته شدن وارد نیمسال اول تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد شوند.

به گزارش «تابناک»، دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور بوده که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. به همین جهت مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان این دانشگاه از ارزش و اعتبار بالایی در ایران و سایر کشورهای خارجی برخوردار است.

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور

از مهمترین مزایای دانشگاه پیام نور که آن را از سایر دانشگاه های کشور متمایز می کند مشخص بودن کتاب‌ها و منابع امتحانی است. به طوری که هر شخص در هر شهری می تواند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کرده و امتحانات پایان ترم را در واحد دانشگاهی شهر خود بگذراند. برخی از مزایای دیگر تحصیل در دانشگاه پیام به شرح زیر است:

- شهریه مناسب نسبت به سایر دانشگاه‌ها و امکان پرداخت اقساطی آن

- مشخص بودن کتابها و منابع امتحانی دروس

- امکان تحصیل برای افراد شاغل و کارمندان به جهت عدم حضور اجباری در کلاس‌ها

- ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

- تعیین حوزه امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو

- تخفیف شهریه برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی

- امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری بعد از فارغ‌التحصیلی

- عدم درج کلماتی نظیر فراگیر، غیرحضوری، بدون کنکور و .. در مدرک تحصیلی

پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه فراگیر (بدون کنکور)

دانشگاه پیام نور علاوه بر پذیرش از طریق کنکور سراسری به شیوه فراگیر نیز در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد و فرآیند آن به این‌ صورت است که با توجه به رشته تحصیلی انتخابی متقاضی دروس نیمسال اول تحصیلی کارشناسی ارشد با کتب و منبع امتحانی مشخص به دانشپذیر ارائه داده شده و سپس از همین دروس امتحانی نظیر امتحانات پایان ترم دانشگاه از 20 نمره و فاقد نمره منفی، گرفته شده و بعد از موفقیت دانشپذیر در آن، پذیرش نیمسال دوم کارشناسی ارشد شده و تعدادواحدهای گذرانده شده از کلیه واحدهای درسی کسر می گردد.

می‌توان گفت این شیوه آسانترین و منعطف‌ترین روش برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی کشور است که از رقابت زیاد داوطلبان کنکور به دور است و متقاضیان نیاز به مطالعه دروس مقطع کارشناسی را نداشته و صرفاً با مطالعه دروس نیمسال اول کارشناسی ارشد و موفقیت در امتحانات، برای نیمسال دوم پذیرفته می‌شوند و نمرات ثبت شده آنها معدل نیمسال اول را رقم‌ می‌زند.

رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور به پنج گروه علوم انسانی،‌ علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر تقسیم شده است. در زیر برخی از رشته های تحصیلی پرمتقاضی معرفی می گردد:

مدیریت کسب و کار (MBA) - مدیریت بازرگانی - مدیریت دولتی - حسابداری - روانشناسی بالینی - روانشناسی عمومی - روانشناسی تربیتی - مشاوره - حقوق خصوصی - حقوق جزا و جرم‌شناسی - حقوق بین‌الملل - مدیریت رسانه - مدیریت آموزشی - برنامه ریزی درسی - پژوهش هنر - مهندسی معماری  - مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت - مهندسی صنایع - آموزش زبان انگلیسی - مدیریت جهانگردی - آسیب شناسی و حرکات اصلاحی - زبان و ادبیات فارسی - الهیات و معارف اسلامی - ژنتیک - زیست فناوری میکروبی - بیوشیمی - مدیریت ورزشی

 و سایر رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد که در پایگاه اینترنتی فراگیر پیام نور به نشانی www.faragir.net معرفی شده است.

ثبت نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در مقطع کارشناسی ارشد

متقاضیان شرکت در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ارشد می توانند با ثبت نام در پورتال آموزش عالی فراگیر پیام نور به نشانی www.faragir.net نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و با انتخاب شیوه ارائه دروس در سایت از خدمات آموزشی و امکانات لازم استفاده نمایند. همچنین جهت مشاهده تقویم آموزشی این‌ دوره‌ها و سایر زمان‌بندی‌های آن از طریق لینک تقویم آموزشی اقدام کنند.

کلیه دانش‌پذیران می توانند به سه شیوه دروس ارائه شده توسط دانشگاه پیام نور را بگذرانند:

  1. غیرحضوری (مطالعه خودخوان): صرفاً با مطالعه کتاب ها و منابع امتحانی دروس نیمسال اول و شرکت در امتحان آن در هر واحد دانشگاه پیام نور کشور
  2. کلاس‌های حضوری:‌ این امکان در حال حاضر برای دانشپذیران استان تهران و البرز وجود دارد که با شرکت در کلاس های حضوری آمادگی خود را برای امتحان نیمسال اول فراگیر پیام نور بیشتر کنند.
  3. کلاس‌های مجازی (الکترونیکی): کلیه دانشپذیران دوره های فراگیر پیام نور در سراسر کشور می ‌توانند با حضور در کلاسهای مجازی و آنلاین با امکانات منحصر به فرد خود را برای امتحانات آماده کنند.

تنها پورتال اینترنتی آموزش عالی دوره‌های فراگیر پیام نور در کشور

به تازگی عده‌ای سودجو با تبلیغات در فضای مجازی و دریافت هزینه های گزاف با شعارهای تبلیغاتی نظیر بیمه قبولی از آرم و لوگوی دانشگاه پیام نور سواستفاده کرده و خود را مجری برگزاری این دوره معرفی می‌کنند. به کلیه متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توصیه می ‌گردد که فریب این شعارها و تبلیغات را نخورند و برای استفاده از خدمات آموزشی دوره‌های فراگیر پیام‌نور صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی www.faragir.net اقدام نمایند.

همچنین متقاضیان می ‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های تحصیلی و ثبت نام همه روزه در ساعات اداری (9صبح تا 18عصر) با شماره روابط عمومی 02128426757 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به ساختمان پژوهش واقع در تهران، میدان ولیعصر (عج)، کوچه مینو مراجعه نمایند.

کلیه متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور می‌توانند جهت ثبت‌نام و نام‌نویسی این‌ دوره‌ها از طریق لینک ثبت‌نام اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۵
هشدار جدی به متقاضیان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور: فریب موسسات غیرمجاز تحت عنوان فراگیر پیام نور را نخورید.
هشدار جدی به متقاضیان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور: فریب موسسات غیرمجاز تحت عنوان فراگیر پیام نور را نخورید.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور در گفتگو با خبر رادیو جوان: با هیچ موسسه ای قرارداد همکاری نداریم.

تبلیغات این موسسات کاذب است و اقدامات حقوقی از سوی دانشگاه به وزارت علوم ارسال شده است.دوره فراگیر دارای کنکور اختصاصی از طریق سازمان سنجش، با منابع مشخص و هزینه ثبت نام کمتر از یکصد هزار تومان می باشد.که صرفا در ابان ماه و از طریق سایت سازمان_سنجش می باشد.

موسساتی مانند چاوش، موسسه جامع برسام، سیمیا، فراگیر پیام نور، خوارزمی، دانش پژوهان، faragir.net و غیره هیچ مجوزی از دانشگاه پیام نور ندارند.


متاسفانه درحالی برخی از این موسسات با فریب افراد، اقدام به اخذ شهریه های یک و نیم تا ۱۴میلیون تومانی را می کنند که شهریه ثابت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور حدود یک میلیون تومان است که برای پذیرفته شدگان فراگیر در ترم دانش پذیری شهریه ای اخذ نمی شود.

برای جلوگیری از فریب هموطنان لطفا نشر دهید.

پایگاه_خبری_دانشگاه_پیام_نور
سلام .. والا با توجه به اینکه من دو ساله دارم شرکت می کنم و اشنایی کامل به این فرایند دارم این سایت و مجموعه ان کمترین قیمت و بهترین خدمات ارائه می ده و خیلی خیلی از این مراکز بی خودی مثل دانشپژوهان و سیمیا و فن پردازان و هزار جای دیگه بهتره .. پیشنهادم برای کسایی که آشنایی کامل ندارن ثبت نام در همین سایته
ثبت نام ترم جدید از کی شروع میشه؟
من ثبتنام کردم ولی الکی بود
پونصد هزار تومنم واریز کردم ولی معلوم نیست اصلا چی هست
من فکر کردم برای دانشگاه پیام نور دارم ثبتنام میکنم ولی......
چرا پیام منو نزاشتین؟نکنه شما میشناسینشون؟
مردم گناه دارن تو این بی پولی ...روا نیست امثال این کارا
من واقعیتو گفتم .به اسم شهریه ترم اول از من پول گرفتن ولی خبری نیست
من محمدزاده کارشناس اموزش دانشگاه پیام نور هستم .. این سایت زیر نظر وزارت علوم است و همه مجوزهای لازم را دارد .. به متقاضیان مربوطه پیشنهاد می کنم فقط در این سایت ثبت نام کنند
چطور و کجا ثبت نام کنم
چرا با وجود اطلاع از فریب کاری شرکت ها و موسسه هایی که نام بردید وزارت علوم کاری برای لغو مجوز این برند ها انجام نمی‌دهد وآنها هر سال به نحو سال های قبل عوام فریبی خود رو ادامه میدهند
خدا رو شکر بلخره یه سامانه منسجم برای این دوره درست کردن .. از دست مراکزی که میلیونی پول می گرفتن و 4 تا کتاب بدرد نخور می فرستادن راحت شدیم .. مرسی از شما
سلام ببخشید ارشد پیام نور بدون کنکور کی ثبت نامش شروع میشع؟؟ ورودی سال 99 منظورمه...لطفا راهنمایی کنید مرسی
سلام ببخشید میشه یکی بگه این سایت فراگیردات نت معتبر هست یا نه؟؟؟
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بله .. من ثبت نام کردم و کلاسهای مجازی دارم شرکت کردم .. استاداش اقای دکتر امین پور و آقای عادل خیلی خوب بود
با سلام لطفا میشه درمورد نحوه ثبت نام درکارشناسی ارشد ورودی سال ۹۹ راهنمایی بفرمایید؟ امسال فراگیر کارشناسی ارشدوجود داره؟
سلام من شهریور در این سایت ثبت نام دوره دانش پذیری کردم ۴۸۵۰۰۰ت واریز کردم و کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک رو انجام دادم اما چراسازمان سنجش تازه الان اعلام کرده فقط از طریق سازمان سنجش بزودی ثبت نام فراگیرارشد اعلام میشود ؟
این سایت ۴۸۵ت از من دریافت کرد برای ۶واحد ، ۳تاکتاب برام فرستاده ، یک کتابم رو نفرستاده
تکلیف چیه من شکایت می کنم پیگیر میشم.
پاسخ ها
الهام وفایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
اتفاقا برعکس .. من ثبت نام کردم و همه کتابها برای من ارسال کردند و حتی دروسی که منابع اون تغییر کرده بودن هم بعد برام ارسال کردن .. خیلی خیلی تشکر می کنم از پرسنل خوبشان که در این ترم کنار من بودند و باعث موفقیت من شدن
سلام من در سایت فراگیر دات نت ثبت نام کردم معتبر هست
سلام
دانشگاه پیام نور فراگیر کی ثبت نام دارد؟
خود سایت پیام نور اعلام کرده که فقط از طریق سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام کنید!
پاسخ ها
محدثه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
بله سنجش برای امتحان هست فقط .. اما درسهایی که می خواهید امتحان دهید دروس ترم اول ارشد هست که قبلا در مقطع کارشناسی نخوندیم .. این مرکز برای این دروس کلاس درسی ثبت نام می کنه و اختیاری هم هست
باسلام
مدام وبسایت رسمی دانشگاه پیام نور و صداسیما اعلام میکنه که در این موسسات غیرمجاز ثبت نام نکنید و هنوز خودشون هم نمیدونن میخوان چیکار بکنن و مردم رو معطل کردن.حالا منم ندونسته درسامانه فراگیر ثبت نام کردم وهزینه دادم.اگه الکیه پس چرا به این مجوز دادین و میگین مجوز ندارن؟حرفهای همشون تناقض داده.اگه موسسه فراگیر مجوز نداره پس با مجوز کدوم نهاد اومده اسم خودشو گذاشته فراگیرپیام نور؟با این حال پولی که پرداخت کردیم واسه چهارتا کتاب ویه آزمون آمادگی بوده؟که اگه اینطوریه واقعا ملت بیچاره ای هستیم.
پاسخ ها
محدثه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
باز خدارو شکر کن اینجا ادرس داره تلفن داره جواب میدن 10 سال داره فعالیت می کنه من 2 میلیون دادم چهارتا کاغذ پاره بهم دادن...اصلا معلوم نیست کجا هستن کیا هستن .. بعدش
اومدم فراگیرنت کلاس انلاین ثبت نام کردم
میخواستم بدونم من کارشناسی ندارم و الان میتونم در کلاسهای کارشناسی ارشد ثبت نام کنم یا نه؟
من ثبت نام کردم تو این سایت. 700 تومنم پول گرفتن 3 تا کتاب فرستادن. تلفناشون که در دسترس نیست سیستم پیامرسان هم جواب داده که برید سنجش ثبت نام کنید برای کارت ورود به جلسه. میشه یکی توضیح بده موضوع چیه؟ پول ما رفت؟
پاسخ ها
صنم شیرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
سلام منم ثبت نام کردم و کتاب به دستم رسید انقدر تو بازار گشتم هیچ جا نبود فقط اینجا داشت البته کلاس آنلاین هم ثبت نام کرده بودم .. الان بخاطر کرونا دیرتر می فرستن .. سنجش هم باید ثبت نام کنیم برای آزمون اینجا ولی دروس ترم اول که امتحان می دیم رو آموزش میدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار