بازدید 4941
۱

دستگیری سارقان ۶۶ هزار دلاری منزل فوتسالیست

کد خبر: ۹۲۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴ 04 September 2019

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارقان ۶۶ هزار دلاری منزل فوتسالیست لژیونر خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: با طرح شکایت برادر بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور و عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشور‌های شرق آسیا در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر سرقت ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار از منزل وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اذعان داشت، برای حضور در منزلی فصلی، به همراه اعضای خانواده و دوستان خانوادگی منزل خود در قم را ترک و پس از بازگشت از مسافرت، متوجه سرقت پول متعلق به برادرش می‌شود این درحالی است که در منزل مذکور هیچ گونه بهم ریختگی و یا تخریب قفل صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این که یکی از اعضای فامیل به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از وی خواسته شد تا برای ارائه توضیحات در مدت تعیین شده خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کند.

سردار آقاخانی اضافه کرد: در ادامه با حضور نامبرده و در پی اظهارات ضد و نقیض وی، برابر هماهنگی‌های قضائی منزلش مورد بازرسی قرار گرفت و ۲ هزار و ۵۰۰ دلار مسروقه کشف شد.

وی گفت: نامبرده دائماً اظهار بی اطلاعی از سرقت می‌کرد بنابراین موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که ردپای مدیر باشگاه بدنسازی شاکی و همسرش به پرونده سرقت باز شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با دستگیری افراد مذکور مشخص شد هر ۲ از سارقان سابقه دار هستند متهمان ابتدا قصد کتمان حقیقت داشته، اما با توجه به شواهد موجود سرانجام لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند از سال‌های گذشته به عنوان مدیر باشگاه بدنسازی شاکی فعالیت و طی این مدت از وضعیت مالی خوب اعضای خانواده و نگهداری دلار در منزل وی اطلاع داشته است.

سردار آقاخانی درخصوص نحوه سرقت افراد مذکور بیان داشت: متهم اصلی کلید منزل شاکی را از داخل خودرو وی خارج و در فرصتی مناسب کلید یدک تهیه و پس از اطلاع از خالی بودن منزل موصوف، نسبت به سرقت اقدام و برای گمراه کردن مأموران مقادیری از دلار‌ها را در پشت کولر فامیل شاکی مخفی کرده و مقادیری نیز به حساب همسرش واریز می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که کلیه وجوه مسروقه کشف و تحویل مال باخته شده، گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
مگر نگهداری این مبلغ ارز قاچاق محسوب نمیشه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان