بازدید 5255
۱

نقش ترامپ در میزان تحقق اهداف دولت دوازدهم

کد خبر: ۹۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 30 August 2019

سخنگوی دولت گفت: دولت از وضعیت سخت معیشت اطلاع دارد و تمام تلاش خود را برای کاهش فشار بر زندگی مردم به کار می‌گیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی دولت با اشاره به تلاش دولت برای تحقق شعار سال اظهار کرد: در سال ۹۶ آقای روحانی وعده‌هایی را دادند که در همان سال و در همان فضا ما به سمت رونق، فروش نفت و غیره حرکت کردیم، آنچنان که شرکت‌های خارجی برای ورود به ایران صف کشیده بودند و ما با پدیده‌ای مواجه شدیم که دنیا از آن بهت زده است.

او افزود: ترامپیسم پدیده‌ای است که نه تنها ما بلکه اروپایی‌ها و منطقه درگیر آن هستند و بی انصافی است اگر این متغیر را نسبت به دسترسی دولت برای اهدافش در نظر نگیریم.

سخنگوی دولت ادامه داد: دولت از وضعیت سخت معیشت اطلاع دارد و تمام تلاش خود را برای کاهش فشار بر زندگی مردم به کار می‌گیرد. دولت ۱۸ ماه بسیار سخت را در کنار مردم گذراند. هم اکنون نزدیک به ثبات هستیم.

ربیعی گفت: امسال با توجه به تحریم‌ها، تصورمان این است که در دل این تحریم هم فرصت‌های بسیار زیادی نهفته و سیاست اشتغالمان را با درنظر گرفتن تحریم انجام دادیم.

او تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد از کالاهایی که ما وارد می‌کردیم، اکنون در حال ساخت یا طراحی هستند و تلاشمان این است که خودمان بسازیم.

سخنگوی دولت گفت: برای تحقق شعار سال، همه‌ تلاش خود را به کار بردیم و ثبات نسبی ما در اقتصاد به همین دلیل است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الهی امید.
انشاالله رب العالمین
الحمدالله
اگر این حرف ها و گفته ها واقعیت داشته باشد امیدوارم به این ترتیب ملت ایران اسلامی همیشه سر بلند و پیروز باشند. اگر در راه خودکفایی اقتصاد ایران حرکت کنید من حاضرم هرچه دارم در اختیار دولت شما بگذارم و فکر می کنم بسیاری از ایرانیان وطن دوست مسلمان هم همین کار را خواهند کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر