بازدید 20526
آخرین تحولات خاورمیانه؛

سفر قریب‌الوقوع هیأت رسمی سوریه به ترکیه/دستور آمریکا به اسرائیل برای جنگ با لبنان/بیانیه تند احزاب معارض دولت اسرائیل علیه نمایش تبلیغاتی نتانیاهو درباره ایران/ تمجید مدیر کل موقت آژانس از رویکرد ایران

بیانیه تند احزاب معارض دولت اسرائیل علیه نمایش تبلیغاتی نتانیاهو درباره ایران، تمجید مدیر کل موقت آژانس از رویکرد ایران، واکنش حماس به ادعا‌های نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران و دستور آمریکا به اسرائیل برای جنگ با لبنان، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به سفر قریب‌الوقوع هیأت رسمی سوریه به ترکیه نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 10 September 2019

بیانیه تند احزاب معارض دولت اسرائیل علیه نمایش تبلیغاتی نتانیاهو درباره ایران، تمجید مدیر کل موقت آژانس از رویکرد ایران، واکنش حماس به ادعا‌های نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران و دستور آمریکا به اسرائیل برای جنگ با لبنان، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به سفر قریب‌الوقوع هیأت رسمی سوریه به ترکیه نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ روزنامه الوطن از تصمیم برخی شخصیت‌های سوری برای شرکت در کنفرانسی در شهر استانبول با هدف بررسی بحران سوریه خبر داد؛ این هیأت به دعوت حزب جمهوری‌خواه خلق ترکیه به این کشور می‌رود.

بسام ابوعبدالله از مسئولان حزب بعث سوریه تأکید کرد: این حزب دعوت‌نامه حضور در این کنفرانس را دریافت کرده و اولین فرصتی خواهد بود که سوری‌ها رسما در استانبول حضور پیدا کرده و ارزیابی خود از اوضاع را در آنجا ارائه کنند.

خلف المفتاح، مدیر مؤسسه بین المللی القدس هم تأکید کرد به این کنفرانس در استانبول دعوت شده و در صورتی که این کنفرانس به نفع سوریه باشد، در آن حضور خواهد یافت.

کمال قلیچدار اوغلو، رهبر جمهوری‌خواه خلق ترکیه، پیشتر از رهبران کشورش از جمله رجب طیب اردوغان خواسته بود مذاکرات با دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه را آغاز کنند.

بیانیه تند احزاب معارض دولت اسرائیل علیه نمایش تبلیغاتی نتانیاهو درباره ایران

ساعتی پس از آنکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک نمایش تبلیغاتی تازه بار دیگر ایران را به تلاش برای ساخت تسلیحات هسته‌ای متهم کرد، احزاب معارض کابینه وی با صدور بیانیه‌هایی از این اقدام او انتقاد کرده و گفتند که نتانیاهو تلاش می‌کند از مسائل امنیتی برای کسب منافع شخصی سوءاستفاده کند.

نمایش ساعتی پیش نتانیاهو در حالی انجام گرفت که نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جریان است و تا انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نیز تنها چند روز بیشتر نمانده است.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، ائتلاف انتخاباتی «اتحادیه دموکراتیک» در بیانیه‌ای شدیداللحنی در مورد اقدام نتانیاهو، گفته است: «جوهر بازی شکست‌ خورده قبلی هنوز خشک نشده و نتانیاهو یک تلاش دیگر را شروع کرده تا امنیت اسرائیل را به بهای منافع شخصی بفروشد.»

سفر قریب‌الوقوع هیئت رسمی سوریه به ترکیه/دستور آمریکا به اسرائیل برای جنگ با لبنان/بیانیه تند احزاب معارض دولت اسرائیل علیه نمایش تبلیغاتی نتانیاهو درباره ایران/ تمجید مدیر کل موقت آژانس از رویکرد ایران

در این بیانیه با اشاره به پرونده‌های فساد مالی نتانیاهو آمده است: «برای کسی که مظنون به رشوه، تقلب و سوءاستفاده عمومی است، بهتر است با امنیت اسرائیل سر و کار نداشته باشد.»

ائتلاف اتحادیه دموکراتیک از احزاب چپگرای «مرتص»، «اسرائیل دموکراتیک»، کارگر، «استاو شافیر» و «سبز» تشکیل شده است.

همزمان «بنی گانتز» رئیس ائتلاف انتخاباتی «آبی و سفید» هم از اقدام نتانیاهو انتقاد کرده و گفته است: «استفاده نتانیاهو از اطلاعات حساس امنیتی برای پروپاگاندا، نشان می‌دهد او توان قضاوت درستی ندارد.»

منتقدان نتانیاهو می‌گویند، او در آستانه انتخابات پارلمانی، در تلاش است تا از خود تصویری قاطع نمایش دهد و با اقداماتش امنیت اسرائیل را در معرض خطر قرار داده است.

تمجید مدیر کل موقت آژانس از رویکرد ایران

«کورنل فروتا»، مدیر کل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه از مقام‌های ایرانی به دلیل در پیش گرفتن رویکردی مناسب در گفت‌وگوها با این نهاد تمجید کرد.

وی که پس از نشست شورای حکام آژانس در وین در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، در مورد سفر روز گذشته‌اش به تهران، گفت: «با مقام‌های ارشد ایرانی بحث‌های بسیار بامحتوایی داشتیم. از آقای علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور، وزیر خارجه محمدجواد ظریف و دیگر مقام‌های ارشد سازمان انرژی اتمی و وزارت امور خارجه ایران به خاطر بحث‌های پرمحتوایی که داشتیم و مجموعه گسترده‌ای از مباحث را پوشش داد و از لحن و مطالبی که در این مباحث مطرح شد، متشکرم.»

فروتا افزود: «این نشانگر آن است که رابطه‌ای که میان آژانس و ایران وجود دارد، رابطه‌ای است که ما می‌توانیم در آن تمام موضوعات را مطرح کنیم و برخی اوقات هم لازم است که لزوم افزایش و تسریع [همکاری] را طرح کنیم. پیام ما به خوبی در تهران دریافت شد و همان طور که گفتم، این سفر بسیار بموقع بود تا بتوانیم چند موضوع را با مقام‌های ایرانی در میان بگذاریم.»

واکنش حماس به ادعاهای نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران

«موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به ادعاهای اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص برنامه هسته ای ایران واکنش نشان داد.

ابومرزوق تأکید کرد، نتانیاهو در حال دروغ گفتن در مورد برنامه هسته‌ای ایران است؛ اما اگر راست می‌گوید حقیقت را در مورد سلاح‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی بگوید.

سفر قریب‌الوقوع هیئت رسمی سوریه به ترکیه/دستور آمریکا به اسرائیل برای جنگ با لبنان/بیانیه تند احزاب معارض دولت اسرائیل علیه نمایش تبلیغاتی نتانیاهو درباره ایران/ تمجید مدیر کل موقت آژانس از رویکرد ایران

ابومرزوق تصریح کرد: نتانیاهو می‌گوید که نمی‌گذارد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد؛ اما رژیم صهیونیستی خود ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد. هدف و خواسته او تنها این است که این رژیم تحت حمایت آمریکا به تنها قدرت برتر منطقه تبدیل شود.

نتانیاهو اخیرا مدعی شده که ایران در حال ساخت تأسیسات هسته ای در در آباده استان فارس بوده که پس از پی بردن رژیم صهیونیستی به این مسأله آن را تخریب کرده است!

دستور آمریکا به اسرائیل برای جنگ با لبنان

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان روز دوشنبه در منطقه «البسطه» بیروت درباره رژیم صهیونیستی و اهداف آن در منطقه و نقش آمریکا و غرب در تأسیس این رژیم جعلی سخنرانی کرد.

شیخ نعیم قاسم گفت: «آمریکا امروز می‌خواهد فرهنگ و سیاست‌های خود را در منطقه دیکته کند و به همین دلیل از اسرائیل حمایت و از آن به عنوان یک نوع مترسک برای پیشبرد سناریوهای خود استفاده می‌کند».

معاون سید حسن نصرالله در ادامه تأکید کرد، «آمریکا بر محافل و نهادهای بین‌المللی و سازمان ملل سلطه دارد و مشاهده کرده‌اید که چگونه از هر توافق بین‌المللی که به نفعش نیست، خارج می‌شود و در عین حال از دیگر کشورهای جهان می‌خواهد به توافقات بین‌المللی پایبند باشند؛ بنابراین، آمریکا به هیچ عهدی وفادار نیست و فقط مستقیم یا غیر مستقیم اقدامات استعماری، استکباری، متجاوزانه و جنایت‌کارانه می‌کند».

به گزارش المنار، معاون نصرالله افزود: «اسرائیل ساخته و پرداخته آمریکا، فرانسه، انگلیس و دیگر کشورهای قدرتمند جهان است. ممکن است برخی‌ تصور کنند که اسرائیل بر جهان سیطره دارد که این درست نیست، چون اسرائیل یک دست‌نشانده و ابزار کوچکی است که آمریکا از آن استفاده می‌کند».

وی ادامه داد: «آمریکا در سال ۲۰۰۶ به اسرائیل دستور داد وارد جنگ (۳۳ روزه) علیه لبنان و حزب‌الله شود، این در حالی است که ایهود اولمرت، نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی، خواهان این جنگ نبود و حداقل اینکه خواستار تأخیر آن به مدت چند ماه بود تا اسرائیل از لحاظ تجهیزاتی آمادگی پیدا کند، اما آمریکا منفعت خود را در آن می‌دید که به بهانه دو اسیر اسرائیلی جنگ با حزب‌الله را تجربه کند و به همین دلیل اسرائیل را مجبور به راه‌اندازی جنگ کرد که به حمدالله شکست خورد».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳۸
آژانس پريروز در قالىشويى تورقوزآبادى كه نتنياهو پارسال به آن اشاره كرده بود, اورانيوم غنى شده پيدا كرد. ديروز هم نتنياهو از تأسيسات پنهان اتمى در آباده خبر داد. آيا تضمينى وجود دارد كه بعد از چند ماه آثار مواد راديواكتيو در سايت آباده هم پيدا نشود؟ مسؤولين ذيربط كه هيچ, تابناك از شما انتظار ميرود كه در این زمینە روشنگرى بفرماييد كه هموطنان در اين بين خود را محرم از جريانات و حوادث كشور نبينند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
موادی که دارای تشعشعات رادیو اکتیو هستند
باید در مکانهایی بشدت کنترل شده و تحت بالا ترین اقدامات ایمنی و ایزولاسیون قرار گیرند
تا آلودگی آنها که بشدت سرطانزا هستند
و تا صدها سال در محیط های نگهداری شده می مانند و بشدت خطرناک و مهلک میباشند
قابل کنترل و نگهداری باشند
و توسط ماهواره های جاسوسی قابل رصد و اندازه گیری دقیق می باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
واقعا؟ پس خبرش کو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
یعنی انقدر مسئولان متوجه نیستند در قالیشویی کارهسته ای ازمایش کنند ان وقت به راحتی اجازاه بدهند که ازانس بازدید کند در انجا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
(اورانیوم غنی شده)
اینو از کجات درآوردی عزیز؟
بعد چرا از آژانس مایه میزاری؟
دونفر ناشناس شدن منبع ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
پس بگوچرااینفدرسرطان زیادشده !
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
هر موقع اسراییل در مورد کلاهک های هسته ایش برات صحبت کرد تابناک هم میاد اسرار نظامی و تدافعی گشور را برای شمابه صورت مقاله تقدیمتون میکنه دیگه امری نداری پرفسور؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
علی اقا حتی برای سفر های کوتاه هم از کشورخارج نشو چون میترسیم که شما هم به آمارفرارمغز ها اضافه بشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
به نطر شما خیلی سخت است نقطه ای را به مواد رادیو اکتیو الوده کنند؟ درست مثل سانتریفیوژهایی که از پاکستان خریداری شده بود!
بعد از این همه تحریم و بدبختی، باز هم مسئولان رفته‌اند و تأسیسات اتمی مخفی ساخته‌اند.
واقعاً مسئولان به چی فکر می‌کنند و چرا از این اقدامات دست برنمی‌دارند؟ البته ظریف احتمالاً به زودی همه چیز رو تکذیب می‌کنه یا میگه که در تأسیسات اتمی آباده مشغول فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای بودیم!
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
فرض کنیم که بمب اتمی هم داشته باشیم کی را با آن میخواهیم بزنیم که خودمان صدمه نبینیم!
تحقیقات هسته ای هم به مقدار ناچیزی از اورانیوم احتیاج دارد که قابل خریدن است و در نهایت آنهایی هم که بمب اتمی دارند باید زمانی همه را با دستان خویش نابود کنند
مگر در تولید اورانیوم مسئله کاسبی باشد که آنهم با نظارت جهانی قابل انجام است!.
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دقیقا عین کشتی نفتکش گریس ۱ که از اول ، دولت و ظریف شدیدا تکذیب کردند
که قرار نیست تا تانکر به سوریه برود
ولی دست آخر کشتی تانکر پس از دو هفته دور دور کردن در مدیترانه
در طرطوس سوریه تخلیه شدو رفت
در پاسخ به ناشناس و مهدی و آفرین
| Netherlands |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
ادعایست ک چوپان دروغگو (نتایاهو)کرده است ولی هنوز اثبات نشده با این حال بنده از هر نوع فعالیت مخفی کشورم برای ایجاد بازدارندگی در برابر متجاوزانی چون رژیم صهیونیستی و آمریکا و ... حمایت میکنم حتی معتقدم ایران باید به صورت علنی و آشکارا بمب اتم بسازد.اگر بمب اتم بد بود چرا امریکایی ها هزاران نوع از آن را ساخته اند؟ چرا رژیم صهیونیستی 200 کلاهک اتمی دارد؟ و همسایه شمالی ما ک در تاریخ بارها به کشور ایران تجاوز کرده هم مجهز به تسلیحات اتمیست
این دوستانی ک چنینی نظراتی میدهند در بهترین حالت نادان هستند و از وضعیت تامین امنیت کشور هیچ اطلاعی ندارند اگر ما موشک نداشتیم همین امروز آمربکا به ایران حمله میکرد اگر ما برنامه ی هسته ای نداشته باشیم آمریکا بهانه دیگری خواهد گرفت تا جایی ک ایران راهی جز تسلیم و مستعمره شدن نداشته باشد.
از مقامات مسئول صنعت هسته ای سپاسگذاری میکنم خواهان خروج از برجام و ساخت بمب اتم هستم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
تا چشم اسراییلی جماعت کور بشه
ایران هرچه قوی تر را آرزو داریم
روزگارتون به سر رسیده داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
کشتی گریس 1 نشانه اقتدار ایران هست
آب خنک بخورید تا خنک بشه
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
واقعا! عده ای حرفهای صد تا یک غاز نتانیاهو را ملاک بحث خود قرار می دهند! این بدبخت، قبلا هم در تورقوزاباد یک تاسیساتی پیدا کرده بودد! اصلا مگر بحث سر تاسیسات هسته ای است؟ این را که ما در برجام توافق کردیم. در شورای امنیت هم به تصویب رسید. پانزده بار هم در راستی آزمایی صداقت ما تایید شد، پس بحث برجام دو سه و ... برای چه بود؟ اینها فقط به امثال شما دل خوش کرده اند. تا به این وسیله دل مردم را خالی کنند.و مشکل داخی برای کشور ایجاد کنند. درود بی پایان بر ملت فهیم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
چرا هرچی دمشن میگه باور میکنی انقد نادانید
از صدرالساداتی چه خبر؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دارن آب قلیان رو عوض میکنن و تنباکو تو آب خیساندن برای فرداشون
مایه تاسفی تابناک که مطلب فوت دختر آبی روحذف کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دستور از بالا اومده بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
البته اینکه شما هم مشکل روانی اون دختر رو نادیده گرفتید و شروع کردید به سیاسی کاری، بی تاثیر نبوده در اون دستور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دیگه دوران این حرفها و شعار ها گذشته
تا وقتی از مسئولی که لیستی فرستادی تو مجلس مطالبه نکنی و آنها را بیگناه بدونی اوضاع همینه ..
شهروندان يهودى اسرائيل بخصوص جوانان به هر كشور غربى كه روندقدر بيتتد ودرصدرنشينند پس طبيعى است كه أهل بزم باشندتا مرد رزم پس اسرائيل درشرايط حمله نمى تواند باشد
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
کلا میخوای بگی جیگر ندارن چرا آسمون ریسمون میبافی
نه برا تابناک برا همه مردم این سرزمین که در مرگ دختر ابی بی تفاوت هستن ،بنده حقیر شرم سارم و به همه دختذان سزمینم تسلیت میگویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
هر باغیرتی نباید به ورزشگاه برود تا مجوز ورود همه زنها مانند کشورهای دیگر گرفته شود
مگر ما انسان نیستیم
ضمنا همه باید علیه فساد متحدشویم در حق هرکس کوتاهی کنیم بع خودمان و فرزندانمان هم خوا۶د رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دختران این سرزمین استادیوم میخواهند؟؟؟
یعنی هیچ کمبودی دیگر ندارند؟ فقط استادیوم میخوان ؟؟؟از همفکراتون که این اتفاقات رو بزرگ میکنن و مسئولیت دارند بپرسید در این چند سال چند تا استادیوم ومکان ورزشی ساختن؟
چه امکانات رفاهی و کتابخانه وغیره ساختن؟؟شما برای خودت شرم سار باش که روی هر موجی موج سواری میکنی
هرمز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
مطالب بال چه ربطی به دختر آبی دارد؟ دوستان هر وقت کم می آورند مسائل انحرافی را پیش می کشند. تازه اگر یک نفر بخواهد قوانین مملکت را به تمسخر بگیرد. با اوچه باید کرد؟ پیامدهای دیگر اون اختلاط چی می شود. متاسفانه بعضا مردها به دلیل برخوردهای خارج از عرف عده ای امنیت ندارند چه برسد به زنان. تازه فوتبال را در خانه می توان دید. اگر چه با هزینه های فراوان شاید بتوان برای امنیت خانمها برای آنها قسمت مجزا تعریف کرد. ولی این در همه سالنها خود نیازمند هزینه های فراوانی است. باز از کجا آن موقع هم عده ای مسئله دار و مسئله ساز تغییر شکل ندهند و از این طرف آن طرف نروند. همه اش مشکل مسئولین نیست، مشکل را عده ای می سازند و در بین همه مشکلات سازمانهای بین المللی هم از آنها حمایت می کنند.
فقط تحريم استاديوم ها تا احقاق حق شيرزنان سرزمين مون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
حالت خوبه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
باشه
وقتی نتانیاهو گفت تو تورقوز آباد خبرایی هست همه میخندیدن و مسخرش کردن. حالا آژانس میگه اثرات اورانیوم و رادیواکتیو رو تو همون انبا پیدا کرده که اگه صحت داشته باشه باید به اون مقامات خندان گفت شب بخیر.
بعید نیست عوامل داخلی اسرائیل اونجا رو آلوده کرده باشن و نتایاهو رسانه ای کردش و آزانس هم تائید. این وسط مسئولین مملکتی هم یه کم فکر نکردن که چرا نتانیاهو اسم تورقوزآبد رو آورده برن بررسی کنن که شاید کارایی اونجا توسط عوامل موساد انجام شده باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
شما خودتو ناراحت نکن... درست میشه
جرا هیچ اداره و ارگانی خودش رو مسئول شناشائی و جمع آوری سوئیت های مسافرتی غیر مجاز نمی دونه؟
اینکه میگویند اسرائیل یک دست‌نشانده و ابزار کوچکی است که آمریکا از آن استفاده می‌کند...یک اشتباه بزرگ تاریخیه بلکه برعکس سرمایه های عظیم اسراییلی ها در جهان غرب از شرکت های بزرگ نفتی گرفته تا هالیوود و ..... جهان را تحت سلطه ی خود گرفته
اسراییل هر چی که باشه اطلاعات خوبی رو از ایران جمع آوری می‌کنه یعنی مهره های خوبی در کشور داره باید به این توجه بشه چون هر روز محل تازه ای رو افشا می کنه که بعدها درست از آب در میاد مقامات هشیار باشند
دستور آمریکا به اسرائیل برای جنگ با لبنان

تابناک بقدری از مسایل واقعی بدور افتاده است و از خوانده نشدن ترس دارد که عنوان مقالات خود را طوری تعیین میکند که «اکشن های پلیسی امریکایی» یا تبلیغات بنجل و دروغ آمریکایی بکار میبرند.
در این زمان که اسراییل یهودی صهیونیستی عمدا به لبنان حمله میبرد و پهباد و موشک میفرستد گفته شخصی را در باره جنگ ۳۳ روزه ۱۶ سال پیش را بصورت زمان حال در آورده و بخورد خواننده میدهد.
این متد رنگین کمان های آمریکایی اروپایی بخصوص هالیوودی برای شسشوی مغزی میباشد. بیخود نیست که آمریکایی های پشتیبان جمهوری خواه و دمکرات، نادان ترین افراد کشورهای دنیا هستند.
در صورتیکه جنبش ضد استعماری و ضد امپریالیستی لبنان احتیاجی به این نوع تیتر زدن های کاذب نداشته و این خود بی احترامی و کم ارزش دادن به محور مقاومت است. باش که دیگر تکرار نگردد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار