بازدید 4061
۱
جام جهانی بسکتبال

باخت ایران به تونس و سقوط غیرمنتظره به گروه بازنده‌ها

شکست با این اختلاف مقابل تیم آفریقایی تونس قابل پیش بینی نبود. شوت های سه امتیازی حریف، شاگردان شاهین طبع را غافلگیر کرد.
کد خبر: ۹۲۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 02 September 2019

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۹ چین مقابل تونس شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از گروه C. جام جهانی ۲۰۱۹ چین که در شهر گوانگژو در حال برگزاری است به مصاف تونس رفت و با نتیجه ۷۹ بر ۶۷ شکست خورد و شانس خود را برای صعود به مرحله دوم از دست داد.

مهران شاهین‌طبع برای شروع بازی از بهنام بخچالی، محمد جمشیدی، محمد حسن‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی استفاده کرد و میشل رول، مراد المبروک، مکرم رمضان، عمر آبادا و صلاح مِجرى برای حریف آفریقایی به میدان رفتند.

جام جهانی بسکتبال|باخت ایران به تونس و سقوط به گروه بازنده‌ها

بازی در کوارتر نخست، پایاپای شروع شد، ولی حملات و شوت‌های راه دور بازیکنان تونس، خیلی زود، اختلاف را زیاد کرد. نتیجه این کوارتر ۲۹ بر ۱۹ به سود تونس بود. تیم ایران در کوارتر دوم، دفاع بهتری انجام داد و ۱۶ بر ۱۵ برنده این کوارتر شد تا دو تیم در امتیاز ۴۴ بر ۳۵ به سود تونس به رختکن بروند. بازیکنان تونس در نیمه نخست ۱۷ اقدام به پرتاب ۳ امتیازی داشتند و در ۸ مورد موفق بودند، ولی بازیکنان ایران تنها ۸ بار از پشت قوس شوت زدند که ۹ امتیاز برای آن‌ها در پی داشت.

نتیجه کوارتر سوم ۱۵ بر ۱۳ برای تونس و کوارتر چهارم نیز ۲۰ بر ۱۹ برای حریف بود تا بازی در نهایت ۷۹ بر ۶۷ به سود تونس تمام شود. شکست با این اختلاف مقابل تیم آفریقایی تونس قابل پیش بینی نبود. شوت های سه امتیازی حریف، شاگردان شاهین طبع را غافلگیر کرد. تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار سوم خود از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیم ایران پیر و فرسوده است این آخرین نسل طلای بسکتبال ایران است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر