بازدید 3016

بشاررسن:یک امتیاز عراق هم مقابل بحرین ارزشمند بود

کد خبر: ۹۲۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 08 September 2019

هافبک پرسپولیس در حاشیه تمرینات تیم ملی عراق گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه خودمان صعود کنیم و به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال عراق اکنون در اردن به سر می‌برد تا یک دیدار دوستانه با تیم ملی ازبکستان انجام دهد.

عراق رقیب اصلی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است. در حاشیه تمرینات تیم ملی عراق بشار رسن، هافبک پرسپولیس در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی عراق گفت: خداروشکر می‌کنیم که در اولین بازی خود در این مسابقات مقابل بحرین موفق شدیم یک امتیاز بازی را بگیریم. ما به عنوان بازیکنان از عملکرد تیم در این دیدار رضایت داریم. رطوبت هوا به سطح بازی تاثیر گذاشته بود.

وی افزود: البته بازی‌های انتخابی جام جهانی مدت زیادی طول می‌کشد و عملکرد تیم می‌تواند رفته به رفته بهتر شود. ان شا الله عملکردمان را بهتر می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. در ایام فیفا دی یک بازی دوستانه با ازبکستان داریم تا برای ادامه مسابقات آماده‌تر شویم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه خودمان صعود کنیم و به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار