بازدید 4593
ذوالنوری با تبیین چرایی عزاداری ایام محرم و صفر:

کربلا یک‌بار مصرف نبوده و تاریخ انقضا ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: کربلا یک‌بار مصرف نبوده و تاریخ انقضا ندارد.
کد خبر: ۹۲۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 11 September 2019

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: کربلا یک‌بار مصرف نبوده و تاریخ انقضا ندارد.

به گزارش خانه ملت، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس، طی سخنانی در هیئت حضرت ابوالفضل(ع) لر زبانان مقیم قم، به تبیین چرایی عزاداری ایام محرم و صفر برای امام حسین(ع) پرداخت.

نماینده مردم قم در مجلس دهم شورای اسلامی دراین سخنرانی بیان کرد: عده‌ای می‌گویند واقعه عاشور حادثه‌ای مثل حوادث دیگر بود و برخی نیز عزاداری برای امام حسین(ع) را بی‌عقلی می‌دانند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: نویسنده‌ای هم ترویج فرهنگ شهید و شهادت را ترویج خشونت دانسته و عزاداری برای امام حسین(ع) را زیر سؤال می‌برد و می‌گوید خشونتی که در کربلا اتفاق افتاد نتیجه خشونتی بود که پیامبر اکرم(ص) در بدر مرتکب شد.

وی صادر کردن 110 هزار مسلمان و غیرمسلمان به اروپا به‌عنوان برده‌های جنسی توسط داعش را مورد اشاره قرار داد و گفت: آیا ایستادن رزمندگان اسلام و مقابله با داعش ترویج فرهنگ خشونت است؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: امام حسین(ع) در واقعه کربلا معیارها و اصول اسلام ناب را به همگان شناساند؛ امام حسین(ع) بعد از شنیدن خبر مرگ معاویه فرمودند؛ فاتحه اسلام خوانده است و اسلام به رهبری چون یزید مبتلا شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کربلا یک‌بار مصرف نبوده و تاریخ انقضا ندارد؛ کربلا حادثه نبود و ملاک و معیار برای همگان بود و امام حسین(ع) مسیر به همه نشان داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار