بازدید 4270

کامبک رویایی ناپولی مقابل یوونتوس،با گل بخودی۹۲ خراب شد

کد خبر: ۹۲۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷ 01 September 2019

در ادامه هفته دوم رقابت‌های سری آ. ایتالیا یوونتوس در تورین و از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان ناپولی بود تا هواداران شاهد دیداری جذاب میان قهرمان و نایب قهرمان چند سال اخیر فوتبال ایتالیا باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، این دیدار ابتدا با پیشی افتادن ۳ گله بانوی پیر همراه شد، اما ناپلی‌ها موفق شدند با تعویض‌های فوق العاده کارلو آنچلوتی بازی را به تساوی ۳ بر ۳ بکشانند، اما این پایان کار نبود و در واپسین دقایق این کولیبالی مدافع ناپولی بود که با اشتباه خود و باز کردن دروازه خودی زمینه ساز پیروزی ۴ بر ۳ یوونتوس شد.

گل‌های این بازی را دنیلو ۱۶، هیگواین ۱۹، رونالدو ۶۲ و کولیبالی ۲+۹۰ گل به خودی برای یووه به ثمر رساندند و گل‌های ناپولی توسط مانولاس ۶۵، لوزانو ۶۸ و دی لورنزو ۸۱ زده شد. یووه با این برد ۶ امتیازی شد و در صدر ایستاد. ناپولی و شاگردان کارلتو هم اولین باخت خود را بدست آوردند.

در نیمه اول بیانکونری بازی را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در دقایق ۱۶ توسط دنیلو و ۱۹ توسط هیگواین به دو گل دست پیدا کرد، تا در نیمه اول پیروز به رختکن برود و به نوعی بازی را تمام کرده باشند.

در نیمه دوم ناپولی بازی را بهتر آغاز کرد، اما این یوونتوس بود که دقیقه ۶۲ گل سوم را به وسیله رونالدو به ثمر رساند و اختلاف را ۳ برابر کرد. در حالی که همه از پیروزی یوونتوس مطمئن بودند، اما ناپولی خیلی سریع موفق شد در دقایق ۶۵ و ۶۸ توسط مانولاس و لوزانو به دو گل دست پیدا کند تا اختلاف تنها به عدد یک برسد. سرانجام در دقیقه ۸۲ با ارسال کایخون و ضربه دی لورنزو ناپولی به گل سوم دست پیدا کرد تا تک تک هواداران یوونتوس در ورزشگاه مات و مبهوت بمانند. اما در دقیقه ۹۲ سانتر پیانیچ در محوطه جریمه ناپولی و دفع افتضاح کالیدو کولیبالی، یوونتوس به گل چهارم رسید تا برنده این ماراتن جذاب شود. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴-۳ به سود یوونتوس پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل