بازدید 8828
۳

آلمانی‌ها و هلندی‌ها بیشترین تماشاگران عزاداری یزدی‌ها

کد خبر: ۹۲۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 09 September 2019
دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد از حضور تاکنون بیش از ۲۰۰ گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم یزدی‌ها خبر داد و گفت: کشور‌های آلمان و هلند سهم بیشتری از گردشگران امسال داشتند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، لیلا سعادتخواه با اشاره به حضور بیش از ۲۰۰ گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم ۹۸ یزدی‌ها تاکنون اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مراسم عزاداری محرم در یزد، این تعداد به۱۲۰۰ گردشگر که رقم مشابه سال گذشته است، برسد.

وی رشد ۳۵ درصدی حضور گردشگران خارجی در سال گذشته را یادآور شد و گفت: با توجه به این که هنوز فصل گردشگری در یزد آغاز نشده، به نظر می‌رسد امسال رشد قابل توجی نسبت به سال گذشته نداشته باشیم.

سعادت‌خواه افزود: گردشگرانی که تاکنون در مراسم‌های امسال شرکت کرده‌اند، از کشور‌های فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، انگلیس، سویس، ترکیه، دانمارک، الجزایر، برزیل، مراکش، اسلوونی و چین بودند کشور‌های آلمان و هلند سهم بیشتری داشتند.

دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد در پایان تصریح کرد: قبل از هر برنامه‌ای گردشگران در کارگاه‌هایی با قیام امام حسین (ع)، واقعه عاشورا و هدف و چگونگی برگزاری مراسم‌های مذهبی یزدی‌ها آشنا می‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
فکر کردم چند هزار آلمانی و هلندی برای تماشا آمده اند! جمعیت کشورهای آلمان و هلند چند نفر است؟
پاسخ ها
حسین
| Netherlands |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اینا توریستن
درکش برات مشکله؟
یه مراسم کوچیک انقدر تماشاچی خارجی داشته باشه کمه؟
خوبه بیارین مسلمونشون کنین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل