بازدید 3864

ماجرای محرومیت۲بازیکن ماشین‌سازی از دیدار با سپاهان

یک نکته مهم بازی این بود که تعداد نفرات ذخیره‌ای که بازیکنان ماشین‌سازی در این بازی داشتند به جای هفت نفر، پنج نفر بود و به دو نفر از بازیکنان ماشین‌سازی مجوز بازی داده نشد.
کد خبر: ۹۲۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 30 August 2019

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی می‌گوید نماینده فدارسیون به او اجازه نداده تا برای دیدار تیمش مقابل سپاهان جای دو بازیکن خالی را در نفرات ذخیره پر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و ماشین‌سازی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. یک نکته مهم بازی این بود که تعداد نفرات ذخیره‌ای که بازیکنان ماشین‌سازی در این بازی داشتند به جای هفت نفر، پنج نفر بود و به دو نفر از بازیکنان ماشین‌سازی مجوز بازی داده نشد.

در این رابطه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی، درباره مجوز نگرفتن این دو بازیکن برای دیدار با سپاهان گفت: اسامی بازی توسط نماینده فدراسیون به محل مسابقه داده می‌شود. در این لیست باید اسامی بازیکنان اصلی و ذخیره با علامت مشخص شده باشند و اگر تیمی علاوه بر این می‌خواهد بازیکنی دیگری را معرفی کند، باید فرایند مشخص شده را طی کند.

او ادامه داد: من ۲۰ دقیقه قبل بازی دیدم که اسامی نفرات بازیکنان در رسانه‌ها منتشر شده است و جای دو بازیکن در نفرات ذخیره خالی است. من با نماینده فدراسیون در بازی صحبت کردم تا اسم دو بازیکن مان یعنی علیرضا مصطفایی و محمد قادری را به لیست منتقل کنند، اما نماینده فدراسیون گفت: تا نیم ساعت قبل بازی این اجازه داده نمی‌شود. نمی‌دانم این مساله وجود دارد یا نه، ولی ما این اتفاق را پذیرفتیم و با پنج ذخیره بازی کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار