بازدید 4094

بررسی آثار حذف صفر از پول ملی در دنیای سرمایه‌گذاری

کد خبر: ۹۲۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 03 September 2019

پیامدها و آثار کاهش حذف صفر از پول ملی از سوی کارشناسان و صاحب‌نظران در جدیدترین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»، در سی و سومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" که در 5 فصل شامل؛ پرونده ویژه، دنیای انرژی، دنیای صنعت و خواندنی‌ها منتشر شد، در بخش اقتصاد بازار، کارشناسان این حوزه از جمله دکتر پیمان مولوی، محمدرضا سبزعلیپور و دکتر ساسان شاه ویسی به بررسی آثار حذف صفر از پول ملی پرداخته‌اند. در این بخش نیز گفت‌وگوهایی با دکتر سید احمد سیدی مطلق؛ بنیانگذار "هایپر قسط" با عنوان "شیوه‌های جدید فروش کالا در شرایط تورمی" و دکتر علی جمالی؛ مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران با موضوع " تجاری‌سازی فناوری از درگاه شرکت‌های سرمایه‌گذاری" به چاپ رسیده است.

در بخش پرونده ویژه این شماره نیز گفت‌وگوهایی با علیرضا رونقی؛ مدیر دفتر مرکزی شرکت لوله گستر گلپایگان با عنوان " شکوفایی صنعت لوله‌سازی در گروی حمایت دولت است"، میثم فقیهی؛ مدیرعامل شرکت هوارام با موضوع "قیمت شکنی با واردات کالاهای قاچاق"، ایمان مرادی؛ مدیر شرکت فرانیکا با عنوان "مواد اولیه بی‌کیفیت؛ مشکل اصلی صنایع کوچک" و همچنین رشید سراب فرد ثابت؛ مدیر کارخانه تهویه دانان تهران با موضوع "تولید محصولات مرغوب با تکیه بر توان داخلی" منتشر شده است.

در بخش دنیای انرژی این شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز گفت‌وگوهایی با کارشناسان ارشد این حوزه از جمله مهندس ابوذر منصوری، سعید ساویز و بهروز نامداری با عنوان "افق قدرتمند صادرات گاز ایران" انجام شده است. " گزارشی از آینده تولید نفت و گاز در جهان" و همچنین " پالایش و پخش در مسیر توسعه" از دیگر عناوینی است که در این بخش به چاپ رسیده و در پایان نیز همزمان با هفته دولت، عملکرد شرکت ملی گاز ایران تا شهریورماه سال 1398 به صورت اینفوگرافی منتشر شده است.

در بخش دنیای صنعت نیز گفت‌وگوهایی با دکتر عزیزاله عصاری؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با عنوان " نیروی انسانی متخصص؛ نیاز امروز مدیریت کشور" و تورج زارع؛ مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با موضوع "رشد شتابان صنعت آلومینیوم در کشور" و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی؛ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، حمیدرضا فولادگر؛ رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی و علی گلمرادی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با عنوان "تحقق رونق تولید با عزم جدی دولت" به چاپ رسیده است. "سرمایه انسانی؛ مهمترین نهاده در رونق تولید" یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.

" معرفی پرقیمت‌ترین مواد و کالاها در دنیا"، "گرانترین شهرها در سال 2019" و "کانادا دهمین اقتصاد بزرگ جهان" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. سی و سومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 76 صفحه با قیمت 15 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل