بازدید 5865

ربیعی: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست

موضوع مرحومه سحر و حضور زنان در ورزشگاه یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت‌ها را نداشته باشد.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 11 September 2019
سخنگوی دولت گفت: دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر سران قوا، گفت: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود. در این جلسه اوضاع اقتصادی کشور و برنامه‌های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محور‌های مهم این نشست بوده است. از دیگر محور‌های نشست اخیر، بررسی در خصوص مسائل منطقه ای، بین المللی، آخرین وضعیت برجام و گام سوم ایران و همچنین تاکید بر مبارزه با فساد و رفتاری پیشگیرانه در این خصوص بود.

دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست

ربیعی در ادامه در پاسخ به سئوالی اعلام کرد: موضوع مرحومه سحر و حضور زنان در ورزشگاه یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت‌ها را نداشته باشد.

شرایط به سمتی پیش می‌رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند

وی افزود: خانم‌ها هم می‌توانند در همه بازی‌های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می‌رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی‌ها رفع شود.

ابعاد موضوع خودسوزی یکی از هواداران فوتبال بررسی می‌شود

سخنگوی دولت در مورد خودسوزی یکی از هواداران فوتبال، گفت: گزارش‌هایی تهیه می‌شود و ابعاد موضوع بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شبنم نعمت زاده، اظهار کرد: اطلاعات من این است که وی بدهکاری در حوزه دارو دارد و اطلاعات بیشتر ندارم. امیدوارم قوه قضائیه اطلاعات بیشتری دهد.

آقای زنگنه سیاست درستی درباره بنزین اتخاذ کرده است

ربیعی درباره اقدامات دولت برای کارت‌های سوخت، گفت: گام بعدی کاهش بنزین زدن بدون کارت است، به نظرم سیاست درستی آقای زنگنه اتخاذ کرده که الان سی لیتر بدون کارت شخصی است و در ادامه این رقم، ۱۵ لیتر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
به نظرم بهترین راه برای حل مشکل بصورت عادلانه این هست که بازیها را مردانه، زنانه کنند یک بازی کلا تماشاگر اقایون یکی کلا خانمها. بعدش که فرهنگ سازی شد هر بازی را شصت به چهل اجازه بدن تفکیک شده تشریف بیارن. چنتا سکو هم خانوادگی. چی؟ درست میفرمایید.
آقای ربیعی آدرس غلط نده. اولویت های زندگی مردم چیزای دیگه است. شما برو از بهترشدن معیشت مردم تو این شرایط حرف بزن.
البته شماها تا صدتا فامیل اینور و انورتون آقا آقازاده این. واسه همین از معیشت بد ، خیلی درک ندارید.
لااقل حرفاتونو یک کاسه کنین ، رئیس دفتر میگه الان به صلاح نیست ، سخنگو میگه مشکلی نداره دولت موافقه!!!!!!!!!!
الان زمانِ مناسبی برای ماهیگیری از آبِ گل آلود است!
لطفا قبل از اینکه حرف بزنید با هم هماهنگ کنید. واعظی میگه به مصلحت نیست. ربیعی میگه دولت موافقه . مگه واعظی از دولت و تصمیماتش خبر نداره ؟ یا مگه دولت سخنگو نداره که واعظی وعظ میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا بسه دیگه. چند سال دیگه باید این تیتر که دولت موافق حضور خانمها در استادیومه رو ببینیم؟
حرف بس نیس؟
دولتی که حتی نمیتونه در استادیومو روی خانمها باز کنه، واقعا اسمش دولته؟ تعریف دولت چیه؟ دقیقا چه کارایی میتونه انجام بده؟ بابا یه کم از اختیاراتت استفاده کن. یه کم ریسک.
این موضوع در دولت، مثل اینه که من لامپ سوخته خونمو سالها نتونم عوض کنم و هی تکرار کنم که موافقم لامپ خونمو عوض کنم. خب بابا عوض کن دیگه
دولت
بفرماید موافق چه مسائل مشکل ساز برای جامعه نیست
واعظی هم گفته جو ورزشگاهها مناسب حضور زنان نیست حالا بگید این دولت چن تاست موضع دقیقش چیه و چرا با پشتوانه رای دهها ملیونی مردمی حق زنان رو برای حضور در ورزشگاهها تامین نمی کنه چند تا دختر دیگه باید بمیرن
دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه
دولت موافق مذاکره
دولت موافق کاهش نرخ ارز
این وسط مخالف کیه دیوار بین دولت و کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یباره بگو آقای واعظی جز دولت نیس!!
اقای واعظی چکاره هست ؟ اقای ربیعی چکاره است ؟ سخنگو کیه ؟ دولت کیه ؟
اینها خودشان را هم نمیتونن مدیریت کنن ؟
درود دلاور
فعلا زنان بمونند تا تکلیف دولت مشخص بسه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل