بازدید 6869
۵

پلمب فروشگاه مانتو‌های نامتعارف در شمال تهران

سردار علی ذوالقدری در باره پلمب این فروشگاه مانتو اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ با دستور مقام قضایی، یک فروشگاه عرضه مانتو را در حوالی میدان ونک پلمب کردند.
کد خبر: ۹۲۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 02 September 2019
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمب یک فروشگاه عرضه مانتو در شمال پایتخت به دلیل ارائه مانتو‌های مغایر با شئونات اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ذوالقدری در باره پلمب این فروشگاه مانتو اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ با دستور مقام قضایی، یک فروشگاه عرضه مانتو را در حوالی میدان ونک پلمب کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پس از احضار مدیر این فروشگاه، بررسی‌های خود را انجام دادند. دو طراح این مانتو‌ها نیز در ادامه تحقیقات به پلیس امنیت احضار شدند که در توضیحات خود درباره این مانتو‌ها اظهار کردند طراحی مانتو‌ها را بدون قصد و غرضی انجام داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
بايد روانشناسان و جامعه شناسان راهکارهاي براي مشکلات اجتماعي پيدا کنند
متاسفانه برخی از خانواده ها به دليل فشار ها و مسايل فرهنگي جديد دچار تنش شده اند و اين باعث فاصله افتادن افراد يک خانواده از هم مي شود
و اين خودش را در جامعه با خودنمايي و بدن نمايي و .... و در بين زوج هاي جوان با طلاق نشان مي دهد
اگر جامعه شاداب و به دور از تنش داشته مشکلات برطرف خواهد شد منتظر راهکار جامعه شناسان هم هستیم.
فقط مانتو فروشی پلمپ میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. قهوه خونه و قلیون فروشی چی . مملکت داره از بو دود قلیون میترکه
پلیس در مورد کلیه موضوعات خلاف شئونات اجتمعی مردم ایران مثل فقر ئ فساد و اختلاس و دزدی نگفت،خوب حق دارن تا وفتی بهشون می کن برین دنبال حجاب و تار مو و لباس نامناسب و اینجور چیزها،خوب دنبال دزد و اختلاسگر و اینها نمیرسن برن
فروشگاه رو پلمپ کردید با طرز تفکر مردم چه میکنید؟کسی نخواد دکمه رو ببنده نمیبنده.پاچه شلوارش رو تا میزنه و استین مانتوش رو قیچی میکنه.برای هر نفر نمیشه یک پلیس تو سطح شهر بزارید.فکر مردم باید از درون تقویت بشه وگرنه با بستن یک فروشگاه مشکل حجاب حل نمیشه.اگر میشد بعد از 40 سال بگیر وببند الان برای بستن یه فروشگاه اینجا مطلب نمیزاشتید.
اگر پليس مقتدر در مقابل سلبريتي هايي كه هرگونه لباس نامتعارف مي پوشند و پز و قرشان عالم را گرفته است به همين گونه برق اسا عمل كند و گشت ارشادش فقط براي ضعفا و افراد عادي نباشد اين كار قابل تقدير است البته به شرطي كه جلوي بقيه فسادها و اختلاسها و كم كاريهاي ديگر نيز گرفته شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار