بازدید 10378
۷

گرگ‌ها ۳۱ رأس گوسفند را در مشگین شهر دریدند

کد خبر: ۹۲۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 09 September 2019

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: گرگ‌های گرسنه با حمله به گله گوسفندان در روستا علی کهریز ۲۶ رأس گوسفند را دریده و ۵ راس دیگر را زخمی کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، کیوان زرین‌کلاه اظهار کرد: به‌دنبال تماس تلفنی یکی از اهالی روستای «علی کهریز» با پلیس و اعلام مفقود شدن ۳۱ راس گوسفند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی کنگرلو قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد گوسفندان به‌علت بی‌احتیاطی صاحب دام و باز بودن درب طویله به طرف مزارع اطراف رفته و مورد حمله گرگ‌های گرسنه قرار گرفته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: در این حادثه گرگ‌ها ۲۶ رأس گوسفند را دریده و ۵ رأس دیگر را زخمی نمودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
حالا که احتمالا میخوان بندزاند تقصیر خودت بزن همه رو چرخ کن بده به خورد خودشون یه تفنگ هم بگیر هر چی خرس و پلنگ و گرگه بزن لت و پار کن
حیف شد . هر چند بحال مردم خودمون فرقی نکرده چون تا دونه آخرشون صادر میشده
گرگ بیابان کارش دریدن گوسفند است اما منافق نیست اما من گرگ هایی در پوست انسان می بینم که کارشان دریدن زندگی بسیاری ازآدمهاست. بسیاری را بیچاره می کنند تا اندکی بر زرق و برق تصنعی زندگی بیروحشان بیافزایند.
دست وپای گرگها باید قطع گردد
پاسخ ها
ارسلان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
این انسان ها هسنند که به زیستگاه حیوانات حمله کردند نه حیوان ها
حدوداپارسال منطنقه استان 8 کرمان ومرز هرمزگان چند قلاده رها کردن تو بیابان من خودم دامدار سنتیم خیلی از عشایرهای این منطقهگله هاشون مورد حمله قرار گرفت یعد از چند مدت گندنش در اومد نتوتستن خرج بدن رها کردن ..وقتی ملت این منطقه به کبک رهم نمیکنن چه برسه به شکار اهو باید هم گرگ حمله کنه به گوسفند
سلام آقا ذکات نمیدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر