بازدید 6159
سوژه

مهمترین مهره پرسپولیس، به دربی شماره ۹۰ می‌رسد؟

پرسپولیس که مقابل تراکتور به شدت از خلاء میانه میدان رنج برد و در نهایت از همین نقطه ضربه خورد و بازی را باخت، حالا بسیار مشتاق بازگشت کمال کامیابی است. مهره ای که هم برانکو حساب ویژه‌ای روی او داشت و هم کالدرون در میانه میدان به وی نیاز دارد.
کد خبر: ۹۲۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 13 September 2019

بعد از انتشار خبر اضافه شدن کامیابی نیا به تمرین گروهی و شروع آماده سازی این بازیکن کلیدی قرمزها بعد از جراحی کتف، حالا سوال این است که آیا او به دیدار برابر استقلال می‌رسد؟

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که مقابل تراکتور به شدت از خلاء میانه میدان رنج برد و در نهایت از همین نقطه ضربه خورد و بازی را باخت، حالا در آستانه حساس‌ترین بازی هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم، باید ۳۱ شهریور به مصاف استقلال برود. سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم بسیار حیاتی است و آن‌ها را در مسیر کسب جام قرار خواهد داد. کمال کامیابی نیا به خاطر آسیب دیدگی قدیمی که داشت چند روز مانده به آغاز لیگ کتف خود را به جراحان داد تا نزدیک دو ماهی نتواند سرخ پوشان را همراهی کند.

کامیابی نیاز از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس است که هم برانکو حساب ویژه‌ای روی این بازیکن داشت و هم کالدرون در میانه میدان به او نیاز دارد. این هافبک دفاعی حدود یک هفته‌ای است به صورت اختصاصی با کادرپزشکی تمرین می‌کند و اگر روند بهبودی اش همین طور ادامه پیدا کند می‌تواند قبل از دربی به تمرینات گروهی اضافه شود، اما آنچه که مسلم است این است که این بازیکن هیچ شانسی برای همراهی پرسپولیس در دربی ندارد.

مهمترین مهره پرسپولیس، به دربی شماره ۹۰ می‌رسد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل