بازدید 6327
۹

واعظی: برخی از سخنان رئیس‌جمهور تعابیر غلط کردند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره تعبیر رسانه‌های خارجی و آمریکایی درخصوص تمایل رئیس‌جمهور ایران برای ملاقات با ترامپ گفت: تفسیر آمریکایی‌ها برای خودشان مهم است، ضمن اینکه رئیس‌جمهور روز بعد از آن سخنرانی پاسخ این تحلیل‌ها را دادند و اعلام کردند که عکس یادگاری با کسی نخواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 31 August 2019
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با بیان این که دیداری بین روحانی و ترامپ در نیویورک صورت نمی‌گیرد، گفت: برخی افراد از سخنان اخیر رئیس‌جمهور تعابیر غلط کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، درخصوص واکنش‌ها به اظهارت اخیر روحانی در همایش ارائه دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت‌های روستایی و برخی‌گمانه‌زنی‌ها درباره دیدار احتمالی با ترامپ گفت: بحث دیدار با ترامپ به هیچ وجه مطرح نبوده و نیست. در آن سخنرانی هم آقای رئیس‌جمهور اقتدار ایران را مطرح کردند و درواقع بیانگر تلاشی بود که دولت در جهت حل مشکلات معیشتی از خود نشان می‌دهد.

وی افزود: استنباط از سخنرانی آقای دکتر روحانی متفاوت است، اما منظور ایشان از آن سخنرانی تلاش دولت برای رفاه بیشتر مردم بود. اصلا بحث سیاسی نبود و به نوعی نوع نگاه‌شان را به روابط بین‌الملل مطرح کردند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره تعبیر رسانه‌های خارجی و آمریکایی درخصوص تمایل رئیس‌جمهور ایران برای ملاقات با ترامپ اظهار داشت: تفسیر آمریکایی‌ها برای خودشان مهم است، ضمن اینکه رئیس‌جمهور روز بعد از آن سخنرانی پاسخ این تحلیل‌ها را دادند و اعلام کردند که عکس یادگاری با کسی نخواهد گرفت.

واعظی اضافه کرد: اینکه گروه محدودی و یا چند روزنامه در داخل نیز همان تعابیر آمریکایی‌ها را به کار بردند اصلا جای تعجب ندارد. برایشان هم مهم نیست رئیس‌جمهور چه می‌گوید، بنایشان مخالفت با دولت است، فضاسازی است، مخصوصا که امسال سال انتخابات مجلس است بیشتر به این مسائل دامن می‌زنند.

واعظی خاطرنشان کرد: قاعدتا وقتی با دشمن خارجی مواجه هستیم سیاست باید این باشد که ما از برخی خواسته‌های جناحی و سیاسی و گروه برای مصلحت و انسجام کشور عبور کنیم، اما برخی رعایت نمی‌کنند و امیدواریم تمام کسانی که کاندیدای مجلس می‌شوند به این نکته توجه کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا در دفتر آقای روحانی برنامه‌ریزی برای دیدار احتمالی وی با رئیس‌جمهور آمریکا در نیویورک تدارک دیده شده است، اظهار داشت: خیر، چنین برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
تناقض در صحبتهای ایشان زیاد است
چرا سخنان روحانی نیاز به تعبیر و تفسیر پیدا کرده ؟
مگر به فارسی روان ایشان صحبت نمی کند؟
اگر چنین است که ما بنا بر آن می گذاریم ؛ باز هم این خرده بر آقای رئیس جمهور وارد که است که از یک شخص سیاسی بخصوص رئیس محترم جمهور بیشتر از اینها انتظار است که در گفتار و کلام و عمل خودشان دقت بیشتری بخرج دهند که خوراک برای دشمنان درست نکنند . . . .
حالا اگر منظور رییس جمهور صحبت با ترامپ هم بوده که قران خدا غلط نشده بالاخره باید باهم صحبت بکنند وبه توافقی دست پیدا کنند هیچ مسئله خاصی نیست ؟/
درسته آقای واعظی !!! شما راست میگین ! خودش هم خیلی راست میگین !!!!

حالا که دیدین عمده افکار عمومی مخالف روش آقای روحانی و شما و امثال شما هستن ؛ زود جا زدین !!!

یک چیزیو فراموش نکنین !

این مردم بزرگوار ، به شما رای دادن و پس درستش اینه که در فکر خطا و آزمون این مردم شریف و صبور نباشین .
اتفاقا تعابیر کاملا درست بود ولی هرچند در نشست فعلی سازمان ملل ملاقاتی بین رئیس جمهور ایران و امریکا اتفاق نخواهد افتاد ولی آقای روحانی در حال افکار سنجی بودن ببینن عکس العمل مردم درخصوص مذاکره با امریکا چیه و البته در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات آتی، برای مذاکره احتمالی در ماه های بعد هم افکار عمومی در حال آماده سازی است
نه جون من دیدارصورت بگیرد!
البته برنامه ای برای دیدار ( مثل دعوت نافرجام ازظریف ازطرف ماکرون) وجودندارد فقط ممکنه بصورت کاملا تصادفی !! توراهروهای سازمان ملل همدیگه راببینند وچاق سلامتی بکنند!!!!
خب برادر من بگید شش سال حرف دو پهلو زدی بس نبود. واضح بگه که هدفی از حرف دو پهلو و چند پهلو نداره. ضمنا به شما تبریک می گم که سخنگوی دولت هستید و کار را از آقای ربیعی گرفتید. به آقای ربیعی هم تبریک می گیم که دبیر هیئت دولت می شه!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر