بازدید 3852

پیروزی سپیدرود دربازی سقوط کرده‌ها در لیگ یک

کد خبر: ۹۲۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ 02 September 2019

تیم فوتبال بادران تهران با پیروزی پرگل مقابل شهرداری تبریز به صدر جدول لیگ یک رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در بازی اول این هفته نیز تیم فجرسپاسی ۴ بر صفر ملوان را شکست داد. دو بازی دیگر این هفته در حال جریان است. آخرین بازی هفته هم فردا در رشت بین داماش گیلانیان و آرمان گهر برگزار خواهد شد. در این روز زور مربیان سرخابی به هم نرسید و جدال تیم محسن عاشوری با آلومینیوم اراک محمود فکری برنده نداشت. این دو تیم پیش از این در رده‌های اول و دوم جدول بودند. در دیگر مسابقه نیز محمد نصرتی با گل ریحان مقابل رضا عنایتی قشقایی شیراز با گل دقیقه ۹۵ پیروز شد. مس کرمان در خانه مقابل سرخپوشان پاکدشت باخت خانگی را متحمل شد.

در ادامه هفته چهارم لیگ دسته اول تیم بادران تهران ۳ بر صفر مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید و با ۱۰ امتیاز به صدر جدول لیگ یک رسید. کیوان امرایی در دقایق ۳۰ و ۸۲ و عرفان پور افراز دقیقه ۸۰ برای بادران گلزنی کردند. شهرداری تبریز نیز همچنان بدون امتیاز در قعر جدول لیگ یک حضور دارد.

پیروزی گل ریحان مقابل قشقایی در دقیقه 95/ فکری و عاشوری امتیازها را تقسیم کردند

آخرین بازی امروز بین دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در رشت برگزار شد که در بازی این دو تیم سقوط کرده سپیدرود ۳ بر ۲ پیروز شد. مهیار نوری، محمد نزهتی و ایمان شورابی برای سپیدرود گلزنی کردند و گل‌های تیم استقلال خوزستان را مهدی نیایش پور و نصرالله درفشی به ثمر رساندند. آخرین مسابقه هفته فردا بین داماش گیلانیان و آرمان گهر برگزار می‌شود.

نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

خوشه طلایی ساوه صفر- آلومینیوم اراک صفر

گل ریحان البرز صفر- قشقایی شیراز صفر

مس کرمان ۲- سرخپوشان پاکدشت ۴

مس رفسنجان ۳- نیروی زمینی صفر

نود ارومیه یک - رایکا بابل صفر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر