بازدید 8339
۲

کشف مزرعه مخدر گل در ارومیه/ دستگیری ۶ نفر

کد خبر: ۹۲۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ 08 September 2019
فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۶ نفر در بوکان که با اجاره زمین اقدام به کشت ماده مخدر گل می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مجید محبعلی با اشاره به مهم‌ترین کشفیات انجام شده در بوکان اظهار کرد: اهالی یکی از روستا‌های بوکان با هوشیاری به موقع از کشت مواد مخدر گل توسط تعدادی تهرانی در روستای‌شان خبر داده و بلافاصله پس از این خبر نیرو‌های انتظامی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه این عملیات با همکاری نیرو‌های سپاه انجام شد، افزود: یک فردی که اصالتا اهل تهران بوده با اجاره زمینی به مساحت ۵۰۰ متر در این روستا اقدام به کشت ماده مخدر گل می‌کرد.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه از این زمین ۶۲۰ کیلوگرم ماده مخدر گل کشف و ضبط شد، ادامه داد: در این ارتباط ۶ نفر دستگیر و راهی زندان شده و یک دستگاه خودروی سواری ضبط شد.

وی از کشف یک هزار و ۶۷ ثوب البسه قاچاق در بوکان خبر داد و عنوان کرد: این البسه‌های قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در حال حرکت در مسیر سقز به بوکان کشف و ضبط شد.

محبعلی با اشاره به ارزش ریالی این البسه‌های قاچاق تصریح کرد: ارزش ریالی این لباس‌ها ۱۵۰ میلیون ریال بوده و راننده این اتوبوس نیز به اتهام حمل کالا‌های قاچاق دستگیر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
بزرگترین کشف قاچاق در تاریخ بشریت
برادر من امروزه دیگه ۱۵ میلیون تومان پول یک جفت کفش یا یک پیراهن یا یک شلوار یا یک گوشی موبایل هست یه جوری تیتر زدن قاچاق یک نفر مطلب را کامل نخوند فکر میکند رقم رقم اختلاص یه آقازاده هست
این ۶ جنایتکار پست را فوراً به دار بیاویزید. به جای مواد غذایی برای مردم مواد مخدر تولید کردند تا نابود کنند جامعه را. خداوند نیامرزدشان و عذاب شدیدی در انتظارشان باد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل