بازدید 7451
۲

توصیه آیت‌الله نوری همدانی به مردم کشمیر

کد خبر: ۹۲۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 08 September 2019

مرجع تقلید شیعیان گفت: ما پشتیبان مظلومان دنیا هستیم، مردم کشمیر باید مقاومت کنند و سیره اهل‌بیت(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ امروز همه باید برای حمایت از مظلومان درصحنه باشند و مردم کشمیر هم نباید زیر باز ذلت بروند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از طلاب کشمیری با بیان اینکه یقیناً مردم کشمیر با شعار هیهات منالذلة و مقاومت، غالب خواهند شد و عزت و عظمت پیدا خواهند کرد اظهار داشت: باید از عاشورا درس عزت و مقاومت بگیریم .

وی با بیان اینکه نخستین وظیفه حکومت اسلامی احیای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر است، افزود: هیهات منالذلة سیره سیدالشهدا(ع) است و تا زمانی که این مسیر را در پیش نگیریم در برابر دشمنان و بدخواهان به نتیجه نخواهیم رسید، بر اساس آموزه‌های دینی زندگی که ذلیلانه باشد عار است و انسان باید در مسیر حق مبارزه کند.

وی با اشاره به توطئه‌های انگلیس و استکبار در شبه‌قاره هند و کشمیر گفت: سابقاً هند، پاکستان و بنگلادش یک منطقه بود، اما آن را تقسیم کردند و وضعیت فعلی کشمیر را پیش آوردند تا همیشه اختلاف و تفرق در آنجا وجود داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: با این توطئه دشمن سعی در تحریک کشورهای مجاور داشت تا اختلاف وجود داشته باشد و مسلمانان تضعیف شوند، وظیفه امروز این است که قاطعانه در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه ما از مظلومان و محرومان حمایت می‌کنیم، ابراز کرد: هدف انقلاب اسلامی نجات مستضعفان از چنگال مستکبران بوده و ایران طرفدار و حامی مظلومان است.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه امروز این است که قاطعانه در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت کنیم، خاطرنشان کرد: ما پشتیبان مظلومان دنیا هستیم، مردم کشمیر باید مقاومت کنند و سیره اهل‌بیت(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ امروز همه باید برای حمایت از مظلومان در صحنه باشند و مردم کشمیر هم نباید زیر باز ذلت بروند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: خداوند متعال به مسلمانان عزت داده است و مسلمین باید مجاهد و مبارزه باشند، همه باید از عاشورا درس عزت و مقاومت بگیریم و امیدواریم مشکلات مردم کشمیر هم حل شود، با شعار هیهات منالذلة و مقاومت مردم کشمیر غالب خواهند و این منطقه عزت و عظمت پیدا خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲
خوب یمن و عراق و فلسطین و لبنان و سوریه و جیبوتی و مالی و بورکینافاسو و ... کم بود کشمیر هم از راه رسید!!!!!
انشاالله بعد از یمن کشمیر رو هم آباد خواهیم کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان