بازدید 59312

بازتاب حضور مقتدی صدر در کنار رهبر انقلاب

کد خبر: ۹۲۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 11 September 2019

تصویر منتشر شده از مقتدی صدر در کنار رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی در حسینیه امام خمینی (ره) بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از مشرق، شب گذشته مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم مقتدی صدر، یکی از چهره‌های سیاسی و مذهبی کشور عراق نیز حضور داشت.

تصاویر منتشر شده از او در کنار رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی بازتاب وسیعی در بین کاربران و کارشناسان سیاسی داشت.

مقتدی صدر از مدت‌ها پیش از ایران در مقابل تحریم‌های آمریکا و توطئه‌های کشورهای بیگانه حمایت کرده و اخیرا برای دیدار با رهبری به ایران آمده است.

حضور مقتدی صدر در مراسم عزاداری شام غریبان حسین (ع) با استقبال کاربران در فضای مجازی روبرو شدکه درادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵۰
دمش گرم. این خودش از هر سخنرانی و توپ و تانکی قوی تر بود.
آینده جهان به دست ایشان رقم خواهد خورد... شک نکنید
به اعتراف بسیاری از مورخان و تحلیلگران، ایران امروز از رهگذر انقلاب روح الله و پس از گذار موفق از دوره تثبیت، اکنون در دوران رهبری و تدابیر حکیمانه امام خامنه ای، قدرتمندتر از بسیاری از دوره های تاریخی خود قرار دارد.
همه دست اندازهایی که قدرت های زورگو در مسیر حرکت آن ایجاد می کنند نه از سر قدرت که از سر استیصال بوده و اختصاص بودجه های کلان به تیم های هوشمند به منظور نوآوری های روزانه آنها برای خلق مشکلات با هدف فاصله انداختن این کشور تا مقصد شکوفائی تمدنی آن است.
آنها با رصد تحولات و دستیابی های محور مقاومت به توانمندی های غیر قابل انکار، دیگر به این نتیجه راهبردی رسیده اند که این اتفاق حتمی است و رویه مبهم سیاست های آمریکا و عدم قطعیت تصمیم های دولت های اروپائی ریشه در این حقیقت دارد.
سلام عظمت شور حسینی دراین عکس پیداست . رفتن بولتون مسله داخلی امریکاست. اما پوز دشمن اصلی نظام اسلامی به خاک مالیده شد. حذف بولتون ضربه به همه دشمنان ایران اسلامی است . مردم ایران منتظر ذلالت ترامپ . نتانیهو . بن سلمانو پادشاه ذلیل امارت باشند
به نظرم دوستان باید یکم با احتیاط موضعگیری کنن!
به نظرم باید در ابراز شادی از این اتفاق کمی آرامش به خرج داد. ایشون قبلا به دیدار بن سلمان هم رفته بود. مقایسه ایشون با جناب نصرالله کاملا اشتباهه. باید صبر کرد و دید هر دو طرف چه استفاده ای از این اتفاق می خوان بکنن. کمی زوده که فکر کنیم ایشون دیگه کاملا به سمت ایران برگشته.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
اشتباه مثبت دادم
به نظر من رهبری بدون مطالعه ایشان را به حضور نمی پذیرند و اگر قرار باشد دیدار ایشان با رهبری صادقانه نباشد حتما رهبری و سردار سلیمانی با ایشان در یک قاب عکس قرار نمی گرفتند
آقا یکی این توییتر را رفع فیلتر کنه!!
این که رهبر معظم، مقتدا صدر را به حضور پذیرفته است نشان از حوادث خوشایندی دارد. امیدواریم ایشان در این راه ثابت قدم بماند، گذر زمان موجب تحول نشود. من از این بابت نگرانم.
این برکت و ثمره خون امام حسین و شهدای کربلا است خداوند طول عمر با عزت به امام سید علی بدهد انشالله
ماتاحالا فکر میکردیم خانواده صدر از شیعیان هستن ذکی.؟!
به نظر من زیاد نباید ذوق زده بشیم. باید منتظر رفتار آتی مقتدا صدرباشیم. رفتارهای گذشته مقتدی صدر خیلی متناقض و پر از ابهامه. نوع رفتارش با حشد الشعبی و ایت الله سیستانی و ایران و ارتباطش با بن سلمان و ...
ايوووووووووووووووووووول
نوع نگاه ها را هم نباید از کنار ان به سادگی گذشت
اگر نشستن یک مرد سیاسی در کنار رهبری پیام ها دارد
واگر لبنخدها و بوسیدن دست وصورت رهبری توسط سید مقاومت پیام ها دارد
پس نوع نگاه و احترام ها هم در این دیدار پیام خود را دارد
امید که این دیدار ثمره ای زیبا و خوشی برای جبهه مقاومت داشته باشدانشاء الله
وحدت رمز پیروزی است و خواری بر چشم دشمنان است.
حالا مقتدی صدر کیه؟؟
ای جان
مقتدی موجود خطرناکیه ...زود قضاوت نکنید
پاسخ ها
علی اصفهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
زهبرمونم خیلی زرنگه. اینم فراموش نکنیم
سید جلیل القدر مقتدی صدر
سلام . تصویر عالی بود.
ماشینهای اهدایی ولیعهد عربستان را فروخته؟
خدا رو شکر بابت اینکه اینقدر هوامونو داره. با همه مشکلات حواسش بهمون هست و تنهامون نمیگذاره.
اگر خدا را یاری کنید یارتان خواهد کرد.
این ادم تازه به دوران رسیده وفرصت طلب ومال اندوز شر هست بیرونش کنید بره به دامان اربابان مولدار عربستانی و روسی...
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
نباید اجازه داد که براحتی به دامن عریستان بیفتد هر چند دقیقا مانند ما فکر نکند ولی نباید اجازه بدهیم به دشمن ما بپیوندد
الحمدلله
با سلام
نه تنها شیعه دنبال وهابیت نمی رود ،اهل سنت هم از انان بیزارند،وهابیانی که این همه جنایت در سوریه ،عراق،یمن،بحرین کرده اند نمی توانند مسلمان باشند ،مقتدا هم ادم با هوشی است ،پی برده که ایران جزیره ثبات است و دشمنانش رفتنی،او حوادث عراق و سوریه را دیده ،بنابر این باید جذبش کرد،حیف است از دست برود،دل دشمنان نباید شاد شود،بلکه باید عزا بگیرندکه شیعه هرچند اختلاف داشته باشد،اگر با حسین باشد،عاشورا پیام وحدت و همدلی میدهد ،نگران نباشید حضرت آقا حواسش به همه و همه جا هست،
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
تحلیل کاملا درستیه
تاثیر عظمت محرم
دشمنان اسلام وایران بدانند رهبر فرزانه ما فرزند زهرای اطهر تنها رهبر ایران نیست بلکه رهبر دنیاااااای اسلااااااام است....یا حیدر مدد...‌لبیک یا زاده ی مولا
سلام و درود بر رهبر عزیز جانم فدای رهبر لبیک لبیک لبیک یا سالار خراسان
زیادی هول نشو تابناک و این اشعار حماسی را سر نده این مقتدا صدر خیلی هم سابقه خوبی نداره پس شماها چه سیاست مداری هستید ؟ چند بار همین گازتون گرفته صبر کن و ببین اگر بار دیگر گازتون نگرفت!!!!!!!!!!!!
زنده باد رهبر ایران و جهان. سید علی دوستت داریم. ما ترکناک یابن الحسین.
چرخش مقتدا صدر به طرف ایران خرجش یه موشک تو شکم پهباد امریکا ویه ضربه شصت به کشتی انگلیسی بود تا همه ماست ها رو کیسه کنن از جمله همین مقتدی صدر ضد ایرانی حالا فهمییدن اینجاکی رییسه
دقیقا بعد از سفر رئیس جمهور ژاپن اقای ابه به ایران و دست رد رهبر بزرگمون به سینه ی استکبار جهانی، گویی مسیر برگشت و همه تحولات به لطف خداوند به نفع ایران برگشت،وقدرت گرفتن جمهوری اسلامی در منطقه از دید دوست ودشمن پنهان نمونده،این است نصرت الهی، اگر امیدمان تنها به خدا باشد خداوند نصرتش را شامل حال ما میکند، لا حول ولا قوه الا بالله
به احتمال قوی حامل پیام از بن سلمان است!!!
جانم فدای رهبر عزیزتر از جانم.
حب الحسین یجمعنا
مقتدا صدر برای ایران و جهان اسلام نصر الله دیگر است در عراق باید قدرشو دانیست
اقتداء مقتدا به قائد مسلمین ⁦✌️
هر کسی که نفوذ و قدرت مردمی مقتدی صدر و خانواده صدر رو تو عراق بدونه ، میفهمه این عکس یعنی چی
بيشتر از اينكه ايراني ها ذوق زده باشند بايد عراقي ها ذوق كنند كه در كنار ايران با صلابت قرار مي گيرند. ولي گويا موضوع نزد بعضي هموطنانمان برعكس شده است.آنها بايد خوشحال تر باشند كه به حضور پذيرفته شده اند.عراق از زمان حضرت علي (ع)(در كوفه) وفرزندان طاهرش به نفع شيعيان وارد كارزار نشده اند.اين تاريخ امامان ماست.دل خوش نباشيد.
بگذريم
وحدت شيعيان در جهان به بركت خون حسين (ع) انشاءالله همانند درختي تنومند شود وشاخ و برگ و ميوه بيشتر دهد.
الهم العجل لوليك الفرج
انشالله به کوری چشم دشمنان دراردوگاه مقاومت وحدت حول محور ولی امر مومنین برقرار خواهد بود
حفظ دوستان هنر بزرگیه و تبدیل دشمن به دوست، هنر بزرگتر، البته سید مقتدی دشمن نیست، یک دوسته که کمی دلگیر شده. انشاالله سلسله جلیله اولاد فاطمه دختر پیامبر اسلام سلام الله علیهم، بر عالم و آدم مسلط خواهند شد
اینکه رهبری مقتدی صدر رو پذیرفته / یعنی تمام جوانب قضیه رو سنجیده
هنوز خیلی زوده قضاوت کنیم که سمت ایرانه با نه به نظرم اخلاق و منش صدر چیزی شبیه به عرفات هستش
صدر دنبال منافع کشور خودش است نه ایران
حضور مقتداي صدر در مواسم عزاداري امام حسين عليه السلام در حسينيه بيت رهبري اتفاق بسيار خوبي در اين برهه زماني است و همزماني بركناري بولتون و امدن مقتدا صدر دل شيفتگان انقلاب اسلامي را روشن كرد. درود به رهبر عظيم الشان و فرزانه انقلاب حضرت ايت اله خامنه اي مدظلي العالي كه با رهبري هاي داهيانه خويش انقلاب و كشور را به خوبي حفظ كرده اند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر