بازدید 7273
۳

نیروی دریایی سپاه ۷ کشتی صید ترال را توقیف کرد

فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی جاسک گفت: این شناور‌ها ۲۲۲ تن انواع آبزیان را صید کرده اند.
کد خبر: ۹۲۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 04 September 2019
پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۷ کشتی صیادی ترال را به دلیل تخلف، توقیف کرد.

ناوسالار یکم پاسدار تیمور پایداره فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی جاسک، دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس در جاسک، با اعلام این خبر اظهار داشت: در گشت شناور‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۷ شناور صیادی ترال به دلیل عدم رعایت فاصله به ساحل و تخلف در صید آبزیان توقیف کرد.

وی افزود: برای ادامه رسیدگی، پرونده این شناور‌ها تحویل مقامات قضایی شده اند.

فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی جاسک گفت: این شناور‌ها ۲۲۲ تن انواع آبزیان را صید کرده اند.

پایداره اظهار داشت: بنا بر اشراف اطلاعاتی در آب‌های سرزمینی و ضرورت حفظ ذخایر آبزیان، بسیج دریایی به همین منظور تشکیل شده است که در این راستا اقدامات خوبی انجام داده اند و حتی در کمک به سیل‌زدگان خوزستان نیز به خوبی بسیج دریایی توانست نقش‌آفرینی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
مگه چیزی مونده صید کنند؟ حالا که تموم شد تازه به فکر توقیف افتادند؟
آفرین
آفرين! احسنت! دست مريزاد! مرحبا! :)
اون شير مادرتون حلالتون باشه. :)
بهترين كار ممكن رو كرديد! بايد از ذخاير كشور پاسداري كنيم. با اين وضعيت محيط زيست در دنيا فردا رو هيچ چيزي نمي شه حساب كرد! تا اونجايي كه ممكنه ذخاير دامي - دريايي - انواع دانه ها و نهال بذرها و ذخاير ژنتيكي حيواني و نباتان را بايد حفظ كنيم. ما بايد راه خودمان را برويم. دنيا شايد بخواهد خودكشي دست جمعي كند! تا آنجا كه مي توانيد براي حفظ طبيعت از درخت و سبزه و بذر و حيوانات بكوشيم. با اين وضع آب و هوايي فعلا كشور ما بايد خودش به فكر تامين چرخه خوراك و حفظ طبيعت باشد.
شكار را به طور كل ممنوع كنيد. حتي براي عرب ها و خارجي ها!
نبايد در بحراني كه جهان در حال روبرو شدن با آن است. وارد اين وضعيت شويم.
سيلوها را تا آنجايي كه مي توانيد پر كنيد. و ذخاير غذايي را بالا ببريد. و با نظم و برنامه و توجه به تاريخ مصرف وارد بازار كنيد. بايد دام هاي داخلي را حفظ كنيم و ميزان آنها را رشد دهيم.
مي دانم در شرايط فعلي اوضاع حاد نيست. اما وقتي برزيل به مرز آتش سوزي برسد ديگر نمي توان روي حوادث و وفور نعمت در جهان خيلي حساب كرد. بايد آماده باشيم.
دنيا را خواب برده است و مشتي بي فكر تنها در حال جدال هستند. بايد خودمان حال خودمان را دريابيم و بي شك پروردگار در اين راه ما را ياري خواهد نمود.
بايد ميزان ماهي ها و انواع گونه هاي دريايي را رشد دهيم و ديگر كسي به مرزهاي ما براي صيد و شكار نزديك نشود.
بگذاريد اين جهان بي مسئوليت خودش بار خودش را بكشد. ديگر لازم نيست بار بي مسئوليتي ديگران را بكشيم.
دست در دست هم دهيم به مهر
ميهن خويش را كنيم آباد.
اينجانب به نوبه خود دست تمام بزرگمردان و بزرگ زنان ايران را مي بوسم و در كنار شما هستم.
و ديگر اينكه بياييد كمربندهاي سبز هر شهري را بشناسيم و آن را طبق ضوابط گسترش دهيم و جنگل ها را احيا كنيم. هر ايراني يك درخت بكارد كشور آباد مي شود و ما از بحراني كه روز به روز گريبان جهان را مي گيرد. عبور خواهيم كرد.
مسيل ها را پاكسازي كنيم. سدها و رودها را لايروبي كنيم مگر اينكه بخشي هايي از رودها يا برخي رودها محل تخم ريزي ماهيان باشد. آنجا را هرگز لايروبي نكنيد.
سد روي سد ببنديد تا براي مواقع بحران ذخاير آب كشور بالا باشد.
انشاءا... از اين هرج و مرجي كه جهان طلب مي كند ما با شكرگزاري و همياري هم خواهيم گذشت.
نسبت به هم مهربان و رحيم باشيم و ديگر اينكه منصف در فروش اجناس زيرا خداوند منصفين و صاحبان رحم و كرم را بسيار دوست دارد.
دست در دست هم دهيم به مهر
ميهن خويش را كنيم آباد.
الا ملك ايران بزي جاودان
در مناطق امن دور از سيل و سيلاب و يا حتي مناطقي در زير زمين كه زمين شناسان بتوانند به ما از لحاظ لايه هاي آن كمك كنندو آن را امن بدانند ميزان ذخاير را براي روز مبادا با شرايط نگهداري مطمئن بالا ببريد. سبزيجات را خشك كنيد و انبار نماييد.
ميوه هاي مازاد را خشك كنيد و به شكل برگه هاي خشك شده انبار كنيد. دانه درختان و گياهان و بهترين بذرها را جمع آوري كنيد. ذخاير شكر را به مروز زمان در سيلوهاي خشك و مطمئن انبار كنيد. و براي ازدياد نسل حيوانات به خصوص دام هاي اهلي و گونه هاي جنگلي و وحشي بكوشيد.
نگران نباشيد اين مسئله آينده نگري اي به جاست و نياز نيست بازار به خاطر آن ملتهب شود و يا عرضه كم شود و يا قيمت ها بالا برود. انشاءا... در يك زمانبندي و ذخيره سازي زماني 2 تا 5 سال يا حتي 10 ساله به مرز اطمينان خواهيم رسيد و در اين مسئله بحران مقطعي بازار فعلي را هم مي تواند كمك كند و قيمت هاي بي اصل و نصب را بشكند.
انشاءا...
يا رزاق و يا رازق
يا منان و يا كريم.
الحمدا... رب العالمين
يا كافي.
يا وسيع و يا كثير
الحمدا... رب العالمين
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس