بازدید 4495

بهترین و مطمئن‌ترین راه خرید بیمه‌های خودرو

کد خبر: ۹۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 08 September 2019

سومی جهانی تیم ملی کوراش ایران با چهار نقره

بیمه نامه خودرو به طور کلی به بیمه‌هایی که برای خودرو صادر می‌شوند گفته می‌شود. بیمه‌های خودرو شامل بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث است که بیمه شخص ثالث خسارات جانی و مالی واردشده به اشخاص ثالث و بیمه بدنه فقط خسارات مالی واردشده به خودروی بیمه‌گزار را جبران می‌کند. می‌دانیم که خرید هر یک از این بیمه‌نامه‌ها پیچیدگی خودش را دارد. میزان سقف تعهدات، اختلاف قیمت  بیمه بدنه در بین شرکت‌های مختلف و موارد دیگر باعث سردرگمی افراد می‌شود و در نهایت شخص نمی‌داند که آیا بهترین بیمه موجود در بازار را خریده است یا خیر؛ و آیا بیمه‌ای که خریداری کرده در مواقع خسارت می‌تواند از وی به اندازه کافی حمایت کند یا نه.

چطور خیالمان از بیمه‌ای که می‌خریم آسوده باشد؟

سومی جهانی تیم ملی کوراش ایران با چهار نقره

خرید بیمه شخص ثالث از بیمیتو

بهترین راه خرید بیمه بی شک راهی است که شما بتوانید تمام اطلاعات مربوط به بیمه‌نامه خود را قبل از خرید ببینید و بتوانید آن را بین شرکت‌های مختلف بیمه مقایسه کنید. بیمیتو همه این امکانات را در اختیار شما قرار داده است تا نه تنها روند خرید ییمه شخص ثالث و بیمه بدنه برای شما راحت شود بلکه از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. در سایت بیمیتو کافی است مشخصات خودروی خود را وارد کنید تا بلافاصله به صفحه مقایسه هدایت شوید. در صفحه مقایسه، شرایط بیمه‌نامه خود مانند سقف تعهدات، تعداد پوشش‌ها و قیمت بیمه‌نامه را می‌توانید به طور دقیق و کامل ببینید. همچنین با تغییر در هر یک از این موارد می‌توانید ملاحظه کنید که شرایط بیمه‌نامه به چه شکلی تغییر می‌کند. به عنوان مثال اگر سقف تعهدات بیمه‌نامه خود را افزایش دهید می‌توانید تغییرات قیمت بیمه‌نامه را در هر شرکت ببنید.

بیمیتو همیشه در تلاش است تا بیمه‌نامه‌های مختلف را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به بیمه‌گزار عرضه کند. همچنین در هیچ یک از مراحل خرید نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌گزار به نمایندگی‌های بیمه نیست و در مواردی مانند بیمه بدنه که نیاز به بازدید خودرو دارد پس از هماهنگی با بیمه‌گزار در تاریخ مشخص، کارشناس بیمه برای بازدید به محل اعزام شده و پس از اعلام نتیجه بازدید روند صدور بیمه‌نامه طی می‌شود و در نهایت بیمه به آدرسی که بیمه‌گزار ثبت کرده است به صورت رایگان ارسال می‌شود.

با بیمیتو نه تنها امکان خرید انواع بیمه‌های خودرو را دارید بلکه می‌توانید دیگر بیمه‌های مورد نیاز خود مانند بیمه درمان تکمیلی، بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرتی و... را نیز آنلاین خریداری کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار