بازدید 7611

مخالفت‌کمیسیون‌بهداشت‌با‌تحقیق‌و‌تفحص‌از‌هلال‌احمر

کد خبر: ۹۲۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ 01 September 2019
نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر و سازمان‌های تابعه موافقت نکرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدحسین قربانی در توضیح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این جلسه تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر و سازمان‌های تابعه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از عملکرد این سازمان طبق سئوالات تحقیق و تفحص ارائه شد.

به گفته وی سئوالات تحقیق و تفحص‌کنندگان حول موضوعاتی همچون تعیین تکلیف هدایای مردمی، وضعیت بیمارستان‌های هلال احمر در خارج از کشور بود که علی‌رغم توضیحات رئیس هلال احمر، نمایندگان متقاضی قانع نشدند و در نهایت موضوع تفحص به رای اعضای کمیسیون گذاشته شد و کمیسیون به تفحص رای منفی داد.

در ادامه، این موضوع بنا به درخواست نمایندگان متقاضی به صحن ارجاع شد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین به بررسی موضوع امنیت غذایی با حضور مسئولان وزارت بهداشت در جلسه این کمیسیون اشاره و اظهار کرد: امنیت غذایی یکی از بحث‌های مهم است که در قانون توسعه به آن تاکید شده است و دغدغه مردم و افکار عمومی جامعه هم به شمار می‌آید. در این‌باره سئوالاتی مطرح شد که مسئولان مربوطه پاسخ دادند. البته که مقرر شد موضوع در جلسه دیگری به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها