بازدید 5991
۲
بازتاب

وزارت ورزش: ملایی ملی‌پوش جودوی ایران در المپیک است!

فدراسیون به صورت رسمی و تعریف شده کارش را انجام داده و هیچ بهانه‌ای برای تنگنا قرار دادن ما ندارند، مگر اینکه اقدامات خاص و غیر معمول و مردود انجام دهند که خودشان باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ 04 September 2019

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سعید ملایی قهرمان ملی ما و مورد حمایت وزارت و کمیته است و می‌تواند ملی‌پوش ایران در تمام میادین از جمله المپیک ۲۰۲۰ باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالحمید احمدی در پایان مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص موضوع سعید ملایی گفت: اتفاقات اخیر نشان می‌دهد لابی صهیونیستی در جهت ایجاد حاشیه برای جودوی ایران و قهرمان عزیز ما انجام شده است. مجموعه اقدامات رئیس فدراسیون جهانی چه قبل از مسابقات و چه حین آن و جدا کردن ملایی از تیم و ایجاد امکان عزیمت وی، برنامه‌ای بود که آن‌ها داشتند.

Image result for mollaei

وی افزود: حرف اساسی همان بود که در نامه رسمی کمیته ملی المپیک به باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک عنوان و همه چیز به صراحت گفته شد. یک اقدام سیاسی از فدراسیون جهانی جودو در مورد یک قهرمان انجام شده و قابل دفاع نیست و با چهارچوب‌های خودشان همخوانی ندارد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت وزارت امور خارجه آمریکا از ملایی گفت: این‌ها نه در داخل و نه در سعید ملایی تاثیر ندارد. وی قهرمان ملی ما و مورد حمایت وزارت و کمیته است و همچنین می‌تواند ملی‌پوش ایران در تمام میادین و المپیک ۲۰۲۰ باشد. امیدوارم نهاد‌های جهانی به این جوسازی‌ها توجه نکنند. این‌ها در هیچ بخش ورزش معمول نبوده و برای اولین بار در حوزه بین‌المللی ورزش جهان رخ داده است.

احمدی در خصوص احتمال تعلیق فدراسیون جودو عنوان کرد: در ادامه اقدامات ممکن است مشکلات و مضیقه ایجاد کنند، اما این دال بر عملکرد اشتباه فدراسیون ما نیست. فدراسیون به صورت رسمی و تعریف شده کارش را انجام داده و هیچ بهانه‌ای برای تنگنا قرار دادن ما ندارند، مگر اینکه اقدامات خاص و غیر معمول و مردود انجام دهند که خودشان باید پاسخگو باشند.

وزارت ورزش: ملایی ملی‌پوش جودوی ایران در المپیک است!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سنگ پا چرا اینقدر بدنام شده چرا؟
خیلی رو دارین شماها، ایشالا کل ورزش ایران تعلیق بشه ببینیم اونوقت چی میگین؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل