بازدید 35883
۳

روضه تصویری از روز عاشورا

حسن روح‌الامین که به سبک هنری روضه‌خوان عاشوراست، برای معرفی تابلوهای نقاشی خود، به مصرع‌هایی از آن واقعه اشاره کرده است.در بین تابلوهای این نقاش جوان، لحظات دردناک عاشورا دیده می‌شود که می‌توان به وقایعی از جمله وداع، بدرقه حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) به میدان جنگ، شهادت حبیب‌بن مظاهر، قتلگاه اشاره کرد.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 09 September 2019
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
السلام علیک یا ابا عبداله
سلام و درود خدا بر حسین بن علی که با نثار جان و مال و آبروی خود ، اسلام را زنده kگه داشت و ما را آبرو و هویت بخشید.
اسلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک
باید بدانیم که که مولا اباعبدالله الحسین (ع) با خاندانش اعم از مرد و زن و فرزندان بزرگ و صغیر به کربلا تشریف بردند و با علم به ماحصل قضیه ،همگی در نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند فقط و فقط و فقط برای حفظ اسلام ....

حالا چقدر باید بی معرفت باشیم که به این اسلام ضربه بزنیم ،یکی با فساد کوچک و بزرگ اقتصادی و یکی با بی حجابی و بدحجابی .... خواهر من بدان که بی حجابی و کم حجابی شما یکی از مهلک ترین ضربات است به پیکره مکتب حسین بن علی (ع)
اگر قرار بود کسی حجاب از سر بردارد به خاطر مشکلات دنیا ،آن شخص حتما زینب کبری (س) بود با آن همه شدائد و سختی ، اگر قرار بود کسی مشکلات دنیا را به گردن خدا بیندازد و عمدا دست به گناه بزند آن شخص حتما بازماندگان حسین بن علی (ع) بودند اما هرگز دست از بندگی خداوند بر نداشتند .
کمی بامعرفت باشیم .... نگذاریم خون شهدای کربلا مخصوصا جضرات اباعبدالله الحسین(ع) و ابوالفضل العباس (ع) پایمال شود با گناهان ما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان