بازدید 5032

اصلاح نظام اداری باید اولویت دو سال پایانی دولت باشد

کد خبر: ۹۲۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 31 August 2019

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: اصلاح نظام اداری باید با همت دولت و مجلس در دو سال باقی مانده از عمر دولت انجام شود تا شاهد رونق در تولید باشیم.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اولویت هایی که دولت در دوسال پایانی باید در دستور کار خود قرار دهد، گفت: در دیداری که اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری داشتند ایشان به درستی به دو نکته اشاره کردند که نه تنها برای این دولت بلکه برای همه مسئولان برای برون رفت از جنگ اقتصادی موثر خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که باید کشور از خام فروشی فاصله گرفته و دولت خود را از حاشیه ها دور سازد اگر دولت این دو نکته را در اولویت قرار دهد قطعا در دو سال باقی مانده نام ماندگاری از خود در تاریخ ایران برجای می گذارد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: امروز تولید کنندگان برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی باید هفت خان رستم را پشت سر بگذارند. اصلاح نظام اداری باید با همت دولت و مجلس در دو سال باقی مانده انجام شود تا شاهد رونق در تولید باشیم. دولت و مجلس آنطور که باید در این زمینه اهتمام نداشتند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تاکید کرد: اصلاح قانون بودجه که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است متاسفانه تا حالا محقق نشده است از دولت گلایه مند هستیم که چرا در این زمینه پیش قدم نمی شود.

ابوترابی در پایان با بیان اینکه از سوی دیگر همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند دولت باید از حاشیه ها فاصله بگیرد، گفت: توییت هایی که مسئولان علیه یکدیگر می نویسند خود به نوعی حاشیه سازی است دولت باید سعه صدر خود را بالا ببرد و انتقادات را منصفانه بشنود و اجازه ندهد قطار دولت از ریل اصلی خارج شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر