بازدید 3954
۱

کامبک ایتالیا در خاک ارمنستان در مقدماتی یورو ۲۰۲۰

در دقایق پایانی ایتالیایی‌ها بازی را هجومی پیگیری کردند. در دقیقه ۷۷ پلگرینی گل دوم را برساند و ۳ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۸۰ بلوتی گل دو خود و گل سوم ایتالیا را وارد دروازه ارمنستان کرد تا لاجوردی‌پوشان با برتری ۳ بر یک میدان مسابقه را ترک کنند.
کد خبر: ۹۲۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ 05 September 2019

مسابقات مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در کشور‌های مختلف قاره سر سبز اروپا پیگیری شد و ایتالیا به پیروزی خوبی در ایروان دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ در شهر‌های مختلف اروپا پیگیری شد و تیم ملی ایتالیا از گروه J. مسابقات، در اولین گام و در شهر ایروان به مصاف تیم ملی ارمنستان رفت. ابتدا و در دقیقه ۱۱ کاراپتیان برای ارمنستان گلزنی کرد، اما در دقیقه ۲۸ بلوتی دروازه تیم میزبان را گشود تا نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقایق پایانی ایتالیایی‌ها بازی را هجومی پیگیری کردند. در دقیقه ۷۷ پلگرینی گل دوم را برساند و ۳ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۸۰ بلوتی گل دو خود و گل سوم ایتالیا را وارد دروازه ارمنستان کرد تا لاجوردی‌پوشان با برتری ۳ بر یک میدان مسابقه را ترک کنند. در گروه J. تیم‌های ملی ایتالیا، یونان، ارمنستان، فنلاند، لیختن اشتاین و بوسنی هرزگویین حضور دارند.

شرح گل‌ها
ارمنستان ۱ - ۰ ایتالیا | الکساندر کاراپتیان (۱۱): از دست دادن توپ در زمین حریف موجب شد تیگران بارسغیان ضد حمله‌ای سریع تدارک بیند و پاس وی به الکساندر کاراپتیان موجب شد، وی با یک شوت گل اول دیدار را به گوشه دروازه ایتالیا بفرستد.

ارمنستان ۱ - ۱ ایتالیا | آندره آ. بلوتی (۲۸): حرکت زیبای امرسون پالمیری از سمت چپ و عبور از مدافع حریف با سانتر وی همراه شد و آندره آ. بلوتی در موقعیتی تک به تک دروازه میزبان را گشود.

ارمنستان ۱ - ۲ ایتالیا | لورنتزو پلگرینی (۷۸): ارسال بلند لئوناردو بونوچی به روی دروازه را لورنتزو پلگرینی تازه وارد با ضربه‌ای سر به گل دوم آتزوری بدل کرد.

ارمنستان ۱ - ۳ ایتالیا | آندره آ. بلوتی (۸۰): پاس استفانو سنسی به آندره آ. بلوتی در گوشه محوطه جریمه رسید و وی با یک چرخش عالی به سمت دروازه شوت زد و توپ پس از برخورد به تیر دروازه با برخورد به دروازه بان ارمنستان وارد دروازه حریف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارمنستان خاکی نداره!تمامی خاکش مال جمهوری آذربایجان که اشغال کرده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار