بازدید 38778
هزار و هفتصد و پنجاه و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رئیسی پاسخ روحانی را داد؟/سؤال عارف از نخبگان دنیا درباره دونالد ترامپ/منشأ بسیاری از پرونده‌ها در دستگاه قضایی بانک‌ها هستند/روایت سعید جلیلی از دولت سایه

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند علوی: وظیفه وزارت اطلاعات مچ‌گیری نیست/واکنش ابتکار به ادعایی در مورد معاونت زنان ریاست جمهوری/معاون حقوق قوه قضائیه: تصویب «فهرست وکلای مورد اعتماد» ننگ قانون بود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ 29 August 2019
 

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اکبر ترکان: یکی از اساتید دانشگاه تهران گفت به دلیل پیگیری راه اندازی سیستم مقابله با فساد چندین بار تهدید به قتل شدم

اکبر ترکان در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: تجربه و مطالعات به من می‌گوید، آنچه در کشورهایی که در امر مبارزه با فساد موفق بوده‌اند اتفاق افتاده، ایجاد نظام‌های اطلاعاتی شفاف است که مکانیزه نظارت بر فعالیت‌های مالی را ممکن می‌کند. زمانی که مسعود کرباسیان، مسئولیت گمرک را بر عهده گرفت، برای تهیه یک نرم‌افزار جامع گمرکی که بتواند تمام فعالیت‌های گمرکی را یکپارچه مدیریت کند، قراردادی با دانشگاه تهران بست. به گفته او ۷۰۰ میلیارد تومان برای آماده‌سازی این نرم‌افزار هزینه‌ شد؛ نرم‌افزار جامعی که وقتی کسی خریدی انجام می‌داد، در چند مرحله کالاها ثبت می‌شد. یکی از اساتید دانشگاه که در این پروژه دخیل بود، می‌گوید که «چندین بار تهدید به قتل شدم». این مسائل نشان می‌دهد که برخی جریان‌ها مخالف شفافیت هستند و ایجاد شفافیت منافع آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

نرخ سفر با آمبولانس برای رئیس شرکت‌تان: ۲۵۰هزار تومان!

فرض کنید با یکی از اپلیکیشن‌های تاکسی آنلاین یا از آژانس محل‌تان، درخواست خودرویی می‌کنید، اما هنگامی که برای سوار شدن جلوی در می‌روید، با صحنه عجیبی روبه‌رو می‌شوید. آمبولانسی انتظار شما را می‌کشد. این پدیده آن قدر‌ها هم دور از ذهن نیست. امروز با پدیده‌ای مواجه هستیم که ثروتمندان جامعه، سفر‌های درون‌شهری خود را با آمبولانس‌های خصوصی انجام می‌دهند. آمبولانس‌هایی که باید مخصوص بیماران باشند، اما سلبریتی جابه‌جا می‌کنند. یکی از شرکت‌های آمبولانس خصوصی می‌گوید: نرخ هر سفر ۲۵۰ هزار تومان و توقف هر ساعت برابر با ۶۰ هزار تومان است، فرقی هم نمی‌کند که مسافر بیمار باشد یا رئیس یک شرکت!

احمدی‌نژاد تولد مایکل جکسون را تبریک گفت

احمدی‌نژاد با آوردن ترانه‌ی «من از مرد درون آینه شروع می کنم، از او می‌خواهم که خود را دگرگون کند»، و استفاده از برچسبی به انگلیسی از حروف اختصاری نام مایکل جکسون (MJ) و تولدت مبارک (HB)، زادروز این خواننده پاپ را تبریک گفت.

معاون حقوق قوه قضائیه: تصویب «فهرست وکلای مورد اعتماد» ننگ قانون بود

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، معاون حقوقی قوه قضاییه تصریح کرد: امروز که شما به عنوان وکیل می‌خواهید مراسم تحلیف را انجام دهید در حقیقت مسئولیت مهمی را قبول می‌کتید. خودتان باید نسبت به خدای خود نسبت به آن‌چه قسم یاد می‌کنید عهد ببندید. وکیل و نهاد وکالت مستقل است و این روشن و بدیهی است. خدا می‌داند من به عنوان معلم زمانی که تبصره ماده 48 اضافه می شد مخالف بودم. تبصره ماده 48 ننگی برای قانون بود. من آن زمان سمتی نداشتم تلاش کردم ولی به ثمر نرسید. وی افزود: در مرحله بعد خواستند لیست بدهند. گفتم اشتباه اول تصویب این تبصره بود و اشتباه دوم هم این لیست است، اما لیست تنظیم شد. امروز همه معتقدند طبق پیش‌بینی‌ها رانتی ایجاد شده که نه برای وکالت نه برای قضاوت خوب نیست. وقتی آقای رئیسی ریاست قوه را پذیرفتند، از من خواستند سریعتر در مورد تبصره ماده 48 اقدام کنم. در جلسات متعدد مجلس حضور داشتم. جالب است تبصره چیز دیگری و اصل ماده چیز دیگری است و امیدواریم در نهایت این موضوع به جایگاه خود برگردد.

واکنش ابتکار به ادعایی درمورد معاونت زنان ریاست جمهوری

«معصومه ابتکار» روز پنجشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «ادامه جنگ روانی؛ اما کاش آنقدر اطلاع داشتند که دروغ را باورپذیرتر بگویند.» معاون رئیس جمهوری در امور زنان در ادامه نوشته است: «معاونت زنان در حد دونیم طبقه کوچک ستادی با حدود ۱۰ میلیون بودجه تملک دارایی در دست یک کارمند اداری است. کدام خرید اجناس؟ پای رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه را برای هیچ به میان کشیدن خیلی ناشیانه است.» روز گذشته، یکی از کانال های معاند نظام در گزارشی مدعی شد که خرید کلیه‌ اجناس مربوط به معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، بدون برگزاری مناقصه و طی تشریفات قانونی و لابی‌گری دفتر ریاست‌جمهوری، در اختیار پسر معصومه ابتکار به عنوان مأمور خرید قرار داشته است. ابتکار همچنین در واکنش به این ادعا با اشاره به سابقه دروغ پردازی های این کانال تلگرامی معاند نوشت: «تأسف مضاعف برای آنان که در داخل، اکاذیب این کانال را با تغییر ادبیات و به نام دفاع از نظام بازنشر می کنند.»

حضور خبرنگار زن تلویزیون در استخر مردانه!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در گزارش خبری صداوسیمای مرکز زنجان که از استخرهای زنجان پخش می‌شد، یک خبرنگار زن در استخر مردانه حضور یافته و مصاحبه و گزارش تهیه و منتشر کرد. این اقدام مورد اعتراض برخی قرار گرفته و گفتند: با وجود خبرنگاران مرد در این رسانه ملی چه لزومی دارد یک زن به عنوان خبرنگار با حضور در استخر مردانه آنهم زمانی که افرادی در آن مشغول شنا هستند، اقدام به تهیه گزارش کند؟

روایت سعید جلیلی از دولت سایه

روز گذشته سعید جلیلی به همراه تیم های اقتصادی دولت سایه در نشستی چند ساعته به توضیح نقاط دارای اهمیت برای عملیات دانشجویی و مطالبه‌گری پرداخت. دانشجویان شرکت کننده در طرح های دانشجویی نظیر «طرح شهید دیالمه»، «طرح رسانه‌ای نباء» و «طرح 1435» میزبان این مراسم بودند. وی با اشاره به فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: نباید معطل کسی ماند؛ جلیلی و دیگران فرقی ندارند. گفتمانی که ما تحت عنوان «دولت سایه» آن را پیگیری میکنیم و مدعی هستیم که سایه به سایه باید مسائل کشور را دنبال کرد و به تناسب موضوع به تأیید، تصحیح یا تکمیل آنها پرداخت در هر دانشکده‌ و دانشگاهی نیز قابل پیگیری توسط تشکل های دانشجویی است. دکتر جلیلی با دعوت از همکاران خود برای ارائه نقطه نظراتشان اظهار داشت: نکاتی که امروز عنوان خواهد شد، صرفا مثال هایی است که دانشجویان می توانند مشابه آن در سایر موضوعات اقدام نمایند. کارگروه های نفت و گاز، نیرو، اقتصاد دانش بنیان و کشاورزی در این نشست پیشنهادهای خود را ارائه خواهند داد تا ان‌شاءالله به عنوان چند صورت مسئله مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

منشأ بسیاری از پرونده‌ها در دستگاه قضایی بانک‌ها هستند

محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اهمیت اجرای احکام بیان کرد: اگر حکمی دیر و یا بد اجرا شود همه زحمات ما بر باد می رود، اجرای حکم بموقع، درست و صحیح بهتر از با تأخیر و بد اجرا کردن است. رئیس کل جدید حکم های انجام نشده و درست اجرا نشده را بررسی و تعیین تکلیف کند. وی با اشاره به ورودی زیاد پرونده‌ها به دستگاه قضایی گفت: منشأ بسیاری از پرونده ها در دستگاه قضایی بانک‌هاست؛ بنابراین، رئیس کل جدید با مسئولان استان، استاندار، نمایندگان و علما بنشینید و بررسی کنید و آسیب‌های آن‌ها را برطرف نمایید. بخش دیگری از پرونده ها مربوط به زمین است، باید طوری کار کرد که ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی کمتر شود.

علوی: وظیفه وزارت اطلاعات مچ‌گیری نیست

وزیر اطلاعات در همایش شهید رجایی در استان قزوین گفت: مدیران کشور سرمایه‌های یک کشور هستند؛ وظیفه وزارت اطلاعات مچ‌گیری نیست، بلکه صیانت از سرمایه‌های انسانی است.

سؤال عارف از نخبگان دنیا درباره دونالد ترامپ

محمدرضا عارف در حاشیه شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چقدر می‌توان به رئیس جمهوری که توافق بین المللی را زیر پای می‌گذارد اعتماد کرد؟ و این پرسشی است که نخبگان دنیا باید به آن جواب بدهند که آیا آقای ترامپ قابل اعتماد است که رئیس جمهوری ایران بخواهد پای میز مذاکره با او بنشیند؟ و اگر نشست، چه تضمینی وجود دارد که تفاهم ایجاد شده را زیر پای نگذارد؟ وی در پاسخ به سؤالی درباره نظر رئیس جمهوری مبنی بر این‌که "برای منافع ملی و رفع مشکلات مردم در هر ملاقاتی که لازم است، حضور می‌یابم" افزود: البته این راهبرد کلّی نظام ما بوده و انقلاب ما نیز شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده و استقال مهم‌ترین راهبرد نظام ماست.

رئیسی پاسخ روحانی را داد؟

رئیس قوه قضاییه: وقتی پرونده کسانی که متصل به قدرت و ثروت‌اند روی میز قاضی می‌آید فریاد‌ها بلند می‌شود که این جناحی است یا این سیاسی است. به هیچ یک از این سخنان توجه نخواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۴۱
پشیمان نیستم در انتخابات به رییسی رای ندادم اما پشیمانم به روحانی اعتماد کردم

روحانی فقط حرف میزند
شاید تتلو نقشه ای از طرف دولت وقت بوده برای کاهش آراء رییسی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
عزیز جان کسی که خوب هواپیما میرونه دریانورد خوبی هم هست؟مثلا اقای رییسی رییس جمهور میشد و اقای روحانی رییس قوه قضاییه خوب بود؟الان که اقای رییسی خوب کار میکنه چون با زیر بم اون قوه اشنا هست و منم که به روحانی رای دادم مبارزه با فاسد رو حتی اگه نزدیکان رییس جمهور باشن خواستار هستم
h...
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
جناب اقای عملیات روانی در قسمت مصلحت اندیشی . خودتی!!!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
پشیمون باش تو کشوری که چرخش قدرت نداره رای دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
کانون وکلا = سازمان نظام پزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و مرد عمل و یاور مستضعفان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
درود بر آقای رئیسی که تصمیم گرفته قاطعانه با فساد اقتصادی مبارزه کند حتی آن از دولتیان باشد
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
درود بر روحانی که دیروز از منافع ملتی که به او رای داده بودند دفاع کرد . دمت گرم اقای روحانی . منتطر باش روز جمعه جوابت را با ده هزار تریبون جواب خواهند داد. دمت گرم از مواضع ملت در باب سیاست و مطالبات انتخابات که معوق مانده بود سخن گفتی دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
ناشناس23:44
مبارزه با فساد ،مخصوصا فسادهای بزرگ وقتی خوب
است که اثر ملموسی در جامعه داشته باشد،یعنی وقتی سلطان سکه اعدام میشود اثرش در حداقل قیمت سکه معلوم شود که نشد .
وقتی با فساد مبارزه شود و فساد دیگری مثل قارچ چند قدم آنطرفتر سر درآورد یعنی فقط سر شاخه فساد را زدیم.مبارزه با فساد باید ریشه ای باشد مبازه با فساد مانند اینست که فکر کنیم هم میتوانیم خواهان نابودی اسرائیل باشیم و هم رابطه خوبی با آمریکا و اروپا داشته باشیم همه میدانند و میدانیم که این هیچ وقت شدنی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
22:49
مگه اینجا انگلیسه ؟؟؟
الکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
روحانی بجای رفتن به لواسان برای استراحت اشتباهی رفت وزارت کشور ثبت نام کرد ما هم الکی خر شدیم الکی بهش رای دادیم‌و خاک عالم را به سرمان کردیم همینجور الکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
درودبررییسی دلاورکه
برای ریشه کنی فساد هیچ خط قرمزی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
درود بر آقای رییسی
مردم مثل کوه پشت سرتان هستند
نه تنها شما بلکه هرکسی که در جهت مبارزه با فساد مقامات تلاش کند
مهدی
| Germany |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
اینهمه درود درود گفتن،که گفیید چه کرد که الان چی از ان بیرون بیاید.
هر وقت که به خواست مردم رسیدگی شود ،درود دارد.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
بعضی ها فهر میکردند وهنوز اعتقاد دارند مردم را میتوان با امثال تتلو ومایکل جکسون گول زد
خوشحالم که میبینم مبارزه با فساد از دستگاه قضا آغاز شده و این یعنی اینکه بقیه مفسدان در هر دستگاه یا سازمان دیگر هیچ مصونیتی برای محاکمه ندارند

زنده باد رییسی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
من هم خوشحالم و بهت رای منفی دادم . . رانت و فساد با چوبه دار و حبس حل نمیشود . فقط ظواهر را پاک میکند . در باطن شرایط برای فساد اقتصادی وجود دارد . هر جا فضا تاریک باشد ثروت و قدرت در جا جا جمع باشند فساد ایجاد میشود
بچه محل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
آقای رئیسی از سال 1383 تا سال 1395 معاون اول قوه قضائیه بوده اند. چرا در این مدت طولانی هیچ اقدامی برای مبارزه با فساد در قوه قضاییه نکردند؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
دوست عزیز اینها برای درست کردن عجله دارند چه کار کنند و حوصله هم ندارند راه حل شما چیست
ارسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
خیلی ساده لوحید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
من هم خوشحالم به رییسی رای ندادم و اگه امروز هم رفراندوم بود رای نمی دادم!
عارف بهتره به ژن از خود راضیش برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
یکی باید به جناب عارف بگوید برجام توافق بین المللی نیست بلکه قطعنامه شورای امنیت است
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
از برجام خوب مواظبت کمید چون ۵ سال دیگر هم میتوانید هواپیما جنگی و مسافری بخری و هم سلاح صادر کنی بی خودی از دست ندهید
من خودم کارمند بازنشسته بانک هستم و شاهد بودم که برخی کارمندانی که رانت خوار بودند بسرعت در این سیستم رشد می کردند و به مناصب بالا میرسیدند و بالعکس
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
همین الان پیش ما بحث بود که تو هرجایی هرررچی باشه بدون مردم باسواد اخرش ادم زرنگا میرسن بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
احسنتم
شدت درست میگن
دزد ها رشد می کنند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
دوست عزیز نمی خواهد شاهد باشی نتیجه کار خودش می گوید از کدام مسیر امده
تازه یه خبرنگار مرد هست که من دقت کردم همیشه میره دبیرستان دخترانه گزارش تهیه میکنه الان خودش میدونه من کیو میگم
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
مشکل از ذهن شماست
اقای جلیلی مردم شما رو دولت سایه نمیدونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
مردم که مهم نیستن . مهم خودشه و تکلیف شرعیش که چی اقتضا می کنه ...
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
دولت در سایه یعنی دیروز روحانی سخنرانی کرد امروز و روز جمعه هزاران نفر سراسر کشور بصورت سیستماتیک بهش حمله لفظی میکنند چون دولت بی تفنگ هست به مردم باید پاسخ دهد ولی طرف مقابل دولت تریبون زیادی دارد و پاسگو به مردم هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
23:04
هر کامنت چند دلار میگیری که هر شب اینجا پلاسی ؟ :)))
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
دوست ناشناس بالاخره نگفتی ما با تفنگ باشیم یا بی تفنگ
قوه قضایی با ساختار جدید دم همه شما گرم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
رییس بازرسی کل کشور چه کسی بود که این اختلاس ها افتاده . میدونی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
رییسی راست میگه با دولت در سایه مبارزه کنه که عملا با شعار آتش به اختیار کمر به نابودی ایران بسته اند.
ناشناس
| Thailand |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
عارف جان همرا با ژن خوبت
زحمت به خلق الله را کم کن
با عرصه سیاست خدا حافظی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
برای چی دمش گرم ،مگه کار مهمی کرده.رقبای سیاسی دارن با همدیگه رقابت میکنن.این که از اول بینشون بوده.مردم هم متظرر همیشگی بودن
دم احم ی نژاد گرم .انگلیسی هم یاد گرفت و با آن زبان توئیت میکند .کاش یکبار دیگه رئیس جمهور بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
چاوز چی شد پس؟ یک پیام تسلیتی برای سالگردش به ونزویلایی بده یهو مادرش عاقت نکنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
چقدر دوران احمدی نژاد با حال بود خودش می گفت یک مینیت و علی ابادی که می گفت کفتم علی ابادی برو ورزش رو درست کن کلی به زیان انگلیس سخنرانی کرد که روی کاغذ دوستان زحمت کشیده بودند و به فارسی نوشته بودند یادش به خیر
700 میلیارد تومن واسه یه نرم افزار؟؟؟؟
اونوقت این نرم افزار قرار بود جلوی فساد رو بگیره؟؟؟
این که خودش خود فساد بود که
انحصار در پزشکی و وکالت تا کی ؟
بینیم امشب هم اون دوستمون میاد بنویسه درود بر احمدی نژاد چهره نامی بین المللی!!تولد مایکل جکسون!!! ۸ سال مملکتو داده بودن دست کی؟اومدنش با" خواب دیدن "بعضیا بود،۸ سال موندنش با "خوابیدن "بعضیای دیگه،رفتنش هم باعث شد برخی دیگه خودشونو "بخواب بزنن" تا از تبریکاتش به اون تیم بسکتبال و اون خواننده و نامه نوشتنش به اون رییس جمهور عرق شرم بر چهره شون ظاهر نشه
:)
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
درود بر خاتمی و یارانش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
خاتمی مگه یاری هم داره؟!
هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
خیلی مرد بود،هشت سال کشور با عزت بود،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
از احمدی نزاد هیچ کاری بعید نیست اون هر کاری انجام میده یک طاهر داره یک باطن ظاهرش قشنکه باطنش عین ظاهر و باطن خودش مشمیز کننده است!
فردا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
دمش گرم عالی بود احمدی نژاد
تو بازار فقط مشکل در کمبود سیب زمینی بود
الان نان هم نمیشه خورد..
جهنمی شده اون سرش ناپیدا
hamid
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
ناشناس 00:22
اگه یک همه پرسی آزاد برگزار بشه میفهمی که سیدمحمد خاتمی چقدر یار داره...
درود بر خاتمی و یارانش
کسی که خوب کار میکنه تو هر پستی باشه همینطوره ولی کسی وه کار نمیکنه هر جا باشه گند میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
چه حرف مزخرفی.پس بعد از این پزشکان رو ببرن نظارت ساختمون و مهندسین برن بیمارستان طبابت کنن.شماها کی میفهمین تخصص چیه و چقدر اهمیت داره؟
این فغانی تا کی میخواهد نتایج مسابقات را تغییر دهد.چطور تک به تک شیخ دیاباته را خطا گرفت و همون توپ برا فولاد گل چطور؟؟
به هیچ کدام‌از این حرف های سیاسی توجه نخواهیم کرد . رقیب سیاسی در مقام برابر . املاک شهردتری تهران کی بررسی خواهد شد سه سال گذشت .
تشکر از قوه قضاییه البته به همین طریق پیش برود و ریشه مفسدان کشور را بخشکاند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
ریشه فساد از بین نخواهد رفت دلبلش این هست که چند تا کار اساسی و پایه ای باید انجام شود . احترام به دمکراسی . خصوصی سازی . حق انتقاد و ازادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی . خصوصی سازی و خروج دولت و سبه دولت و شبه نظامی از قدرت سیاسی و قدرت اقتصادی ....با هر رای گیری در هر چهار سال کلا افراد سیاسی از تمام قوا باید عوض شوند آیا شدنی هست کار سختی نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
ناشناس 23.57 یک دفعه بگو این جا بشه سوئیس اونم یک شبه نمیشه.
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
تا شفافیت مطبوعات آزاد و انتخابات آزاد نباشد این حرکات ادا بازیی بیش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
ریشه فساد با وضع قوانین شفاف خشکانده می شود ن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
عوض شدن همه افراد نظام سیاسی اونهم هر چهارسال یکبار ممکن نیست توی آمریکا هم وقتی قاضی دیوان عالی انتخاب میشه تا آخر عمر توی اون سمت می مونه
آقای عارف لطفا یه سوالی هم از نخبگان در مورد ژن خوب و رانتهای مربوطه و همینطور احکام روزه سکوت طولانی بپرسن
تبصره ماده ۴۸ چی هست کسی میدونه . برای چی و با چه روشی تصویب شد ؟
مدیران کشور سرمایه هستند
ببینید چطور کشورس که هیچ متر ومعیاری دنیوی نداره مدیر خودی هر جور راندمانی داشته باشه اخرش سرمایست
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
این که گفتید،تا حدودی تعریف لیبرالیسم هست.
صداقت آقای رییسی این است که با توکل به خدا، مبارزه با فساد را از درون قوه قضاییه شروع کرد، تا ثابت کند عدالت برای همه یکسان است. همانند داستان عقیل برادر امیر مومنان علی (ع)، باید ثابت شود که احکام شرع و عدالت اجتماعی برای همه یکسان است، و هیچ تفاوتی بین ژن خوب!!! برادر مسول!!! داماد مسول!!! دختر مسول!!! و ... ندارد. کسانی که دست شان در چپاول و غارت بیت المال در یک کاسه است، وقتی که پایشان پشت میله های عدالت می رسد، فریاد های نیرنگ و فریب سیاسی و پاکدستی بلند می شود، و خودشان هم نمی فهمن این ترفند ها بیشتر از همه خود آنها را در برابر مردم رنج کشیده و خونهای شهدا و همه جنبازان و آزداگان و همه مردم غیرتمند ایران عزیز رسوا می کند. ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین.
اقای جلیلی گفتند که با فرم آتش باختیار در تمام‌زمینه ها پابه پای دولت مستقر با تشکیل دولت در سایه حرکت میکنیم . پس بفرما دولت در سایه تا حالا فقط انتقاد نمیکند در صورتی دولت در سایه در دنیا مطالبات افراد شکست خکرده را هم‌پیگیری میکند ولی حکم نمیکند اگر این باشد پس دولت و رای و رای گیری چه معنی دارد .
انشاالله آقای رییسی موفق میشودبایدروزبروزقانون رابهتراجراکندومقطعی نباشدبه روحآنیون ومدیران کشورتذکردهدکه فرقی بادیگران ندارندبلکه بایدباآنهاتندتروسخت تربرخوردکندبایددوقوه دیگرونهادهای امنیتی سپاه وارتش بااوهمکاری کننداعدامهاراکمترکندولی پول بیت المال راازحلقوم مفسدین بیرون بکشداگرهم نتوانست فورااستعفادهدوبه مردم بگویدنتوانستم تادردرگاه خداومردم شرمنده نباسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
چه انتظاراتی از یاران دولت در سایه دارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
اگر مردم حمایت کنند،حتما موفق خواهند شد
قوه قضاییه پرونده حسین فریدون. مهدی جهانگیری را در اولویت بررسی قرار دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
اینکه شد جناحی که.!!پرونده همه دانه درشتها رو در اولویت قرار بدن بدون اینکه مصلحت اندیشی کنن برادر رییس جمهور هست یا دیگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
اگه واقعا شما طرفدار مبارزه با فساد هستید بین مفسدین تبعیض قائل نمی شدید
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
آسیاب به نوبت
انشالله
ترکان ............۸۰۰ میلیارد برای شفاف سازی سفارشات گمرکی شامل واردات و صادرات و خرید و فروش و سفارشات هزینه شده است ولی بعدا گروهی که منافع خودشان در خطر میدیدند و مخالف شفاف سازی بودند ...‌
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
خودت به حرفی که میزنی اعتقاد داری؟؟؟
رشد نقدینگی در این هفته به مرز ۱۹۹۸ هزار میلیارد تومان رسیده است . ۴۰ درصد از این رشد نقدینگی مربوط به پرداخت یارانه هست که براحتی به خزانه بانک ملی برنمیگردد
متاسفانه هنوز هم مصونیتها وخط قرمزهاپابرجاست نمونه اش حسین فریدون برادرجهانگیری دونماینده متخلف مجلس و...تا وقتی که دانه درشتهادرامانند هیچ کارمفیدی انجام نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
یک نفر نیست از آقای حسن فریدون بپرسه اون آپارتمان 16 میلیاردی رو برادرتون از کجا آورده ؟ چرا مردم نمیتونن از آپارتمان ها داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
انگار فقط این چها نفرند .نگاهی به حساب ارزی برخی در خارج از کشور بیندازید تا معلوم شود چقدر عدالت پیشه اند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
باید کرمانی باشی تا بدونی سیاست و قدرت چه بازی‌ها دارن تو کرمان
درود و ادب
تنها راه اینست عدالت را در استان ها شهرها بخش ها و روستاها هرچه زودتر اجرا گردد و اخلال گران اقتصادی و علمی و اجرایی را در استان ها و شهر های مختلف سریعا محاکمه نمایید
دوم اینکه مالیات مضاعف بر خانه و زمین مازاد بر نیاز خانوارها وضع نمایید تا پول های سرگردان از بازار مسکن خارج و به امر تولید یا به بورس و بانک برون
متشکرم
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
جناب اقای رئیسی.
در صورت امکان از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم دفاع کنید.
ما در فقر کامل به سر میبریم ولی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی نشده. در صورتی که بازنشستگان لشکری و کشوری و دولتی ها همسان سازی کرده اند.
گویا مدیریت تامین اجتماعی تخلفاتی انجام داده و میدهد.
امید ما بازنشستگان تامین اجتماعی فقط شما هستید.
با تشکر از زحمات شفاف شما.
در دولتهای نهم و دهم زمانیکه بانکهای خصوصی قارچ گونه و بی ضابطه سر از خاک در آوردن و رشد کردن سر منشاء فساد و در نتیجه مشکلات امروزه کشور و مردم شدن.
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
آن زمان ساخته شد اما این زمان غارت شد مثل خیلی از ساخته های قبل که تخریب سد
من گاهی وقتها دعا میکنم خدا احمدی نژاد رو شفا بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
همینطور شما را و رفتگانتان رابیامرزد
صدای زیبا کلام هم در اومده
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
زیبا کلام کیلویی چنده... حرافی زیاد میکنه
جناب رییسی در مورد جناب قالیباف هم ایا پرونده ای در مورد املاک و حساب و کتاب مطرح شده یا ایشان از دایره اتهامات بیرون هستند؟لطفا یکبار هم در این مورد توضیحی بفرمایید تا اینقدر افکار عمومی بر له یا علیه ایشان داوری نکنند.
درود بر..ریسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
خدا پشت و پناهش باشه
باید دید کسانی که رانتی رشد کردند و بقدرت رسیدند میتونند با رانت خواری که ۹۹درصد فساد در کشور ناشی از آنهاست مبارزه کنند!!! یقینا نه
آقای عارف بهتر نبود از نخبگان راجع به ژن خوب سوال می کردید؟
بی بخارترین مدیر کشور عارف.
در مورد ادعای آقای ترکان در تهدید شدن طراح برنامه ضد فساد،سوال این هست که تهدید کنندگان چه کسانی بودند،آ!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
از خودشون هستند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
اونایی که کسی جرات نمیکنه حتی با اسلحه بره سراغشون کیان؟
خیلی خوشحالم که درانتخابات96با رئیسی رای دادم روحانی وتیمش صرفا حرف تهمت وتخریب هستند ودرعمل صفر هستند انشاءاله به یاری خداوامام زمان کمرفسادومفسدین خواهدشکست
خاوری چطور پس از بازداشت آزاد شد تا به کانادا برود؟ این که دیگر ربطی به بانک ها ندارد!!!!
این خانم رفته خبر تهیه کرده و اصلا چیزی عجیبی هم اتفاق نیفتاده است مشکل چیست؟ چرا یک عده بیمار جنسی اینقدر هوچی گری می کنند و میدان به این بیمارهای جنسی برای هوچی گری داده می شود؟
برای حضور یک خانم خبرنگار در استخر یقه می درند اما برای حضور دو نماینده مفسد در مجلس صدایشان در نمی آید!!!!!
عدالت
از : یک ناشناس
به: بقیه ناشناس ها
دقت کردید چقدر سایت و خبرتان نظر دهنده فرانسوی و آلمانی و اماراتی ناشناس و آنلاین داره. خدا خر شان بدهد که همش دنبال اطلاع رسانی ، آگاه نمودن مردم ، شفاف سازی ، دادن خط تخریب ، تحقیر مردم و تفرقه اندازی بین مردم ومسوولین و .... و مهمتر تر از آن خدمت به بیگانگان هستند و از منابع خبرهای کانالهای تلگرامی ، بی بی سی، ..... استفاده می کنند.
مبارزه با فساد صرفا به داشتن آزادی بیان،و وجود خبرنگاران شجاع و روزنامه های آزاد در سایه امنیت و آزادی انتشار اخبار است،که تولد می یابد خبرنگارانی که به هر مکانی اشراف داشته باشن،
اقای عارف جند ساله ساکتی.این چند مدت هم سکوت کن بزار تمام بشه همتون برید سر کسب وکار خودتون.
آقای رئیسی به دُرشت و الدُرشت ها بپردازید.
دروازه های فساد را بتن آرمه کنید.
یکی از اصلی ترین دروازه های فساد، ساز و کارهای بانک مرکزی و خلق پولِ کاذب (اسکناس بدون پشتوانه) و ساخته و پرداخته کردن بازارهای سیاه ارزی است.
همان نرم افزار را تکمیل کنید تهدید کنندگان به قتل را بازداشت کنید سیستم را مکانیزه کنید باید خود سیستم آنلاین وقتی در جایی خلافی انجام میگیرد آلارم بدهد و مردم و مسئولین فورا بدانند که دارد کجا خلافی انجام میگیرد تا در نطفه خفه شود نه اینکه ملیاردها دلار ببرند کانادا یا انگلستان بعد مشخص شود
700 میلیارد برای یه نرم افزار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ند.

هزینه این نرم افزار به صد میلیون نمیرسه . همه دارند شاخ در میارند .

چرا دانشگاه تهران شرکت های خصوصی دیگری هم هستند .

چرا مبلغ به این کلانی را به مناقصه نذاشتند؟

ولی اگر 50 میلیون بود به مناقصه میذاشتند .
احسنت به آقای ریسی با همین شدت و حدت کار ها پیش ببرید .
آقای رییسی لطفا بفرمایید چرا بازداشت موقت یک اختلاسگر ۲ ساعت طول می کشد اما بازداشت موقت یک کارگر یا یک روزنامه نگار یا یک متهم سیاسی یا یک فعال محیط زیست چند صد روز طول می کشد؟؟؟؟؟!!!!!!!

لطفا بفرمایید چرا هیچ مجرم اختلاسگری به دریافت پول از خارجی ها برای بر هم زدن اقتصاد کشور متهم نمی شود اما هر کارگر یا روزنامه نگار یا منتقد سیاسی پس از بازداشت و بدون اینکه مردم چیزی از دفاعیات یا محاکمه او ببینند متهم به دریافت پول از خارجی ها می شود ؟؟؟

لفطا بفرمایید چرا اعترافات کارگر و روزنامه نگار و فعالین سیاسی از صدا و سیما پخش می شود اما اعترافات اختلاسگران هیچوقت پخش نمی شود؟؟؟؟
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
شلوغش نکن... صبر داشته باش... اعتماد کن
واقعا سابقه سرکار خانم ابتکار آنقدر روشنه و رفتارشون با کردارشون هم خانه وصداقت دارن که هیچ ادعایی رو راجع به ایشان نمیشود باور کرد .......!!!!!!!!!
جناب آقای عارف لازم نیست از نخبگان سوال کنه .از پسدش که ژن برتر ونخبه علمی واقتصادیست بپرسه.ابشون در هر زمینه نخبه هستند وپاسخگوی سوالات.
در خصوص خبر «حضور خبرنگار زن تلویزیون در استخر مردانه!»
آقایان باید مقابله به مثل کنند.
خنده دار است کامندی به اتهام مبلغ ناچیزی رشوه (5 میلیون تومان ) که مدرکی بر اثبات آن ارائه نشده است به مدت 45 روز در بازداشت انفرادی قرار داده اند و برای تبدیل زندان به وثیقه مبلغ بالغ بر 1.5 میلیارد تومان گذاشتند و حامیان و خانواده فرد برای کارشناسی واحد مسکونی مبلغ 5 میلیون رشوه به کارشناس رسیمی دادگستری می دهد تا مبلغ را بالاتر کارشناسی کند
اما دو نماینده بالغ بر 6000 دستگاه و هزاران سکه های ظلا را اختلاس می کنند و به مدت 24 ساعت در بازداشت قرار نمی گیرند
منشاء بسیاری از پرونده‌ها در دستگاه قضایی بانک‌ها هستند
آقای جلیلی شما سالهاست که دوالت سایه هستی هم در سایه استراحت میکنی هم چوب لای چرخ دولت میاندازی شما وآقای قالیباف دیگر برای رئیس جمهور شدن رائ نخواهید آورد لطفنابگذارید مسئولین کارشانرا انجامدهند
مسئولین فعلی عملکرد انها به قدری نیست که اعتماد بر انگیز باشد.
یکی از جاهایکه به تازگی بعضی بانکها به بهانه بازسازی ساختمان بانک مصالح ساختمانی و سنگهای ساختمان بانک را تخریب و با قرارداد های سوری هزینه سنگینی را به دولت و بیت المال میزنند و در این میان به نظر میرسد نظارت بانک مرکزی ضعیف میباشد .
جناب جليلي :
همفكران شما هم
دولت در سايه داريد
هم دولت آتش به اختيار
هم دولت در سايه اقتصادي
هم دولت در سايه سياسي
آقای عارف بهتراست سیاست وقانونگذاری را کنار بگذارد وبه کارتدریس مرتبط بارشته خود بپردازد،وجودش درعلم سیاست وقانونگذاری آسیب است وبه اصلاح طلبی ضربه میزند.
بانک ها اولا باید متوجه باشند که پولی در دست آنها است امانت مردم است و مردم دنبال سود حلال هستند و دوست ندارند پول آنها صرف اختلاس گران و سودجویان شود و اگر سودی از آن حاصل شد با رعایت امانت بین سپرده گزاران تقسیم شود نه اینکه خرج خودشان و رفع ضررهای خرابکاری مدیران شود. وثانیا بانک ها در مقابل اقتصاد جامعه مسئول هستند که پول حاصل از سپرده گزاری وارد چرخه دلالی و پول شویی و منفعت طلبی و تورم نشود بلکه با سرمایه گزاری در تولید و اقتصاد کشور موجب رونق تولید و اقتصاد و صادرات شود.
درود بر رئسي
دقيقا دست گذاشتي روي اصل مطلب
اين روزها صدا و سيما از هر فرصتي براي نشان دادن رئيسي استفاده ميكند، جبهه پايداري صداسيما و بيشتر نهادهاي انقلابي را قبضه كرده
رئیسی پاسخ روحانی را داد؟:
نمیدانم کسانی که با رویه آقای ریئسی موافق نیستند، چه طرح برای مقابله با فساد گسترده دارند. در این شرایط سخت اقتصادی که مردم عادی دارند، کور سوی امیدشان، به فعالیتهای مبارزه با فساد آقای ریئسی است. کفته میشود که نقدینگی به 2000 میلیارد رسیده است، وقتی فساد گسترده است و پولها بدون حساب و کتاب برای مفسدین براحتی با ارقام نجومی بدست میآید و براحتی به دلار یا طلا تبدیل میشوند و از کشور خارج میشود، باید برای جایگزینی پولهای خارج شد، پول چاپ کنند و به اقتصاد شدیداً تحت فشار تزریق کنند، میگویند تزریق پول نقد هر اقتصادی را به بحران میاندازد. این مفسادین که جیبشان ته ندارد و نقدینگی در کشور ما شده مثل پر کردن سطلی که ته ندارد چون از این سطل بی ته پول به طلا و ارز تبدیل میشود و از کشور خارج میشود. برای جلوگیری از رشد نقدینگی:
اول، باید ته سطل رو بست،
دوم، نحوی خروج پولها از کشور مشخص شود؛
سوم، مشخص شود که چه کسانی این پولها را خارچ میکنند؛
چهار، باید کنکاش کرد که چرا این اشخاص پولها را میفرستند ولی خودشان حاضر نیستند بروند؛
پنج، باید راهی پیدا کرد که این افراد را به خارج بفرستند یا خودشان بروند ولی حتی ریالی با خودش نتوانند ببرند؛
یعنی باید فقط به تداوم مبارزه با فساد و رسوا کردن مفسدین بکوشیم و آقای ریئسی را در این مبارزه به نحوی یاری دهیم. هر کسی با شیوه ایشان که خودشان مرد قانون هستند موافق نیستند بدین معنی است که ریگی در کفش دارند. مخفی کاری نتیجه نمیدهد، چون اگر نتیجه بخش بود فساد گسترده نمیشد، شاید در کوتاه مدت به نتیجه مطلوب نرسد ولی همین که منفعتش برای عموم محسوس شد همگان از آن بهرمند میشود ولی به شراط مبارزه واقعی برزگ و کوچک، پیر و جوان، زن یا مرد، ... هر که مفسد بود.
- خاوری – مش قربانعلی – هدایتی – بابک زنجانی – مرجان شیخ الاسلام – هادی رضوی (داماد محمد شریعتمداری) و احسان دلاویز – پورحسینی (رئیس خصوصی سازی) – هاشم یکه زارع (مدیرعامل ایرانخودرو) – حیسن فریدون (برادر ریئس جمهور) – جهانگیری (برادر معاون اول)
- سیف، احمد عراقچی، سالار آقاخوان و مدیر کل حراست از بانک مرکزی، بانک سرمایه
- صندوق بازنشستگی فرهنگیان – موسسات مالی (ثامن الجج، فرشتگان، آرمان) – سکه ثامن
- شرکت پتروشیمی، دکل گم شده حفاری، هفت سمنگان قروین، پرونده پدیده شاندیز (حسین پهلوان)
- شهرداریها: شهرداری شهریار، شهرداری خرم آباد
- ثبت 700 خودرو توسط یک زن و مرد در یک شب
- واردات 19 هزار گوشی همراه مسافر توسط یک نفر با یک کد ملی ولی بدون گذرنامه!
- پرونده واردات گوشتهای برزیلی با ارز 4200 و فروش به قیمت آزاد
- پرونده شرکت نفت معرف به کرسن – پرونده شرکت پتروشیمی – شرکت کیمیا کمیا خودرو
- پرونده سلاطین: سلطان سکه (وحید مضلومیان)، سلطان قیر – سلطان کاغذ
- اشتباه محمد شریعتی در مقام وزات صمت و مجوز ورود 34000 خودرو به جای 6000 خودرو
- گروه جهانبانی با 604 مییارد دلار
- پرونده گندمهای آلوده استان گلستان
- پرونده دو نماینده مجلس در ارتباط با خودرو سایپا
- پرونده شبکه سازمان یافته انتقال ارز
- پرونده پرهام آزاد شهر
بنظر شما با این مفاسد از اقتصاد چیزی میماند. خودتان قضاوت کنید.
جناب روحانی هفت سال رئیس جمهور بودید و لاریجانی ها هم با شما همراه . چرا هیچ تلاشی برای از بین بردن فساد و رانت به هر طریق که خودتان می دانید نکردید . حالا که فساد اطرافیان شما رو شده است از چه صحبت می کنید ؟ هدفتان چیست ؟
آقای روحانی روانشناسی قوی و خوبی دارد عمدا در مورد نزدیکان و برادر خود که پروندهاش مفتوح است مسائل جناحی و سیاسی را پیش می کشد تا این شائبه را در مردم ایجاد کند که رسییدگی به اتهامات وابستگان به قدرت و ثروت که همیشه حاشیه امنی دارند سیاسی است الحمد لله آقای رئیس به جوسازی ها توجه ای ندارد
با عرض سلام برادر عزيز آقاي رئيسي مبارزه با فساد ودانه درشتها خوب است البته با موازي كاري با دولت الكترونيك وشفاف سازي نه يكجانبه يعني از ريشه آن را خشكاند واگر يكي دوتا هم فرار كردن به دام دستگاه قضائي محترم گرفتار شوند باآرزو توفق
اینکه میگن همه چیز دراین کشور تابع افراط وتفریطه همینه . خانمی خارجی که بالباس پوشیده ودر جایگاه تشریفات نشسته تا بازی فوتبال شوهرش رو نگاه کنه از میانه مسابقه به خارج از جایگاه هدایتش می کنند ولی یک خانم ایرانی مسلمان وارد استخر شنای مردانه می شود تا گزارش تهیه کند . نمی دانم شاید قوانین تهران با شهرستانها واقعاً فرق میکنه.
تا به حال ندیده ام اقای جلیلی انتقادی از عملکرد هم جناحی های خود کنن چه زمان حال چه زمان احمدی نژاد و چه قبل ان قابل ذکر است بخشی از معضلات کنونی جامعه دست پخت ایشان و جناح متصل به ان است، یعنی چی دولت در سایه؟ همینجوریشم ما ده ها دولت داریم که سخنگوهایشان هر از چند گاهی از گوشه کنار کشور مواضع خود را اعلام میکنند. اتش به اختیار اصلا معنی دخالت در کار دولت را نمی دهد چرا که سیستمهای نظارتی هر چند بسیار ضعیف وجود دارد ایا اگه سعید جلیلی رییس جمهور بود اجازه همچین کاری را به کسی می داد؟ ما کجا زندگی می کنیم؟ اینا کی هستن؟ ایا محفل درست کردن معنی اتش به اختیار میده؟ از دل همین محافل گرو ههای رادیکال ظهور میکنه. انشعابات در گروه های سیاسی بدلیل ظهور شاخه های رادیکال صورت میگیره که بعد از مدتی متعصب تر از گروه مادر میشن و به سرشون میزنه که ایده اولوژی اونا قوی تره
اینکه وزیر اطلاعات میفرمایند ، وظیفه وزارت اطلاعات مچ‌گیری نیست، بلکه صیانت از سرمایه‌های انسانی است ، سوال اینجاست آیا صیانت از هر نوع نیروی انسانی؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار