بازدید 18858
گزارش

خطر قرعه نحس صهیونیستی برای حسن یزدانی

رژیم صهیونیستی با ۶ کشتی گیر در قزاقستان حاضر می‌شود که ۵ نفر از آن‌ها در بخش مردان روی تشک خواهند رفت. این کشتی گیران که گفته می‌شود اکثرا روسی الاصل هستند، از شانس بد در اوزانی حضور دارند که ایرانی‌ها از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار هستند.این نگرانی وجود دارد که با قرعه نحس مواجه شوند.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 08 September 2019

در فاصله یک هفته مانده تا شروع مسابقات جهانی کشتی، انتشار اسامی کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها نگرانی جدی را برای ایرانی‌ها به وجود آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۹ از ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه به میزبانی نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود. اتحادیه جهانی کشتی اسامی کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها را منتشر کرده و بعد از این اتفاق یک نگرانی بزرگ برای فدراسیون و اهالی کشتی ایران به وجود آمده است.

رژیم صهیونیستی با ۶ کشتی گیر در قزاقستان حاضر می‌شود که ۵ نفر از آن‌ها در بخش مردان روی تشک خواهند رفت. این کشتی گیران که گفته می‌شود اکثرا روسی الاصل هستند، از شانس بد در اوزانی حضور دارند که ایرانی‌ها از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار هستند.

خطر قرعه نحس صهیونیستی برای حسن یزدانی

۳ کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در بخش آزاد در اوزان کشتی گیران همچون رضا اطری (۵۷ کیلوگرم)، بهمن تیموری (۷۹ کیلوگرم) و حسن یزدانی (۸۶ کیلوگرم) حضور دارند. در کشتی فرنگی هم ۲ نماینده رژیم صهیونیستی در اوزان کشتی‌گیرانی همچون محمدعلی گرایی (۷۷ کیلوگرم) و سعید عبدولی (۸۲ کیلوگرم) حاضر هستند.

قطعا نفراتی همچون رضا اطری، حسن یزدانی، محمدعلی گرایی و سعید عبدولی جزو شانس‌های اصلی کسب مدال در مسابقات جهانی هستند و این نگرانی وجود دارد که با قرعه نحس مواجه شوند.

با نگاهی به کارنامه کشتی گیران رژیم صهیونیستی به این نکته پی می‌بریم که اکثر آن‌ها حرف زیادی برای گفتن ندارند و در مسابقاتی که در یکی، ۲ سال اخیر شرکت کردند، مقام خاصی به دست نیاوردند. با این حال در صورتی که در دور‌های اول و دوم کشتی‌گیران ایرانی در قرعه کشی با این نفرات برخورد کنند، بدشانسی آوردند، اما قطعا روی تشک حاضر نمی‌شوند.

به نظر می‌رسد پرشانس‌ترین کشتی گیر رژیم صهیونیستی در این رقابت‌ها در وزن حسن یزدانی باشد؛ در وزنی که نابغه جویباری شانس اول کسب مدال طلاست. این کشتی گیر همان فردی است که سال ۲۰۱۷ در مسابقات امید‌های جهان به مراحل نهایی صعود کرد و علیرضا کریمی به خاطر عدم رویارویی با او مجبور به شکست شد و بعدا به خاطر همین اتفاق با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد!

حالا بعد از اتفاقاتی که برای سعید ملایی در مسابقات جهانی ژاپن رخ داد، به نظر می‌رسد مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۹ که محل اصلی کسب سهمیه المپیک هم به شمار می‌رود، دغدغه جدیدی برای مدیران ورزش ایران است تا اتفاق بدی برای این رشته مدال آور رخ ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۱
کم نفرت پراکنی کنید؟ با این قبیل اقدامات هیچچ چیزی جز پوزخند حتی از طرف فلسطینیان نصیب ایران نمی شود
اشتباه ننویسین...نگرانی نه برای مردم بلکه برای مسئولان سیاسی ورزش کشور...
هنوز متوجه نشده اید که رژیم صهیونیستی از عدم مقابله ی ورزشکاران ما به این طریق و با شادمانی استفاده می کند
یعنی هر جایی که ما شانس مدال داریم ورزشکار می خرد و می آورد تا کشور ما دیگر دستش به هیچ مدالی نرسد
اصلا هم از این موضوع ناراحت نیست و بسیار خوشحال هم هست
ورزشکاران تا کی باید به علت حضور نماینده اسرائیل در مسابقات بین المللی مدالهای قطعی خود را از دست بدهند احتمالا در اینده ای نه چندان دور و بعلت گریز ورزشکاران ایرانی از مسابقه دادن با حریف های اسرائیلی مسئولان مسابقات بین المللی در نظر دارند طوری مسابقات را مدیریت کنند تا ورزشکار ایرانی و اسرائیلی حتما رو در روی یکدیگر قرار گیرند و چون انها میدانند که ورزشکاران ایرانی از رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی امتناع میکنند مقدمات حذف ورزشکاران ایرانی را فراهم خواهند کرد
فکر نمی کنم هیچ کس اندازه ما به اسراائیل دو دستی مدال تقدیم کرده باشه.
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
تو زیاد فک نکن
عمر ورزشی یه ورزشکار مگه چقده که با ادا اصول باخت عمدی و یا حاضر نشدن برابر کشوری که به حق یا ناحق عضو سازمان ملل هستش تموم بشه.
زحمات و انرژی جوانان پرشور و انگیزه کشورمان را با چه هدف و آرمانی به هدر می دهید؟ حتما باید فدراسیون جهانی، ایران را از شرکت در تمامی مسابقات محروم کند تا به فکر جبران بیافتید؟ کمی منطق ، کمی تامل
همان بلایی را که سر سعید ملایی آوردید سر کشتی گیران در نیاورید ، ورزش را از سیاست جدا کنید.
یاحسین
در زمانی که تمام جهان و از جمله فلسطینی ها با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میدانهای ورزشی روبرو م شوند ما تکی میخواهیم استعداد جوانانمان را با این شیوه نادرست از بین ببریم و مهمتر اینکه نتیجه این کار چه بوده است؟
واقعا مسخره س
اینم پناهنده بشه بره راحت میشیم کلا
یادمه یه هم کلاسی داشتیم که بقیه بچه ها فهمیده بودند بچه حساسی هست دیگه همیشه زنگهای تفریح شده بود موضوع خنده و سر کار گذاشتن تا بنده خدا از اون مدرسه رفت
بازم نگرانی جدی وانکارتماسهای مکررباسعیدملایی؟..انشاالله حسن یزدانی هم بااون ورزشکاراسرائیلی روبروبشه..تادستتون بیشترروبشه برای جهانیان..
چه شانس بدی که دقیقا توی اوزان دارای شانس مدال برای ایران کشتی گیر داره!! واقعا فکر می کنید شانس بد بوده؟
اقا اعلام رسمی کنید ما در هیچ ذشته ای با این ها مسابقه نمی دهیم
اولا کشتی گیران رژیم صهیونیستی روسی هستند که برادر پوتین نور چشم حضرات است!
ثانیا ورزش از سیاست جداست و مسابقه با ورزشکاران اسرائیلی به معنای تائید حکومت سفاک
رژیم غاصب فلسطین نمی باشد
سلام وقتی ورزشکاران فلسطینی با اسراییلی ها مشکلی ندارند مسابقه می دهند ،توی لیگ ها وباشگاه های هم بازی می کنند ما این وسط چرا بسوزیم .
خداکنه این بچه ها هم برن اونجا و پناهنده بشن اینجوری حداقل آینده خودشون رو نضمین میکنن و بهشون احترام میزارن نه که بهشون قول پاداش بدن و وقتی برگشتن بهشون بگن پاداشتون ، پا ، داشت و فرار کرد.
دست بردارید از ابن سیاه نمایی.
اگر تو دور مقدماتی هم به قرعه به اونا خورد اشتباه بزرگی میکنن که مبارزه نکنن. برعکس باید مبارزه کنن و پیروز از توی تشک بیان بیرون اینجوری اقتدار ایران و ایرانی به کل دنیا اثبات میشه که تو همه زمینه ها اون کشور نمیتونه در برابر ایران قد علم کنه. با مسابقه ندادن و مبارزه نکردن به نظر من تو موضع ضعف میمونیم و انگار از مقالبه با اون کشور احساس ترس میکنیم. خود کشور های عربی و خود فلسطین با اسرائیل مسابقات ورزشی انجام میدن. یه جورایی شدیم کاسه داغتر از آش.
خدایی خوب دارن حاگیری می کنن کاش فوتبال هم داشتنم بعد مشخص میشد ایا واقعا بازی نمی کنیم
دعا می کنیم تنام انها انصراف دهند و روی تشک نیاید
خجالت بكشيد بابا! اگه ترسي نداريد بايد با هر كسي مبارزه كنيد . اين كارها چيه . ورزشكار بيچاره با اينهمه زحمت ميرسه به رده هاي بالا و با اين افكار پوچ عده اي دگم، بايد ببازه كه چي؟؟؟!!
یک فکری برای این مشکل بکنید، با شرکت نکردن که کاری از پیش نبرده ایم جز منزوی شدن! لاقل فرکی جدی بکنید وگرنه فدراسیون های جهانی فکری جدی خواهند کرد.
اقا جمع کنید این مسخره بازیهارو. تا همه ورزشکاران حرفه ای و مدال اور ما پناهنه نشن دست بردار نیستید از این موضع مسخره و مضحکتون؟
با این حال در صورتی که در دور‌های اول و دوم کشتی‌گیران ایرانی در قرعه کشی با این نفرات برخورد کنند، بدشانسی آوردند، اما قطعا روی تشک حاضر نمی‌شوند.

بدبخت کشتی گیرای ما
آخیش به نمایندگی از 80 میلیون ایراتی آرزو می کنم که انشاا... به امید پنج تن تمام این ورزشکاران اسرائیلی بخورند به قرعه بچه های شانس مدال ما و بچه های ما براحتی حذف شوند و ورزش ایران کلاً تعلیق شود و بساط لین تصمیمات چرت و مزخرف چمه بشه البته با زور
خود فلسطینی ها و یوری ها با اسرائیلیها بازی میکنن اونوقت ما بازی نمیکنیم!مزحک نیست؟
آقا ما که مطمئن هستیم برنده هستیم بریم مسابقه بدیم دهنشون سرویس کنیم
آقا ما که مطمئن هستیم برنده هستیم بریم مسابقه بدیم دهنشون سرویس کنیم
از همین الان تصمیمتان را شفاف بگیرید یا قیدالمپیک را بزنید و توی مسابقات انتخابی شرکت نکنید یا اگر رفتید کارهای عجیب غریب نکنید
مثل مرد برید بجنگید با اسرائیل

کاسه داع تر از آش شدیم ما، فلسطین و لبنان با اسرائیل مسابقه میدن ما خود زنی میکنیم.....
حکایت اون سنگیه که یکی تو چاه انداخته دیگه کسی نمیتونه درش بیاره.
فدراسیونها و مقامات باید به این نتیجه برسند که عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی یعنی تقدیم دو دستی مدال و بالا بردن اعتبار ورزشی این کشور در سطح جهانی.
چرا یک بار برای همیشه مسئله را حل نمی کنیم
این بنده خدا رو دیگه بیچاره نکنید با این سیاست مسخره مسابقه ندادن
یک فکر اساسی برای این حربه صهیونیستها اتخاذ کنید و گرنه در المپیک هیچ مدالی به ایرانی ها نخواهد رسید.
چرا قطعا حاضر نمی شوند؟مگه اینکه فشار حکومتی روشون باشه که مسابقه ندن.واقعا که مفت مفت داریم مدالها رو تحویل اسرائیل میدیم
یه کاری کنید اینها هم برند خارج پناهنده شن...
اگر قرار است که ما از ورزشکاران اسرائیلی هم بترسیم پس چگونه می خواهیم با سربازان اسرائیلی بجنگیم ؟
بهانه فلسطینی ها را نیاورد که آنها خودشان با اسرائیلی ها مسابقه می دهند و هم ازدواج می کنند و این ما هستیم که کاسه داغتر از آش شده ایم این وسط گناه این قهرمانان ورزشکار ایرانزمین چیست که با تصمیمات اشتباه مسئولین ، عمر کوتاه ورزشی آنها تمام می شود ؟
قرعه هر چه باشد، شگرد "باید ببازی" و "تمارض" و فرار و ... را نباید در پیش گرفت.
مستقیما از رویارویی با نماینده ی رژیم قدس خودداری میکنیم و این عمل افتخار آمیز را با صدای بلند فریاد میزنیم و تبعاتش را هم قهرمانانه تحمل میکنیم.

و یا اعلام میکنیم که حضور این رژیم نحس را به عنوان اشغالگر فلسطین و فقط یه صورت "دوفاکتو" قلمداد میکنیم و به خاطر آن از مبارزات کنار نمی رویم.

"باید ببازی" و تمارض و ... بسیار بسیار غلط و غیر عقلی و غیر شرافتمندانه و بیهوده است و هیچ نفعی هم برای آرمان فلسطین ندارد و ایرانیان را به دروغگویی و تقلب هم متهم و بدنام کرده و می کند.
خوب چه دغدغه ای هست که باید تحمیل کنید به مدیران و مربیان و ورزشکاران؟؟؟
زندگی راحت به ما نیومده؟؟؟ همش با یکی باید سر جنگ داشته باشیم؟؟؟ بسه دیگه... الکی ارزش درست می کنین واسه ملت که کلی از ارزشهاشونو از بین میبره
خوب یه راحلی پیدا کنند این جوری که نمیشه که ورزشکار ما حذف بشه و اون اسرائیلی بره به مرحله بالاتر
محترمانه و بدون اتلاف وقت کشتی گیرانی که احتمال رویارویی با اسرائیل را دارند به ایران برگردند تا مسائل همیشگی رخ ندهد.
به کجا رسیدیم که باید از قرعه اسراییل ورزشکارامون بترسند.
هم از آقایون داخلی و هم از مسئولان جهانی.
امیدوارم همه را شگفت زده کند و با جسارت در مقابل اسراییل کشتی بگبرد و یکبار و برای همیشه به این موضوع که ربطی به سیاست ندارد خاتمه دهد.
این مشکل یک بار برای همیشه با همه پرسی از مردم حل شدنی است
پاسخ ها
مهدی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
اگر میخواستن همه پرسی کنن برادر خیلی از مسائل مهمتر رو هم میتونستن همه پرسی کنن. مثل رابطه با آمریکا و اسرائیل. مساله اینه که نمیخوان. چون میدونن نظر مردم چیه.
هیچ کس نباید به روی تشک برود ما اینها را کشور حساب نمی کنیم اگر بروند با اینها مسابقه بدهند فردا همه برای خودشان کشور درست می کنند.
شانس نحس برای ایران ،اما هوش یومن برای اسراییل ؟ برای جلوگیری از آبرو ریزی بهتر است کلا در مسابقات جهانی تا نابودی اسراییل شرکت نکنیم ؟،،،
خب با بازی نکردن ما داریم این شانس رو بهشون میدیم که توی کشتی هم مقام بیارن.
من اگر عضوی از غیور مردان ورزشکار ایرانی بودم بدون هیچ ترس و واهمه ای با اسراییلی ها مسابقه می دادم و به امید خدا پشتشان را به خاک می مالیدم. هر اقدام نظام ضد اقدام پهلوانان ایرانی زیر ذره بین بین المللی است. اکنون وقت به چالش کشیدن قوانین طالبانی و قرون وسطاییست.
تا کی باید جوونای لایق ما فدا بشن، اتفاقا باید باهشون مبارزه کرد و شکستشون داد
خبیث سعودی میتونه جای بازی یک کشور عوض کنه
شما نمی تونید
یعنی چه؟؟؟
پاسخ ها
مریخ
| United States of America |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
داداچ خیلی فاشیستی اخه مسابقه دادن یا ندان ما با اسرائیل چه ربطی به ال سعود دارد
اسمش "قرعه‌ی نحس" نیست؛ "سیاست خائنانه"ست.
تا کی باید با این کشتی گیران اسرائیلی کشتی نگیریم
پس به این نتیجه می رسیم که باید کشتی بگیریم با آن ها و پیروز میدان شویم تا نشان دهیم ایران جلوه شما ها کم نمی آورد
خادم دقیقا چند وقت قبل گفت که باید یه تصمیم جدی بگیریم وقتی دید قرار نیست رویه عوض شه رفت.تا قبل از اینکه فاجعه بشه بذارین مسابقه بدن و برای کشور مدال بیارن عوضش میتونیم باهاشون دست ندیم به نشانه اعتراض ولی اینکه استعدادامونو نابود کنیم فاجعه اس
روس خادم یک زمانی دو حرف حساب زد:
۱_ حتی مردم فلسطین از این ایثار ورزشکارای ایرانی خبر ندارن!
۲_ اگر قراره مبارزه نکنیم با اسرائیل، مرد و مردونه به صورت رسمی اعلام کنیم
امیدوارم تمامی نمایندگان اسراییل توقرعه با حریفان ایرانی روبرو بشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها