بازدید 3636

پذیرش ۶۲ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

کد خبر: ۹۲۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 04 September 2019

۶۲ هزار و ۶۸۵ نفر در رشته های متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ پذیرفته شدند.


حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر گفت: نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (اعم از رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و یا رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی) امروز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی افزود: ۶۲ هزار و ۶۸۵ نفر در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته (با آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) پذیرفته شده اند.

توکلی گفت: همچنین اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ امروز ۱۳ شهریور در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

وی یادآور شد: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون قرار می‌گیرند باید با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به‌طور همزمان با اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ذی‌ربط مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: پذیرفته شدگان باید ضمن کسب ‌اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته‌محل، در زمان مقرر با در دست ‌داشتن ‌مدارک‌ لازم‌ برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذی ربط زمانی را برای ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام نکردند، پذیرفته شدگان لازم است در یکی از روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ شهریورماه برای ثبت نام به محل قبولی خود مراجعه کنند.

توکلی گفت: پذیرفته شدگان دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی حرفه ای لازم است برای اطلاع از زمان ثبت نام به سایت دانشگاه مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به کنترل های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است با این وجود داوطلبان پس از دریافت نتایج نهایی آزمون از طریق سایت، درصورتی که درباره نتیجه آزمون و پذیرش سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۲۵ شهریور ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند. به کلیه مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ اعلام شده ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار