بازدید 17681
بازتاب

حمله‌عجیب به طارمی‌درپرتغال:به‌ایران برگرد و کشته‌شو!

هواداران اسپورتینگ با حمله بی سابقه به صفحه اینستاگرامی این بازیکن، ضمن انتقاد از شیوه گرفتن پنالتی او، این مهاجم ایرانی را مورد انتقاد قرار داده‌اند. یکی از عجیب‌ترین کامنت‌های هواداران اسپورتینگ خطاب به این بازیکن این است: امیدوارم مهدی طارمی به ایران برگردد و کشته شود! او یک فریبکار (دایو زن) حرفه‌ای است.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 04 September 2019

هواداران پرتغالی اسپورتینگ لیسبون نشان دادند در حمله فضای مجازی دست کمی از همتایان ایرانی خود ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، درخشش جالب توجه مهدی طارمی در لیگ پرتغال طی سه هفته اخیر اکنون برای او دردسرساز شده است و مورد حمله هواداران اسپورتینگ لیسبون در فضای مجازی قرار گرفته است. طارمی که در دیدار هفته سوم لیگ پرتغال نمایش درخشانی برابر حریف صاحبنام داشت و با گرفتن سه پنالتی از این تیم، زمینه ساز پیروزی تیمش شد، با خشم هواداران اسپورتینگ مواجه شده است.

حمله‌عجیب به طارمی‌درپرتغال:به‌ایران برگرد و کشته‌شو!

این باخت که تبعات بزرگی برای تیم صاحب نام پرتغالی داشت و منجر به کنار گذاشتن سرمربی باتجربه و باسابقه اسپورتینگ شده، با هجوم هواداران این تیم به صفحه مجازی مهدی طارمی همراه شد. مارسل کایزر سرمربی مشهور باشگاه اسپورتینگ لیسبون تنها بعد از چهار بازی از آغاز فصل جدید جایگاهش را از دست داد تا اولین مربی اخراجی پریمیرلیگ پرتغال لقب بگیرد.

مهاجم آماده این روز‌های فوتبال ایران در لیگ پرتغال که هفته گذشته در این تیم موفق به ثبت هت تریک شده بود، اینبار آتش بازی خود را با گرفتن سه پنالتی برابر اسپورتینگ تکمیل کرد و البته باعث شد تا کواتس مدافع سرشناس اروگوئه‌ای با اشتباهات خود از زمین بازی نیز اخراج شود.

اکنون هواداران اسپورتینگ با حمله بی سابقه به صفحه اینستاگرامی این بازیکن، ضمن انتقاد از شیوه گرفتن پنالتی او، این مهاجم ایرانی را مورد انتقاد قرار داده‌اند. یکی از عجیب‌ترین کامنت‌های هواداران اسپورتینگ خطاب به این بازیکن این است: امیدوارم مهدی طارمی به ایران برگردد و کشته شود! او یک فریبکار (دایو زن) حرفه‌ای است.

مهدی طارمی که پیش از این در فوتبال ایران و در ترکیب پرسپولیس نیز موفق شده بود بار‌ها از مدافعان حریف پنالتی بگیرد و با حرکات انفجاری و غیرقابل پیش بینی خود در لیگ ستارگان نیز در این مساله موفق ظاهر شده، این روز‌ها به کابوس لیگ پرتغال تبدیل شده است و البته این نکته را نباید فراموش کرد که طارمی با رفتار‌های خود چندان غریبه با این کامنت‌ها و تهدید‌ها نیست و مشکلی با آن نخواهد داشت.

طارمی که در ۲۷ سالگی در نهایت به رویای حضورش در فوتبال اروپا دست یافته، پیش از این مدعی شده بود ریوآوه یکی از اهداف اوست و به دنبال این خواهد بود با درخشش در این تیم، فضای حضور در تیم مطرحی را در قاره سبز برای خود فراهم سازد. او اکنون با درخشش در ترکیب تیمش و تاثیر بالا در نتایج و گل‌هایی که آن‌ها به ثمر رسانده‌اند، امیدوار است این هدف برایش تحقق یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
هرچه به سوی جنوب اروپا بیایی، بی فرهنگی بیشتر میشه. رانندگی ایتالیایی ها، فرهنگ فوتبالی پرتغالی ها و .....
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
انشاءالله که موفق بشه
پسر خوب و بی حاشیه شهرستانی که شبیه تازه به دوران رسیده های امروزی نیست
زنده باد طارمی یوز تیزپای فارسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
فارسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی مصرف کردی احتمالا تقلبی بوده
به طارمی پیشنهاد می کنم اصلا به فکر فریب دادن داور ها در اروپا نباشد اگر این موضوع ثابت شود به لحاظ قانونی و اخلاقی برای وی درد سر ساز خواهد شد. صمن اینکه در سایر بازی ها داور ها به او به چشم یک ادم فریبکار نگاه خواهند کرد. بهتر است رعایت نکات اخلاق حرفه ای در فوتبال سالم را بکند.
تقصیر پرتغالی ها نیست ؛ اونا با بازی ناجوانمردانه آشنایی ندارند ولی یواش یواش یاد می گیرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
پس اونی که با آرنج بازیکن ایرانی رو زد، پرتغالی نبود؟
متاسفانه ایران تو دنیا خوب اسم در نکرده و اکثرا فکر میکنن ایران یک کشور جنگجو و جنگزده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
مگر غیر از این می باشد!
البته 2تا از پنالتی ها واقعا شبیه سازی بود و به نظر صحیح نمیومد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
وی ای آر داشتند مشکلی توش ندیدند
ایرانی بازی بلد نیست فقط فریب داور
به کشورت برگرد طارمی
مگه وی ای آر ندارند؟
خوبه این داورها داور ایرانی نیستند و گرنه .....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان