بازدید 30488
هزار و هفتصد و هفتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اولین واکنش نعمت‌زاده به بازداشت دخترش/باهنر: برخی دوستان پایداری، از غلظتِ کمِ اصولگرایی گله‌مندند/پزشکیان: پارازیت‌ها مضرتر از امواج موبایل نیستند/وام مسکن معادل قیمت چند متر خانه است؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند حسن بیادی: لاریجانی نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود/روحانی به مطالبه‌های ۲۴ میلیون رأی‌دهنده پشت کرد/شعار نتانیاهو «جنگ تا آخرین سرباز آمریکایی» است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 10 September 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شعار نتانیاهو «جنگ تا آخرین سرباز آمریکایی» است

ظریف با انتشار ویدیویی از سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: ترامپ، آیا می‌دانستی که نتانیاهو ابزاری برای کشاندن آمریکا به باتلاق افغانستان بوده است؟ همان باتلاقی که خودت هم می‌دانی، نمی‌توانی از آن خارج شوی؟ شعار نتانیاهو از سال ۱۹۸۶ این بوده است: تا آخرین سرباز آمریکایی خواهیم جنگید. /ایسنا

فضای مجازی قتلگاه نظام است

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی می‌گویند آیا با وجود این اختلاس‌ها و بدحجابی‌ها و مشکلات باز هم باید از این نظام حمایت کرد، که پاسخ آن است که بله بازهم باید حمایت کرد. غیرت دینی اقتضا می‌کند که فضای مجازی که قتلگاه نظام، دین و ارزش‌هاست باید کنترل شود؛ کما اینکه در برخی کشور‌ها مثل چین و روسیه این اقدام صورت گرفته است. /ایرنا

ترامپ به رقبای انتخاباتی: با این سه دلقک مناظره کنم؟

رئیس جمهور آمریکا رقبای جمهوری‌خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را «سه دلقک» خواند و در مورد احتمال موافقتش با برگزاری مناظره با این رقبا ابراز تردید کرد. ترامپ در پاسخ به این پرسش که آیا وی با برگزاری مناظره با این رقبا موافق است یا خیر، گفت: «آن‌ها مضحکه و مایه خنده هستند!». وی در ادامه گفت: «به هر حال این سه دلقک، این نامزد‌های شکست خورده، این رقابت‌ها را امتحان خواهند کرد». گفتنی است، این سه رقیب جمهوریخواه ترامپ با نام‌های «مارک سانفورد» نماینده پیشین آمریکا از ایالت کارولینای جنوبی، «ویلیام وِلد» فرماندار پیشین ایالت ماساچوست و «جو والش» نماینده پیشین آمریکا از ایالت ایلینوی برای شکست دادن ترامپ در کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا کمپین‌های انتخاباتی راه اندازی کرده اند.

برجام راه‌حل اروپایی ندارد

فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ️برجام راه‌حل اروپایی ندارد. راه‌حل را کسی باید انجام دهد که حلال موضوع باشد. اروپایی‌ها از چنین توان و و جایگاهی برخوردار نیستند. ️واقعیت این است که اروپا تا به حال اقدامی را برای حفظ برجام انجام نداده است. حفظ برجام نیازمند چیز‌هایی مثل اینستکس و دیگر ساز و کار‌ها نیست که مدت زمان زیادی را نیز صرف کند. ️برجام بازیگرانی اصلی دارد که شامل ایران و آمریکاست. دیگر بازیگران حاشیه‌ای بوده و روز به روز حاشیه‌ای‌تر می‌شوند. / ایسنا

وام مسکن معادل قیمت چند متر خانه است؟

میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در مرداد ماه امسال، کمی بیش از ۱۳ میلیون تومان بود و از سوی دیگر سقف تسهیلات خرید مسکن ویژه زوجین در تهران ۱۴۰ میلیون تومان است؛ بنابراین، با هر فقره وام مسکن زوجین می‌توان تنها ۱۰.۷ متر از یک واحد مسکونی ۶۰ متری به ارزش ۷۸۰ میلیون تومان در پایتخت را خریداری کرد. همچنین با توجه به اینکه سقف وام خرید مسکن فردی در تهران ۹۰ میلیون تومان است، با هر فقره وام مسکن فردی می‌توان تنها حدود ۷ متر مربع از یک واحد مسکونی ۶۰ متری در تهران به ارزش ۷۸۰ میلیون تومان را خریداری کرد. /مهر

روحانی به مطالبه‌های ۲۴ میلیون رأی‌دهنده پشت کرد

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: این روز‌ها اصولگرایان، به خصوص طیف تندرو و رادیکال اصولگرا، از «نارضایتی» موجود سخن می‌گویند، که اتفاقاً زاییده تفکر و عملکرد خودشان است و از دوم خرداد ۷۶ خودش را نشان داد و بعد هم سرریز شد به سمت اصلاح‌طلبان. همچنین از ۲۹ اردیبهشت ۹۶ که آقای روحانی به مطالبه‌های ۲۴ میلیون رای‌دهنده پشت کرد، این نارضایتی متوجه جریان اصلاحات و اصلاح‌طلبان هم شده است و به تبع چنین حالتی شعار معروف «اصلاح‌طلب اصولگرا/ دیگه تمومه ماجرا» خودش را نشان می‌دهد. در چنین حالتی تعدادی از اصولگرا‌های عمدتاً افراطی و به طور مشخص پایداری‌چی‌ها، با سوءاستفاده از مشکلاتی که برای مردم پیش آمده است، این‌ طور می‌گویند که مردم حق دارند ناراضی باشند و دولت روحانی با ندانم‌کاری و تصمیم‌سازی‌های اشتباه زندگی را برای آن‌ها سخت کرده و همچنین به نارضایتی جامعه اصولگرایان هم اشاره می‌کنند و سعی دارند خود را جریان سومی تحت عنوان نواصولگرایی یا جوان‌گرایی بشناسانند که در این بین افرادی مثل سعید جلیلی و وحید یامین‌پور تلاش می‌کنند این ذهنیت را القا کنند که مسئولان کشور پیر و سالخورده‌اند و به همین دلیل باید کنار بروند تا جوان‌ها بیایند و ایران را گلستان کنند. در واقع این نوع تحرک نوعی عوام‌فریبی است که سعی‌اش را به کار بسته روی موج نارضایتی مردم از دو جریان اصلی اصلاح‌طلب و اصولگرا سوار شود و بگوید ما از آن‌ها نیستیم و می‌توانیم اِل کنیم و بِل.

زمان مناسبی برای خرید خودرو نیست قیمت‌ها در حال کاهش است

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران گفت: بازار خودرو در این هفته به دلیل تعطیلات روز‌های عاشورا و تاسوعا نیمه تعطیل است و خرید کم‌تر شده است، اما از شنبه هفته آینده فعالیت‌ها از سر گرفته می‌شود. قیمت‌ها به صورت آهسته روند کاهشی را در پیش گرفته اند و در درازمدت اثرش را نشان می‌دهد. به هر حال خودرو نیز کالای مصرفی است اگر کسی نیاز داشته باشد می‌خرد، اما کسانی که قصد این را دارند که خودروی خود را تبدیل به احسن کنند الان زمان مناسبی برای این کار نیست باید کمی صبر کنند. با افزایش تولید خودرو و افزایش عرضه خودرو‌های تولیدی به بازر، این روند تشدید می‌شود و بررسی‌ها نشان می‌دهد تولید خودرو در نیمه دوم سال بیش از نیمه اول سال خواهد بود. بسیاری از کسانی که خودرو به قصد سرمایه گذاری خریده‌اند، هنوز خودروهایشان را وارد بازار نکرده‌اند، چون هم مشتری در بازار نیست و هم قیمت‌های اعلامی شان طرفداری ندارد، اما بی تردید مجبورند به قیمت‌های پایین‌تر نیز خودروهایشان را بفروشند.

وزیر اطلاعات: حفظ نظام با اعمال خلاف شرع، نقض غرض است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در شب عاشورای حسینی در حرم امام خمینی (ره) با بیان این که امام حسین (ع) شرایط را شرایط دفاع از دین تشخیص داد، افزود: اسلام نردبانی برای رسیدن به حکومت نیست؛ لذا در حکومت اسلامی باید اسلام پیاده شود و نباید در حکومت اسلامی معصیت باشد. برای حفظ حکومت اسلامی هم نباید مرتکب خلاف شرع شد. وی ادامه داد: برای امام حسین (ع) مهم این بود که تکلیفش در دفاع از اسلام را انجام دهد و اگر موفق شد بنی امیه را ساقط کند و یا لااقل آبروی بنی امیه را ببرد که مردم رفتار آن‌ها را به نام اسلام ننویسند. امام راحل (ره) همین درس را از مکتب سیدالشهدا (ع) گرفت و فرمود: مهم برای ما این است که از اسلام دفاع کنیم و نتیجه دست خدا است. وزیر اطلاعات با بیان این که سیدالشهدا (ع) برای حفظ اسلام به مسلخ عشق رفت، افزود: در مکتب سیدالشهدا (ع) همه چیز بر اساس شرع است و این برای ما سرمشق است. ما در دفاع از انقلاب و ادامه راه امام راحل (ره) و در پرتو رهنمود‌های شرع مقدس اسلام توسط مقام معظم رهبری باید این رویه را دنبال کنیم. اساس شرع مقدس اسلام است. چون انقلاب و جمهوری اسلامی برای حفظ و اجرای اسلام است، لذا اگر بخواهیم نظام را حفظ کنیم که اوجب واجبات است، باید در چهارچوب احکام شرع باشد.

خبرگزاری میزان: صدور حکم شش ماه حبس برای سحر خداوردی کذب است

خبرگزاری میزان از قول سردبیر خود نوشت: با تأسف شدید از خبر درگذشت خانمی که اخیرا خودسوزی کردن صدرو حکم شش ماه حبس دروغ محض است، ایشان هفته پیش برای رسیدگی به پرونده‌ای که اسفند۹۷ به اتهام درگیری و توهین به پلیس داشتن به واحد قضایی مراجعه میکنن قاضی به علت فوت بستگانش نبوده است.

واکنش وزیر ارتباطات به فوت سحر خداوردی

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض یکی از فالوور‌های اینستاگرام خود نوشت: کار من و امثال من موضع گیری و محکومیت نیست. ما مسئولیم و پاسخگو، در دولت این اتفاق بسیار تلخ را پیگیری می‌کنیم.

حسن بیادی: لاریجانی نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: مجلس دست هر جناحی بیفتد فرقی نمی‌کند، چون نتیجه‌اش همین مجلس دهم می‌شود به عبارت دیگر مجلس آینده عملکرد بهتری از مجلس دهم نخواهد داشت، چون سیستم و قوانین مدیریت کلان کشور ناقص و دارای ایرادات اساسی است و همچنین درباره احمتال حضور لاریجانی در انتخابات مجلس نوشت: در تفکر و سپهر سیاسی گروه‌هایی که نقش مردم را حذف کرده اند توهم در قدرت موج می‌زند. به همین دلیل، بدون عبرت از نتایج گذشته به راه غلط خود ادامه می‌دهند اگرچه خسارات بی تدبیری آنان را مردم مظلوم پرداخت می‌کنند. از طرفی معتقدم با توجه به عدم مدیریت صحیح در مجلس دهم آقای لاریجانی نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود.

پزشکیان: پارازیت‌ها مضرتر از امواج موبایل نیستند

مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، گفت: اطلاع زیادی از مضرات امواج پارازیتی ندارم، اما طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، اثر پارازیت‌ها مخرب‌تر از امواج موبایل نیست و اگر کسی مستنداتی مبنی بر مضرتر بودن پارازیت‌ها دارد، به مجلس ارائه دهد. مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، در پاسخ به دغدغه عمومی جامعه نسبت به پارازیت‌ها، که سال‌هاست مطرح می‌شود، ولی هنوز مضر بودن یا نبودن آن به طور رسمی در جامعه اطلاع‌رسانی نشده، توضیح داد: اطلاع زیادی درباره مضر بودن یا نبودن امواج پارازیت ندارم، ولی طبق شنیده‌ها و اطلاعات حداقلی که دارم، هنوز از طرف سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های بین‌المللی دلیلی بر مضرتر بودن پارازیت‌ها از امواج موبایل شنیده نشده است.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مستنداتی مبنی بر مضرتر بودن امواج پارازیت از امواج موبایل دارید، آن را به کمیسیون مربوطه ارائه دهید. حتماً بر اساس مستندات بهتر می‌توان صحبت کرد. پزشکیان در مورد این نکته که حل مشکل پارازیت‌ها یک مطالبه عمومی است و مجلس باید در جهت شفاف‌سازی به آن ورود کند، گفت: اول باید مشخص شود اشکال پارازیت‌ها کجاست و آیا واقعاً برای انسان مضر است یا نه. بعد آن را مطالبه دانست. کسی که ادعا می‌کند پارازیت‌ها مضرند باید اول با مستندات این ادعا را اثبات کند.

ریاض خواستار قطع رابطه حماس با تهران شد

یک منبع فلسطینی روز سه شنبه فاش کرد که سعودی‌ها در نامه‌ای به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار قطع روابط این جنبش با جمهوری اسلامی ایران شده بودند. یک منبع آگاه فلسطینی در مصاحبه با شبکه خبری المیادین به بازداشت "محمد صالح الخضری" (ابوهانی) از اعضای ارشد این جنبش واکنش نشان داد و به جزئیات سفر اخیر هیأت حماس به تهران اشاره کرد. این منبع فلسطینی در ادامه فاش کرد: سعودی‌ها قبل از اعزام هیأتی از حماس به تهران نامه‌ای برای این جنبش فرستادند و در آن از حماس خواستند ضمن لغو سفرش به ایران، روابط خود را با تهران قطع کند.

باهنر: برخی دوستان پایداری، از غلظتِ کمِ اصولگرایی گله‌مندند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری که از مجرب‌های وکلای بهارستان هم هست، از تجربه دوره‌های گذشته در خصوص وحدت جبهه‌ها و زیرشاخه‌های اصولگرایی گفته و اینکه هم‌اکنون کار به‌خوبی پیش می‌رود و در نهایت اصولگرایان به وحدت حداکثری خواهند رسید. اما مهمترین بخش از اظهارات باهنر شاید نقد‌هایی است که به سبک و سیاق پایداری‌ها آن هم در آستانه انتخابات دارد. وی با اشاره به شرکت نکردن اعضای این جبهه در جلسات شورای ائتلاف گفت: آن‌ها به شکل رسانه‌ای خطاب به این شورا حرف می‌زنند، بهتر است به‌ جای این کار بنشینند و با دوستان شورای وحدت صحبت کنند. باهنر تلویحاً با انتقاد از ایده برخی اعضای پایداری گفت: برخی دوستان می‌گویند کسانی که در چنین جلساتی شرکت می‌کنند باید غلظت اصولگرایی بالایی داشته باشند؛ مشکل این‌جاست دوستانی که خودشان را اصولگرای غلیظ می‌دانند هم تاکنون در جلسات دیده نشده‌اند. دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در جایی دیگر هم به معضل سهم‌خواهی در میان احزاب اصولگرا اشاره کرده و افزود: در عمل همان دوستانی که می‌گویند نباید سهم‌خواهی در بستن لیست مؤثر باشد، اگر کل لیست سی نفره پایتخت از آن‌ها باشد، مشعوف می‌شوند!

اولین واکنش نعمت‌زاده به بازداشت دخترش شبنم

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر اسبق صنعت در واکنش به خبر بازداشت دخترش شبنم نعمت‌زاده گفت: چند سالی است که ایشان به همراه فردی مجوز واردات دارو را ثبت کرده بودند، اما الان آن فرد به دلیل بدهی‌هایی که در یک سال گذشته بوجود آمده فراری شده و ضرر و زیان شرکت متوجه او شده است. وی افزود: بیش از یک سال است که فروش این شرکت متوقف شده است، اما شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد و مسائل را سیاسی می‌کنند، اما مسأله این است که ایشان بدهکار است و باید کار کنند تا بدهی‌شان را پرداخت کنند.

به گزاش تسنیم، یکشنبه هفدهم شهریور یک مقام آگاه با اشاره به بازداشت شبنم نعمت زاده، گفته بود: برای وی قرار وثیقه صادر شده بود، این قرار به قرار بازداشت موقت تبدیل و روانه زندان شد. این مقام آگاه، انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع را به عنوان جزییات پرونده این فرد عنوان کرد و گفته بود: این فرد به همراه آقای لشکری پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده است در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳۳
برای آزادی شبنم خانم گلریزان بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
شفافیت در آرای مجلس را هم لطفا پیگیری کنید.
ناشناس
| Canada |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
طفلکی شبنم خانم، سرش کلاهی گذاشته اند وگرنه اصلا اهل زد و بند نیست.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
املاک شهرداری پرونده مختومه شد ؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
به امید شفاعت همه شیعیان واقعی (در حرف و عمل) در روز قیامت توسط سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
نگران نباشید. پدرش گفته که فرد دیگری مقصر است که فرار کرده ، وعملا یه گردن پیدا کردن که تقصیر ها را متوجه او کنند
وقتی تبلیغات رسانه ای مسموم ایجاد شود برای اهداف سیاسی که بگویند پارازیت خیلی خیلی خطرناک است و عده ای جمع شود در شیراز برای اینکه سردرد گرفتیم نباید به حال این ملت غصه خورد که چرا در مقابل مودم های وای فای و بدتر از ان اینترنت موبایل که صد برابر پارازیت مضر تر است سکوت می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
برای چندتا سگ جلوی شهرداری جمع میشن تجمع میکن اونوقت برای وعده های مسولین سکوت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
باعث تاسف است که این مقایسه صورت می گیرد. حالا که موبایل استفاده می شود پس پارازیت . ماهواره ایراد ندارد واقعا این مقایسه درست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
شما چطور به صد برابر ضر وای فای رسیدی.
گیریم پارازیت و موبایل برابر هم ضرر داشته باشند. به نظرتون خنده دار نیست بگیم چون یک تکنولوژی با کلی کاربرد و سوددهی برای سلامت ضرر دارد پس پارازیت و.... هم باید باشند چون ما دوست داریم.
عجب تیکه سنگینی انداختی ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دقیق دست گذاشت روی حساسیت ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
حتی سنگین تر از پرتاب خودکار
باسلام وتسلیت عاشورایی حسینی اولا خوب اقای پزشکیان نطر شخص ندند و از مراجع ذیصلاح استعلام کنند دوما مگه موبایل کم صرر داره ثالثا موبایل امروز ب مصابه خوردو میباشد ک یک وسیله لاینفک از جامعه است ولی پارازیت در ماهواره ها چ دلیلی داره.در مورد نعمت زده وزیر ۱۰۰۰میلیاردی سال های ۹۰ و ۱۰۰۰۰میلیاردی این سالها ایا وقت بازنشستگی شما و خانواده های امثال شما نشده کی میخایید این پولهای ک از بیت المال ب عارت بردید خرج کنید حداقل از پیش چشم مردم دور شید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
حرف حساب جواب ندارد ولی کو گوش شنوا. ولی یک چیز رو فراموش کردی آقای پزشکیان اینو نگفت که نظر مردم رو بدونه اینو گفت چون دوست داشت بگه
اقای نعمت زادا اونا که دارو احتکار میکنن هم ضد انقلابن یا فقط اونا که کمپین میکنن اشغالهای خودروسازی رو نخرن ضد انقلاب حساب میکنی چجوریاس؟
پاسخ ها
منوچهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
اصلا جناب نعمت زاده که به برکت نعمت انقلاب به اینجا رسیدند میدانند که ضد انقلاب یعنی چه
ان شالله خدا از گناه این خانم بگذرد و رحمتش کند
اما
الان کار غیر خدای این خاتم فوت شده، شده شرف!!!!!!!!
راست گفتند در اخر الزمان که قبح گناهان ریخته خواهد شد و عده ای برای ان حتی جار هم می زنند و تبلیغ ان می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
خداوند از سر تقصیر و گناه شماها بگذرد که به قلم قسم خورده است که انچه راست هست بنویسی . آیا واقعا حقیقت را نوشتی ؟ بابت هر کلمه ای که اشتباه بنویسی در روز قیامت باید پاسخ دهی . فکر کردی دنیای سیاست فقط دروغ و تهمت هست ؟ همه حروف به حروف از شماها پاسخ میخواهد . اگر گفتی بیسواد بودم میفرماید اگر سواد نداشتی چرا تو فصای سیاسی وارد شدی . ها ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
خانم محترم پرچم امریکا می شود واضح بگویی چی می خواهی بگویی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
21:03
وضع خودت خراب تره برادر به فکر گناهان خودت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چون شما دوست نداری قرار نیست از دید خدا گناه بحساب بیاد. نکنه جای خدا قضاوت میکنی
احمد خاتمی . فضای مجازی قتلگاه نظام هست ..... چرا فضای مجازی قتل گاه سوییس و فزانسه و المان و امریکا نیست ؟ چه چیزی در فضای مجازی هست که برای اقناع جوامع با منطق و دلیل و شفافیت و زبان میشود توجیه کرد . اگر دروغ هست راستش را چرا نمیگویید اگر اشتباه هست چرا درستش ارایه نمیشود کدام قسمت فصای مجازی قتل گاه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
چون کشوری مثل ایران و یا چین و روسیه بر علیه دولتشان کاری انجام نمی دهد ولی برعکسش وجود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دلیل فرهنگ بالا و شفافیت امور
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
آقای آیت الله سید احمد خاتمی اگه واقعا از دیدگاه شما بدحجابی هم ردیف اختلاس هست که دیگه هیچ حرفی برای گفتن نمی مونه. واقعا متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چین و روسیه، اگه واقعا راست می گید این در این دو کشور موارد متعدد دیگری هم برای الگو گرفتن هست
شیرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
مرحبا
در بسته خبری امشب وقتی خواندم باید تدکر دهم که در جامعه و نظام اخلاقی سه چیز باید گفته شود شفافیت و پرهیز از دروغ و ریا .
یعنی باور کنیم شبنم خانوم با وجود همچین پدری از یکی رکب خورده!!
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
به اقای نعمت زاده بگین گوش منم دراز هست شما با دوستانی که دارین مگه با ادمهای ناجور هم بده بستان میکننین عجبا
از صدرالساداتی چه خبر؟؟؟؟؟؟
خبر گزاری میزان . صدور حکم برای سحر خداوردی برای رفتن به ورزشگاه کذب هست . اگر کدب هست مگر خانواده ایشان کپی از پرونده و احضاریه از دادگاه دارند و صدور حکمی که داده شد یک عکس تو فصای مجازی بگذارند تا برای مردم روشنگری شود
پس بهتر است آقای پزشکیان سعی کنند در محیطهایی قرار گیرند که پارازیتش بیشتر است .احتمالا پارازیت میتواند مفید هم باشد!!! ،حیف که ثابت نشده و گر نه آقای پزشکیان توصیه میکردند.امان از پول و قدرت و کرسی صدارت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
پارازیت در جو بالا است وضررش کم است
زیبا کلام . روحانی به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده پشت کرد .
البته سخنان جناب خاتمی کاملا صحیح است و فضای مجازی برای هر نظامی، حتی اروپاییها، میتواند خطرناک باشد. اما مسئله اینجاست که مردم همین دو کشور چین و روسیه، در عوض از برخی آزادیهای اجتماعی برخوردارند که برای مردم کشور ما تنها در حد یک آرزوست. مثلا در چین و بخصوص در روسیه کسی به نحوه پوشش مردم کاری ندارد، کسی مخالف ورود خانمها به ورزشگاهها نیست، فیلمهای روز آمریکا و اروپا بدون سانسور یا با کمترین سانسور در سینماها اکران میشود، خانمها مجازند همچون آقایان در رشته های مختلف ورزشی در حضور تماشاگران با یکدیگر رقابت کنند، خانمهای مستعد میتوانند به فکر خواننده شدن باشند، و... اما در کشور ما که چنین آزادیهایی گناه کبیره تلقی میشود، آیا رواست همین فضای مجازی نیز از مردم گرفته شود یا به شدت محدود شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
ازادی شما فقط در پوشش باقی مانده
خدا همه ما را شفا بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
این ازادی هایی که فرمودین جهت اطلاع شما فقط در حد کمتر از ۲۰ درصد کشور خواهان ان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
ازادیهای شما که فقط جنسی شد
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
شهروند بودن در مرام اصولگرایان بسیار سخت هست . اگر ایدهای اصولگرایان را در قم و مشهد فقط اجرا کنند تمام‌مردم این نواحی از این دو شهر فرار میکنند . اگر گفتمان اصولگرایان را در این دوشهر در باب خانه و خانواده اجرا کنند اکلین شاکیان به ایده انها زنان خواهند بود . منتها فعلا اجرا نمیکنند چون باعث وهم شهروندان میشود . بقیه را نمیشه شرح داد
مهران
| Bulgaria |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ایگ بیست درصد که کفتی یعنی چه کیانوش . یعنی از هر ده نفر دو نفر بد پوشش ن ؟ فقط . اگه مردید یک دوربین ده دقیقه در یک خیابان معمولی نه مسجد و حرم در یک روز معمول فیلم بگیره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
به :ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ خدا به شما هم شفا بده!!!
به :ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
شما لطفاً فقط از طرف خودت صحبت کن 20 درصد رو از کجا اوردی!!!!!
به: ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
شما فکر میکنی تو مملکت ما به چه چیزی بیشتر فکر میشه [انصافاً}
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
طاب به مهران
از ده تا یک نفر اعتقادی به حجاب ندارد در ضمن این افرادی که گفتی حجاب را اعتقاد دارند ولی شل هستند
پزشکان با وجود اولتیماتوم ۱۵ شهریور اداره مالیات فقط ۲۰ درصدشون تو سامانه کارتخوان ثبت نام کردن. یعنی اینقدر قدرت دارن که اداره مالیات رو به حساب نمیارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ظاهرا همینقدر قدرت دارن...
ناشناس
| Canada |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
تو هنوز شفا نگرفتي؟
حالا که پزشکان تو سامانه کارتخوان ثبت نام نکردن. به نظر من بهترین راه اینه که از هر پزشک عمومی ۱۰ میلیون و هر پزشک متخصص ۶۰ میلیون تومان مالیات بگیرن.
پاسخ ها
کیوان
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
به والله کمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چه نظر هوشمندانه ای!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کاش تو میشدی رئیس اداره مالیات...چقدر منطقی!!چقدر اهل حساب کتاب!!
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
هنوز کمه
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اوناهم این پول رو از من وشمای بیمار در می آوردن.تورو خدا ازاین راه حلها ندید
ناشناس
| Canada |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خدا همه مريضها رو شفا بده، از جمله تورا
فرار مالیاتی مشاغل ( وکالت و پزشکی و سردفترداری و پاره ای دیگر از چنین مشاغلی) حدود ۷۰ هزار میلیارد تومانه. یعنی میتونه تو بودجه امسال به جای پول نفت بشینه.
پاسخ ها
علیرضا
| United States of America |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
وکلا برای هر پرونده تمبر مالیاتی ابطال میکنن. بعلاوه تمبر هزینه دادرسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
پونزده تا خبر اینجا نوشته شده کدومش تورو یاد پزشکا انداخت؟؟؟معلومه خیلی ذهنت درگیره پزشکاستا..انشالله مشکلاتت حل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
عزیزم چجوری حساب میکنی؟؟؟پزشکارو میگفتن ۱۵هزارمیلیارد...بقیشو از کجا اوردی؟؟۵۵ هزارمیلیارد دیگش مال وکلا و چنین مشاغلیه؟؟اگه وکلا و سردفتر دارا اینقدر زیاده پس چرا همش گیر میدید به پزشکا...خوشم میاد کیلویی امار میدیدا
حالا که اکثریت نماینده های مجلس با شافیت آرا مخالفن بهتره اوندسته از نماینده ها که موافقن خودشون آراشونو اعلام کنن تا چراغ اولو روشن کنن و کم کم بقیه هم به راه بیان.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
شفافیت رای . پول و ثروت فقط مربوط به کشورهای دمکراتیک هست . برای اینکه انها راه اصلاحات را پله به پله جلو رفتند . قبل از اینکه در کشور دمکراسی ایجاد کنند بمردم خواندن و نوشتن یاد دادند . چون در موقع رای گیری نیاز به سواد سیاسی هم هست دوم بهداشت و درمان را توسعه دادند سوم امنیت و راه و جاده و پل ها را محکم ساختند و چهارم صنایع را خصوصی کردند در ایران رای و نظر مردم برای رصای خودشان نیست . رای مردم با مسولین ۱۸۰ درجه زاویه دارد . در انتخابات مردم یک چیز میگویند مسولین چیز دیگر . الان مجلس باید دولت را برکنار کند که چرا به رای ۲۴ میلیون نفر عمل نکردید ؟
از اقای خاتمی که چندی پیش فرموده بودند عاشق شهادت هستند سوال کنید برای رسیدن به این هدف والا از ان موقع تاکنون چه اقدام عملی انجام داده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
جناب آقای خاتمی ،جبهه مدافان حرم و یا یمن حاضر است بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
منظور ایشون شهید شدن دیگرانه
سرکار خانم شبنم نعمت زاده مالیات که نمیدن . قاچاق و احتکار دارو که دارن . تغییر کاربری غیر مجاز هم که دارن و ننننننن . حالا کی کار میکنند و بدهی مالیاتی و .... را میدهند که اگر بدهند خدا داند
باید بررسی بشه چطور یک جماعت ۵۰ هزار نفری پزشک در ایران به دلیل منفعت طلبی مانع از افزایش پزشک در جامعه ۸۰ میلیونی ایران و درد و رنجشون میشن و سالی ۶۰۰ هزار نفر رو هم در آرزوی پزشک شدن نابود میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
شما هم جزو همون چندصد هزار نفری هستی که داری تو حسرت پزشک شدن میسوزن؟؟حالا ظرفیت پزشکی از ۵ هزارتا بشه ۱۰ هزارتا بشه ۱۵هزارتا بشه۲۰ هزارتا.بازم ۵۸۰ هزار نفر میمونن پشت کنکور پزشکی...چیه نکنه توقع داری ظرفیتو بکنن ۱۰۰ هزارتا؟؟
دستبرداد اقای نعمت زاده یکی هم باید از شما ها حساب بکشد که این ثروتهای باد اورده را از کجا اورده اید؟؟؟!!!نکنه شما و اولادتون هم جز ژنهای خوب هستید؟؟!! برادرم ما مردم زیر فشار اقتصادی داریم له میشویم انوقت امثال شماها با ایجاد وضعیت متلاطم اقتصادی ثروت اندوزی میکنید و کاخهای زرین میسازید و به امثال ما میخندید ودر این مملکت هم بعضی از مدیران عاشق شماها هستند و در هیات مدیره ها مشغکل افاضات هستید و خدا میداند چه مصیبنی بر سر سرمایه ها ملت بدبخت میاوردید .مدیریت عربده کشی و فحاشی سر لوحه مدیریت موفق امثتل شماست؟!!!که در کمار این عربده کشی ها نیز حق یقه گیری و ثروت قارونی گسب کردم.پس اقای عزیز بگذار قانون بی گناهی را ثابت کند.
آقای نعمت‌زاده ،بدهی های دختران را خود پرداخت کنید
باید کار کنند تا بدهی‌شان را پرداخت کنند>
دقیقا بگو چکار باید بکنند؟بیل بزنند؟
پاسخ ها
مدعی العموم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
یعنی زندان نره و با وثیقه آزاد باشه....
بنده خدا نداره دستش خالیه، کار میکنه خورد خورد پس میده عجله ای هم نیست
مساله این نیست که شرکت دختر آقای نعمت زاده بدهکاره و باید بدهیش رو پس بده. مهمتر اینکه در صورت اثبات، ایشون دست به اموال ملت برده. مجرمه و باید مجازات بشه. مساله 15 سال حبس مطرحه.
شما ازادي هايي كه در چين و روسيه وجود دارد به مردم بدهيد ، با فضاي مجازي هم هر كاري دلتان خواست بكنيد . نه اين كه هر جا هر حركت زشتي وجود دارد ان را تكرار كنيد .
اقای پزشکیان این شما هستید که باید ثابت کنید پارازیت مضر نیست نه اینکه اول پارازیت بندازید بعد از مردم عادی مدرک مضر بودن بخواهید، همه چیز توی این مملکت سر وته شده!
جواب چه خبر از صدر الساداتی:
ذغال قلیونشون تموم شد دوباره خرید‌ن!!!شما چقدر ساده ای که تو این بازیا میفتی!!.بعدشم که دختر ابی.
پوشکهای بچه رو بخاطر اینکه قیمتش رو پایین بیارن بی کیفیت کردن یعنی تقریبا بستنشون هیچ تاثیری نداره
ایطورکشوری داریم زندگی میکنیم
جناب نعمت زاده گویا حضرتعالی فراموش کردید که در کلیه مصاحبه هایتان به کلی شازده اتان را میری از دست داشتن در واردات و یا فعالیت در هر فعل و انفعال دارویی دانسته بودید وقتی خبرنگار مستند فعالیت ایشان را برایتان رو کرد گفتید که دخترم با دوستشان داروخانه بیمارستان میلاد را اجاره کردند و هیچگونه فعالیتی در واردات دارو ندارند.
بعد از اینهمه الان اظهار میداری دخترتان بی تقصیر است
الان شما دارید راست میگید ملت هم باید باور کنن؟
بین اینهمه خبر بد خبر اخراج بولتون از کاخ سفید توسط ترامپ که الان داره منتشر میشه خبر بسیار خوبی بود.پیشنهاد میکنم به عزیزان تابناک یک بسته خبری شامل اخبار خوب ایران و جهان مثل همین بسته خبری تهیه بشه که امثال من که از شنیدن خبر بد اشباع شدیم فقط همون بسته رو بخونیم و خلاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
اومدیم بدتر از اون رو اورد!!!
پارازیت را در شهرها میفرستید که مردم ثابت کنند که ضرر ندارد یا دارد . چرا مردم‌باید ثابت کنند . اگر چیز خوبی بود در اروپا استفاده میکردند . نه داداش دروغ و تزویر و ریا را از جامعه دور کنید نیازی به پرازیت نیست . و نیازی به هزینه نیست . چرا باید در اخبار و سخنرانیها بگویید که اگر باران نبارد مربوط به دختری هست که در خیابان روسری ندارد . در صورتی باران امروز در شهر من بر سر همه باریده است . توجیه این شکلی باعث خوراک برای رسانه ها و فصای مجازی میشود
اقای خاتمی قتلگاه دین و نظام بی تدبیری و زیاده خواهی مسئولین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
دولت تدبیر و امید :)))
دختر مظلوم وزیر ... فقط 180 میلیارد بدهی ناقابل؟!
پاسخ ها
شیرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
آره طفل معصوم
آقای نعمت زاده ا گر دخترتان بدهی داره یک فتوا بده کسانی که سالم هستند و دارو مصرف نمیکنند ضد انقلاب هستند و فروش دارو های شرکت دخترتان بالا میرود و بدهی هایش را تسویه میکند. ایکاش آلزایمر نداشتید که مردم بدبخت را برای نخریدن ارابه های مرگ را ضد انقلاب نامیدید
غلظتش بالا باشه كه ميشه همون هاله نور خودمون :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
هاله نور لیاقت میخواد
پارازیت و امواج موبایل در مقابل اینهمه بی عدالتی به مردم ایران مثل باقلواست
پاسخ ها
Hamid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خونه ما نزديك دكل پارازيت هست عصرها كه شروع بكار ميكنه سردرد هاى من هم شروع ميشه، حالا بنده بايدبيام ثابت كنم از لحاظ علمى كه پارازيت مضره! شما اگه راست ميگى برو بغل دكلش زندگى كن
برق فشارقوى هم هنوز از لحاظ علمى ثابت نشده مضره ولى آمار نشون ميده كه سرطان خون و..در افرادى كه نزديك اين دكل ها هستن بالاتر از ميانگينه
براساس چه قانونى هرجامى خوان دكل ميزارن وباهر قدرتى كه بخوان امواج ماكروويو پارازيت مى فرستن رو سروكله مردم؟ اگه ٥ سال ديگه ثابت شد مضرن اونوقت آقاى پزشكيان مياد خسارت جون مردم رو بده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
حمید خان دکل پارازیت رو چه جوری میشه تشخیص داد چون اطراف ما چند تا دکل هست رفتم تو فکر.. میشه ابعاد و شکلشو توصیف کنید؟ جهت راهنمایی
وای بر زر زور تزویر
پزشکیان: پارازیت‌ها مضرتر از امواج موبایل نیستند
این تفکر توجیه یک عمل غیرقانونی است .به حال ملتی که این ها نماینده اش هستندبایدتاسف خورد
اگر امکان دارد از کسی که سر خانواده نعمت زاده کلاه گذاسته است، مجسمه ای تهیه شود و در یکی از میادین تهران نصب گردد
اتفاقا جناب زیبا کلام وجود این افراد که فرمودید در راس واجبه .
آقای پزشکیان ضمن عرض تاسف برای خودمان که نماینده ای چون شما داریم بدانید کشورهایی که پارازیت منتشر میکنند اثراتش را بررسی نمیکنند کشورهایی هم که پارازیت ندارند نمیتوانند اثراتش را بررسی و ثابت کنند.
این بدهیها مربوط به دلار ۳۵۰۰ تومانی است ،که با همان بدهیها اکنون چندصد برابر سود برده ، ثروت آقای نعمت زاده ،۱۰۰۰ میلیارد تومان گفته شده ، از اول انقلال تا کنون ۴۸۰ ماه میشود که اگر ایشان ماهی یک میلیارد تومان پس انداز میداشتند ثروت ایشان میشد ۴۸۰ میلیارد تومان ، خوب توجه کنید ؟،،، همین ثروت ۱۰۰۰ میلباردی سال ۹۵ ایشان اکنون شده است ۵۰۰۰ میلیارد ، بلحاط تورم ،و بی ارزشی ریال ؟،،،، خوب توجه کنید ؟،،،
لا اکراه فی الدین، این جمله قران را بایددبه رسمیت شناخت
نعمت زاده خودتی
به سلامتی و لطف مسئولین محترم بودجه رتبه بندی هم مالیده شد وبه پاداش فرهنگیان بازنشسته اختصاص یافت ؟ علی برکت الله ،
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
آقای اعلم الهدی و لاریجانی هر دو در نظر مردم و مقبولیت یک جایگاه دارن . . آقایان زحمت کشیدید . نه زمان حضور شماست و نه نظرات شما .
پزشکان باعث انحصار گسترده وغارت ثورت مردم شده اند
یعنی شما باید یک متر مربع خانه با این وام بخردید خانه با 13 میلیون ......متوجه شدی .چهار تا موزاییک 25 سانتی .می شود یک متر مربع .........شما حساب کنید که اگر 100 متر بخواهیم بخیم می شود یک میلیادر 300 میلیون تومان .........بعد خانه را ساختهمتری 3-- الی 400 0زار تومان می دهد به یک میلیادر تومان ....خجالت هم درختی است .......این قیمتها را به دنیا اعلام نکنید که خانهمتری 400 هزار تومان را می خرند به متری 20ال 25 میلیون تومان ................نگی .وای ...وای ابرو می برید .........
یعنی در چین و روسیه هم فضای مجازی قتلگاه ارزش ها بوده و این فضا را کنترل کردند؟ چه جالب!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چرا نصف کامنت مرا پاک کردی؟
هر وقت یه مطلبی در مورد نعمت زاده یا عباس آخوندی نوشتم در کامنتها حذف کردی
من جلوی خونه دختر نعمت زاده رفته بودم برای اعتراض به اجرا نشدن رای دادگاه آدمهای شهرداری اومده بودن جوری خودشون رو برای نعمت زاده جلو مینداختن که انگار پدر خودشونه نه پدر شبنم !
نعمت زاده میاد پول ستاد انتخاباتی روحانی رو میده بعد در عوضش وزیر میشه 100 برابرشو تو وزارت پس میگیره
ایشان اگر میخواست بدهی اش را پرداخت کند تا الان پرداخت میکرد. فعلا خانم دکتر در زندان تشریف داشته باشند تا شما بفهمید معنی سوئ استفاده از موقعیت به نفع فرزندان و بستگان یعنی چه؟
دلیل ترس بعضی از نمایتدگان از طرح شفافیت آرا چیه که نمیزارن این طرح تصویب بشه ؟
آقای دکتر پزشکیان لطفا شما مستندات خود را ارایه فرمایید
آقای فلاحت پیشه اعتراف کرده اند که برجام مذاکره بین ایران و آمریکاست. ایشان هنوز به جمله معروف امام خمینی (ره) " آمریکا شیطان بزرگ است" پی نبرده اند. برای ایشان و دوستانشان آرزوی بصیرت داریم.
خدایا تو شاهدی بر اعمال همه و میدانی که در قلبها چه می گذرد خدایا نگذر از کسانی که با زد و بند و رانت و سوء استفاده از موقعیت خون مردم در شیشه کردند
جناب پزشكيان خدمت شما عرض ميكنم هر نوع امواجي كه جزو امواج الكترومانيتيك و ماكروويو باشند بشدت براي جسم مضر و خطرناك است و بايستي بشدت از ان اجتناب كرد.بد نبود از دانشكده پزشكي واحد فيزيك ان يك استعلام ميگرفتيد!!
به هر حال خانم شبنم نعمت زاده به عنوان شریک آن فرد باید مجازات شود و ضمناً چرا گذاشتند تاریخ داروهای داخل انبارشان منقضی شود این هم مجازات دارد.
عبور از اساس و پایه های ایجاد پارازیت با یک جمله و مقایسه به همان اندازه غیر علمی از یک پزشک بعید است... بهتر است سیاست و عافیت طلبی با نظرات علمی و آکادمیک توجیه نشود... جای تاسف دارد
دخترش را اعدام کنید. البته به تنهائی این کارها را انجام نداده و بایستی بهمراه اصل موضوع اعدام گردد. باشد که دل ملتی تا اندازه ای آرام گیرد. بالاخره انتخابات نزدیکه.
اما شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد و مسائل را سیاسی می‌کنند، اما مسأله این است که ایشان بدهکار است و باید کار کنند تا بدهی‌شان را پرداخت کنند.
آقای نعمت زاده اینها شیطنت نیست اینها فقطگوشه کوچکی از رانتبازیهای دختر عزیز شماست.شما هم وقتی وزیر بودین..همزمان عضو هیات مدیره و یا سهامدار 46شرکت دولتی بودین.......... شما یه معلم ساده بودین که قبل از وزارت هیچی نداشتین اما به لطف وزارت صنعت شما ودختر عزیزتان و همسر وبچه هات به میلیاردهای بالاشهری تبدیل شدین..
اولویت فقط شفافیت ارا و اموال نمایندگان
به آقای نعمت زاده بفرمایند از همان زندان بدهیشان را پرداخت کنند نیازی به کارکردن ایشان نیست. به این بهانه به فکر آزادی دخترشان نباشند
آیا ما عقده ای هستیم که از زندان رفتن شبنم خوشحال می شویم؟ نه ما خواهان اجرای عدالتیم و از اجرای آن خوشحال می شویم.
آقا کلاه رفته سرش،چرا نمیخواین بفهممممیییین!!!!!
حمدرضا نعمت‌زاده وزیر اسبق صنعت در واکنش به خبر بازداشت دخترش شبنم نعمت‌زاده گفت: چند سالی است که ایشان به همراه فردی مجوز واردات دارو را ثبت کرده بودند، اما الان آن فرد به دلیل بدهی‌هایی که در یک سال گذشته بوجود آمده فراری شده و ضرر و زیان شرکت متوجه او شده است. وی افزود: بیش از یک سال است که فروش این شرکت متوقف شده است، اما شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد و مسائل را سیاسی می‌کنند، اما مسأله این است که ایشان بدهکار است و باید کار کنند تا بدهی‌شان را پرداخت کنند.


آخی، دختر وزثیر اسبق هم کلاهبردار نشده، بلکه کلاهشو برداشتند. ایراد نداره جناب وزیر. دست بالا دست بسیار است
پزشکیان: پارازیت‌ها مضرتر از امواج موبایل نیستند

آريالای پزشکیان، وقتی اطلاعی از یک مقوله نداری مجبور به اظهار نظر در موردش نخوهید بود. توان امواج پارازیت به خاطر اختلال هایی که در امواج چندین مگا هرتز به وجود می آورد به قدری هست که بتوان روی انسان هم تاثیر بگذارد. پس بهتره اشتباهتون را قبول کنید تا اینکه سفسته بافی کنید
جناب خاتمی چین و روسیه حکومت دینی دارن؟!
شعار نتانیاهو «جنگ تا آخرین سرباز آمریکایی» است

ظریف با انتشار ویدیویی از سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: ترامپ، آیا می‌دانستی که نتانیاهو ابزاری برای کشاندن آمریکا به باتلاق افغانستان بوده است؟ همان باتلاقی که خودت هم می‌دانی، نمی‌توانی از آن خارج شوی؟ شعار نتانیاهو از سال ۱۹۸۶ این بوده است: تا آخرین سرباز آمریکایی خواهیم جنگید. /ایسنا
اول خود نعمت زاده باید بازداشت و محاکمه شود چون دخترش از جایگاه او استفاده کرده ..مگه تخصص دارویی دارد دخترش
اقای نعمت زاده وخاندان مبارکشان هیچ نگران نباشید انشاء الله از برکات امدادهای غیبی درکمترین زمان ممکن ایشان ازاد و به ادامه تجارت و کسب مال ادامه خواهند داد
شبنم خانم چی از کلاهبردان خاص کم دارند. راه قانونی باز بوده و ایشان با حمایت قانون و روابط ویژه کلاهبرداری کرده نوش جانش.
خدا کنه دختر این میلیاردر محاکمه بشه
دوستان اسامی اعضای اتاق بازرگانی.. در دولت اول آقای روحانی را جستجو کنید..
جناب آقای پزشکیان شما یک مستند علمی بیاورید که نشان دهد امواج پارازیت مضر نیست. بعد از آن استفاده کنید!
آقای نعمت زاده، چرا من نمیتونم بهمراه یک فرد دیگر!!!! شرکت واردات دارو افتتاح کنم؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر