بازدید 13940
نخستین سه امتیاز رسمی بهترین تیم آسیا با مارک ویلموتس بلژیکی؛

گزارش زنده| هنگ‌کنگ صفر - ایران ۲ / آغاز راه جام جهانی قطر با گل‌های آزمون و انصاری فرد و پیروزی خارج از خانه + جدول

مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی فوتبال ایران از امروز با پیروزی شاگردان ویلموتس در مصاف خارج از خانه مقابل هنگ‌کنگ آغاز شد. ملی پوشان برای اولین بار رسما با هدایت سرمربی بلژیکی به سه امتیاز دست یافتند و رطوبت بالای کشور میزبان، مانع گلزنی آزمون و انصاری فرد نشد. ایران به چهارمین برتری دو بر صفر تاریخ فوتبال خود مقابل هنگ کنگ دست یافت.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 10 September 2019

شرح گل

(هنگ کنگ صفر - ایران یک) دقیقه ۲۲ توسط آزمون: ارسال تیز از راست رضاییان را گلر هنگ کنگ با مشت از درون دروازه بیرون کشید و توپ برگشتی در پشت محوطه جریمه با شوت سرضرب و زمین میلاد محمدی به کریم انصاری فرد در داخل محوطه جریمه رسید تا او با یک کنترل، توپ را برای شوت آزمون مهیا کند و ضربه چکشی آزمون طلسم دروازه میزبان را بگشاید.

(هنگ کنگ صفر - ایران دو) دقیقه ۵۴ توسط انصاری فرد: فرار جهانبخش به محوطه جریمه و پاس زمینی او بهترین فرصت را نصیب انصاری فرد در شش قدم و جلوی دروازه شکل داد که با بغل پا گل دوم رقم بخورد.

انتخابی جام جهانی 2022/ ایران 2-هنگ‌کنگ صفر؛ شاگردان ویلموتس در رده دوم گروه C

تیم ملی ایران در نخستین بازی رسمی اش در رقابت های انتخابی جام جهانی قطر، موفق شد در خانه هنگ کنگ به برتری دو بر صفر برسد و سه امتیاز خارج از خانه را به حساب خود واریز نماید.

به گزارش «تابناک ورزشی»، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه «هنگ‌کنگ» به مصاف تیم ملی هنگ‌کنگ رفت که در پایان با گل های آزمون و انصاری فرد دو مهاجم خود، به برتری دست یافت. ایران به چهارمین برتری خود با نتیجه دو بر صفر مقابل هنگ کنگ در تاریخ تقابل های دو تیم دست یافت تا این حریف شرقی بار دیگر برابر برترین تیم آسیا در رنکینگ جهانی، ناکام بماند.

تیم ملی در نیمه نخست سعی داشت، مالک توپ و میدان باشد اما مقابل ضدحملات هنگ‌کنگ آسیب پذیر نشان داد. میزبان با لایه‌های دفاعی قصد داشت دروازه خود را بسته نگه دارد و از تیم ایران حداقل یک امتیاز بگیرد؛ اما بعد از دریافت گل هم تلاش کرد که ساختار تدافعی اش از هم نپاشد و گل های زیاد نخورد. شاگردان ویلموتس نیز در نیمه دوم سوراخ های خط هافبک و دفاع را به خوبی بستند و اجازه خلق موقعیت به هنگ کنگ ندادند. در این بازی، شرایط خاص آب و هوایی و وضعیت جوی با نم بسیار کار را دشوار کرده بود و بازیکنان از لحاظ تنفسی تحت فشار بودند.

کیفیت پایین پیراهن جدید تیم ملی در تصاویر زنده واضح بود و البسه بازیکنان به خاطر رطوبت بالا و تعریق زیاد به بدن ملی پوشان چسبیده بود که کار را برای اکسیژن رسانی و عملیات هوازی سخت می کرد.

ترکیب هنگ ‌کنگ: یاپ هونگ فای،تسوئی وانگ کیت، دانیل کانسلا رودیگز، هلیو خوزه گونکالوس، هوانگ یانگ، خامس استفان گی‌ها (73 آلکس آکانده)، روبرتو اورلنادو آفونسو جونیور، تان چون لوک، لاو تیسز چون، تانگ کین مان(63 چنگ سون کوان) و اندی راسل

سرمربی: میکسو پاتلاینن

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، سیدمجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی (71- علی کریمی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی (61- وحید امیری)، علیرضا جهانبخش( 87-اشکان دژاگه)، سردار آزمون و کریم انصاری فرد

سرمربی: مارک ویلموتس

کیفیت افتضاح پیراهن‌های آلشپورت تیم ملی در هنگ کنگ

سردار آزمون که زننده گل اول ایران در این بازی بود، بار‌ها در نقش مهره خطرساز در خط هجومی ایران فعال بود و می توانست بیش از یک گل در این بازی بزند. او که این روز‌ها به مهاجم کاملا آماده فوتبال ایران و ستاره تیم زنیت سن پترزبورگ تبدیل شده، اولین گل ایران را در مسیر انتخابی جام جهانی قطر به نام خود ثبت کرد؛ همانند چهار سال پیش و در مسیر جام جهانی روسیه. باید دید این گل بار دیگر در پایان به کسب جواز جام جهانی دوحه ختم می شود یا خیر؟!

دقایق حساس

دقیقه ۹۳: بعد از کار گروهی زیبا و نفوذ از جناح راست، دژاگه توپ را کوتاه برای آزمون ارسال کرد که شوت سرضرب آزمون به چارچوب را دروازه بان هنگ کنگ در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۸۹: اولین حرکت دژآگه با ارسال زمینی او همراه شد که مدافع هنگ کنگی در آستانه ضربه انصاری فرد به شکلی خطرناک آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۰: فرار ترابی از تله آفساید و ارسال زمینی او پشت محوطه جریمه برای سردار آزمون با ضربه کم جان این مهاجم، در اختیار گلر هنگ کنگ قرار گرفت.

دقیقه ۵۱: ارسال کرنر از سمت چپ با ضربه سر ناقص آزمون همراه شد که توپ به راحتی در اختیار دروازه بان هنگ کنگ قرار گرفت.

دقیقه ۴۶: آخرین فرصت نیمه نخست با ضربه ایستگاهی جهانبخش از پشت محوطه جریمه هنگ کنگ با اختلاف کمی از دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: روی ضدحمله هنگ کنگی ها، مهاجم این تیم بعد از فرار از میان مدافعان ایران می‌رفت تا موقعیتی خطرناک ایجاد کند که بیرانوند با خروج از دروازه ضربه نهایی را دفع کرد و سپس از درد به روی زمین غلتید.

دقیقه ۳۶: ارسال سردار آزمون برای کریم انصاری فرد با استپ سینه و ضربه برگردان زیبای این ستاره مقابل دروازه هنگ کنگ همراه بود که توپ با بدشانسی او، بعد از برخورد به تیرک افقی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۳۳: ضربه ایستگاهی حاج صفی از کنار دروازه هنگ کنگ به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: روی ضدحمله، هنگ کنگی‌ها داخل محوطه جریمه ایران صاحب فرصت شدند که بیرانوند با خروج بموقع مانع از ایجاد فرصت خطرناک برای مهاجم این تیم شد.

دقیقه ۱۵: فرصت عالی برای سردار آزمون داخل محوطه جریمه هنگ کنگ، که شوت این بازیکن با اختلاف ناچیز از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: ارسال عالی جهانبخش با ضربه سر آزمون همراه بود که گلر هنگ کنگ مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

گزارش زنده| دقیقه 45؛ هنگ‌کنگ 0 - ایران 1 / آغاز راه جام جهانی قطر با گل زیبای آزمون

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفته است.

ترکیب اولیه ایران

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سیدمجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان

ترکیب اولیه هنگ‌کنگ

یاپ هونگ فای، تسوی وانگ کیت، دنی کانسلا، هلیو، بتو، لاتسز چون، تونگ کین مان، اندی روسل، هوانگ یانگ، چون لوک تان و‌ها جیمز

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
یاد کی روش ......... ؟؟؟؟؟؟

تو هر ۴ بازی دو تا گل میزد !!!!!!

تیم یعنی این .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
این تیم با این مربی هیچی نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
هنگ کنگه ها. اسپانیا نیست
شهادت دهها زائر در حرم مطهر سیدالشهدا ( ع ) بر ملت شریف ایران تسلیت باد
با توجه به شهادت سحر دختر آبی و ظلم روا رفته به او امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران از این گروه صعود نکند و همچنین فیفا فوتبال ایران را تعلیق کند.
عیار این تیم برابر عراق مشخص خواهد شد همانطور که در جام ملت ها کی روش نمایشی فوق العاده ضعیف برابر عراق داشت و از همان بازی معلوم شد که ایران قهرمان جام ملت ها نخواهد شد
چهارسال پیش در شب عاشورای حسینی مقدماتی جام جهانی بین ایران و لبنان برگزار شد که نه تنها این بازی پخش مستقیم نداشت و بهانه دریافت کارمزد بالا از شرکت پخش کننده را آوردند بلکه ایران درآن بازی حتی یک گل هم نزد تا مبادا بازیکنان شادی زدن گل را داشته باشند و حتی دو گل را هم دریافت کردیم درحالیکه چند ماه بعد در تهران با همان بازیکنان و همان سرمربی با اختلاف لبنان را بردیم اما امروز هم بازی پخش شد و هم گل زدیم و اصلا اسلام هم درخطر نیافتاد
من عمیقا امیدوارم فیفا ایران را تعلیق کند، بی تفاوتی از حد گذشته است.
چقدر دفاع ضعیفه. کی روش تو حمله ضعیف بودیم اما دفاع را سامان داد الان که مربی عوض شده که نباید دفاع از بین برا باید سرجاش باشه..حالا این یکی حمله را خوب میکنه دفاع ضعیف..چه وضعی!!!! این همه پول دادن به اون مربی وقتی رفت دفاع هم باخودش برد انگار
این تیم تکراری کی روش شانس آورد دوگل نخورد عیارش با تیم عراق وبحرین معلوم میشود شاید هم با مرگ دختر ابی رنگ، ایران تعلیق شود وخیال همه راحت شود
امیدوارم این فوتبال کثیف تعلیق بشه
دختر سرزمینم چه مظلومانه رفتی چه بی گناه
برای منکه دیگه مهم نیست فوتبال ایران صعود بکنه یا نکنه...حتی اگه ۲۰ گل هم به هر تیمی بزنه اصلا فوتبال رو دنبال نمیکنم...
فوتبال ایران باید تعلیق بشه و لاغیر!
سردار سوسول که گفته بود دیگه در تیم ملی بازی نمی کنه ؟
دیگر به ورزشگاه نخواهیم رفت. لعن و نفرین بر تحجر . لعن و نفرین بر نگاه آلوده به بانوان سرزمینم. لعن و نفرین بر کج اندیشی و کج فهمی.
به امید نابودب فوتبال ایران توسط فیفا
ياشاسين سردار ياشاسين كريم افتخارايران وآذربايجان هستن
من هرگز این ایران را نگاه نمیکنم من خودم عاشق فوتبال هستم از موقعی که دخترم و شهید ایرانیان ستم رفته دیگه حالی نمره یک فوتبال قراضه نگاه کنید وبی غیرتی هم مرزی
دارد .مهمترینش به استادیوم دختر آبی تحریم کنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر