بازدید 4393
۱

مقدماتی یورو ۲۰۲۰ | هلند، آلمان را گلباران کرد

آلمان و هلند از اکتبر ۲۰۱۸ چهار بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هلند ۲ برد و سهم آلمان ۱ برد بوده و ۱ بازی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. نکته جالب ردوبدل شدن ۱۸ گل در این ۴ دیدار بوده که سهم هلند ۱۱ گل و سهم آلمان ۷ گل بوده است.
کد خبر: ۹۲۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 07 September 2019

دور مقدماتی یورو ۲۰۲۰ جمعه شب با برگزاری ۹ بازی ادامه پیدا کرد. در حساس‌ترین بازی گروه سوم تیم آلمان در خانه با نتیجه ۲-۴ مغلوب هلند شد.

به گزارش تابناک ورزشی، آلمان در دقیقه ۹ توسط نبری به گل رسید، اما هلند ۵۹ توسط دی یونگ بازی را مساوی کرد و سپس در دقیقه ۶۶ با گل به خودی جاناتان تاه پیش افتاد. کروس در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بازی را باز مساوی کرد، اما هلند در دقایق ۷۹ و ۹۱ توسط مالن و وینالدوم به دو گل دیگر دست یافت. در دیگر بازی این گروه تیم بلاورس از سد استونی گذشت. بدین ترتیب ایرلند شمالی با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه است، آلمان با ۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد و هلند با یک بازی کمتر ۶ امتیازی است.

در گروه پنجم تیم کرواسی با ۴ گل در خانه اسلواکی به پیروزی رسید و ولز هم با نتیجه ۲-۱ از سد آذربایجان گذشت. گرت بیل در دقیقه ۸۴ گل دوم ولز را بثمر رساند. در گروه هفتم تیم اتریش با ۶ گل مقابل لتونی پیروز شد و اسلوونی هم مقابل لهستان به پیروزی رسید.

در گروه نهم تیم بلژیک با ۴ گل در خانه سن مارینو پیروز شد. باتشوایی (دقایق ۴۳ و ۹۲)، مرتنس و چدلی برای بلژیک گلزنی کردند. دو تیم قزاقستان و قبرس به تساوی رضایت دادند. تیم روسیه هم با نتیجه ۱-۲ در خانه اسکاتلند به پیروزی رسید.

مقدماتی یورو ۲۰۲۰ | هلند، آلمان را گلباران کرد

در ادامه نکات آماری مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰، آلمان و هلند به شرح ذیل است:

از آغاز سال ۲۰۱۸، آلمان طی ۱۸ بازی ملی آمار ۷ برد، ۴ تساوی و ۷ شکست را از خود به جای گذاشته است. این تیم در این برهه زمانی بیشتر از آندورا (۶ باخت در ۱۳ بازی) و لوکزامبورگ (۶ باخت در ۱۶ بازی) باخته است.

آلمان برای سومین بار در یک مسابقه رسمی در خانه ۴ گل دریافت می‌کند، که اولین آن در مقدماتی یورو بود. پس از شکست ۵-۱ مقابل انگلیس در مقدماتی جام جهانی در سال ۲۰۰۱ و تساوی ۴-۴ مقابل سوئد در مقدماتی جام جهانی در سال ۲۰۱۲، آلمان با نتیجه ۴-۲ در مقابل هلند شکست خورد.

آلمان و هلند از اکتبر ۲۰۱۸ چهار بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هلند ۲ برد و سهم آلمان ۱ برد بوده و ۱ بازی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. نکته جالب ردوبدل شدن ۱۸ گل در این ۴ دیدار بوده که سهم هلند ۱۱ گل و سهم آلمان ۷ گل بوده است.

هلند برای اولین بار از ژوئن ۲۰۱۴ موفق به زدن ۴ گل در نیمه دوم یک مسابقه می‌شود. در آن زمان این تیم موفق شده بود اسپانیا را در جام جهانی ۲۰۱۴ شکست دهد.

در مسابقات آلمان پس از برگزاری یورو ۲۰۱۶، سرژ گنابری با به ثمر رساندن ۸ گل در ۹ بازی ملی دومین گلزن برتر است. تیمو ورنر با ۱۰ گل در ۲۶ بازی نفر اول لیست است و لئون گورتسکا با ۸ گل در ۲۲ بازی و توماس مولر با ۶ گل در ۲۳ بازی در رده‌های بعدی قرار دارند.

آمار گلزنی سرژ گنابری در ۹ بازی اول ملی اش از بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آلمان بهتر است. سرژ گنابری در ۹ بازی اول ملی اش ۸ گل به ثمر رسانده، در حالیکه میروسلاو کلوزه موفق به ثبت ۴ گل شده بود. گرد مولر در ۹ دیدار اول ملی اش ۹ گل به ثمر رساند. فرنکی دی یونگ موفق شد در دهمین بازی ملی اش، اولین گل ملی خود را به ثمر رساند.

یوناتان تا زننده ششمین گل به خودی آلمان در مسابقات مقدماتی یورو بود تا آلمان پس از سن مارینو (۱۱) و استونی (۸) سومین رکورددار گل به خودی در تاریخ مسابقات مقدماتی یورو باشد.

تونی کروس زننده بیستمین گل آلمان از روی نقطه پنالتی در مسابقات مقدماتی یورو است، تا آلمان در کنار اسپانیا رکورددار گلزنی از روی نقطه پنالتی در تاریخ مسابقات مقدماتی یورو باشند.

دونیل مالن در اولین حضورش در تیم ملی هلند موفق شد اولین گل ملی خود را به ثمر رساند. وی با ۲۰ سال و ۲۳۰ روز سن به جوانترین بازیکن هلند از مارس ۲۰۰۵ بدل شد که در اولین دیدار ملی اش موفق به گلزنی می‌شود. رایان بابل در مارس ۲۰۰۵ با ۱۸ سال و ۹۷ روز سن موفق شده بود در اولین دیدار ملی اش مقابل رومانی گلزنی کند. همچنین روبن شاکن در جریان برد ۳-۰ هلند مقابل آندورا در اکتبر ۲۰۱۲ در مسابقات مقدماتی جام جهانی، آخرین بازیکن هلندی بود که موفق به گلزنی در اولین دیدار ملی اش شده بود.

فرنکی دی یونگ-آلمان-هلند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آلمان باید به فکر تعویض سرمربی باشد. چون لو دیگه در تیم آلمان کارایی نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل