بازدید 3469

انگلیس ۴ - بلغارستان صفر؛ جشن گل با هت تریک کین!

سه شیر‌ها که دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، دیشب نیز مشکل چندانی برای غلبه بر بلغارستان نداشتند و با کسب پیروزی، علیرغم یک بازی کمتر نسبت به کوزوو صدرنشین گروه اول مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شدند.
کد خبر: ۹۲۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 08 September 2019

انگلیس موفق شد با نتیجه مقتدرانه ۰-۴ و هت تریک هری کین تیم ملی بلغارستان را مغلوب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، سه شیر‌ها که دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، دیشب نیز مشکل چندانی برای غلبه بر بلغارستان نداشتند و با کسب پیروزی، علیرغم یک بازی کمتر نسبت به کوزوو صدرنشین گروه اول مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شدند.

انگلیس ۴ - بلغارستان صفر؛ جشن گل با هت تریک کین!

اولین فرصت بازی برای انگلیس ایجاد شد، اما ضربه جوردن هندرسون از فاصله‌ای دور با اختلاف کمی به بیرون رفت.اما در دقیقه ۲۳ انگلیس به گل اول دست یافت. اشتباه مدافعان بلغارستان و توپربایی رحیم استرلینگ با پاس دقیق او به هری کین همراه شد تا مهاجم انگلیس در مقابل دروازه گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۲ بلغارستان فرصت خوبی برای زدن گل مساوی داشت، اما ضربه سر ایوانف روی ارسال پاپوف راهی به دروازه نیافت. در ادامه جریان بازی آرام شد و در نهایت انگلیس با برتری ۰-۱ راهی رختکن شد. اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بلغارستان می‌توانست به گل برسد، اما پیکفورد عکس العمل فوق العاده‌ای روی ضربه واندرسون نشان داد.

لحظاتی بعد و با متوقف شدن مارکوس راشفورد، انگلیس صاحب یک ضربه پنالتی شد که هری کین آن را تبدیل به گل کرد و برتری سه شیر‌ها دو برابر شد. برتری انگلیس ادامه یافت و در دقیقه ۵۵ پاس هری کین در دهانه دروازه به رحیم استرلینگ رسید تا او به راحتی گل سوم را نیز وارد دروازه بلغارستان کند.

در ادامه انگلیس باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که هری کین آن را تبدیل به گل کرد و هت تریک خود را کامل کرد. در اواخر بازی مارکوس راشفورد در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل پنجم نیز پیش رفت، اما دروازه بان بلغارستان مانع رخ دادن این اتفاق شد تا در نهایت انگلیس با همان ۴ گل بلغارستان را مغلوب کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر