بازدید 3136

شکست مذاکره۲روزه پاری سن ژرمن و بارسلونا برسرنیمار

به نظر می‌رسد بارسلونا تنها یک راه در پیش دارد: یا مبلغ مورد نظر پاری سن ژرمن را پرداخت کند یا بی خیال شود! مسئله بزرگ اینجاست که بازیکنانی که بارسلونا به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده بود، خیلی علاقه‌مند نیستند به فرانسه بروند.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 29 August 2019

پاری سن ژرمن دیشب به بارسلونا اعلام کرد که پیشنهاد آخر این تیم برای نیمار که روز سه شنبه ارائه شده بود، رد شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پاری سن ژرمن اهمیتی نمی‌دهد که مدیر بارسلونا می‌گوید تیمش در آستانه بازگشت نیمار است. در واقعیت و بعد از ۴۸ ساعت مذاکره، پاری سن ژرمن بامداد پنج شنبه تصمیم گرفت که پیشنهاد تیم اسپانیایی را رد کند. این موضوع از طریق فکس و لحظاتی قبل به بارسلونا اعلام شده است.

به نظر می‌رسد بارسلونا تنها یک راه در پیش دارد: یا مبلغ مورد نظر پاری سن ژرمن را پرداخت کند یا بی خیال شود به گزارش محمد بوحفصی، معتبرترین خبرنگار فوتبال فرانسه در جهان، عوامل پاری سن ژرمن با تایید رد پیشنهاد بارسلونا به وی گفته اند: آن‌ها (بارسلونا) دقیقا می‌دانند ما چه می‌خواهیم. از همان روز اول مشخص بود که ما چه می‌خواهیم، اما همچنان با درخواست ما فاصله دارند.

نیمار-Neymar

مسئله بزرگ اینجاست که بازیکنانی که بارسلونا به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده بود، خیلی علاقه‌مند نیستند به فرانسه بروند. عثمان دمبله که تا حدی مخالف این انتقال است که از طریق مدیربرنامه اش، موسی سیسوکو، رسما به خبرنگاران اعلام کرد هیچ شانسی وجود ندارد که بارسلونا را ترک کند. پیام پاری سن ژرمن واضح است: یا بارسلونا مبلغی که پاری سن ژرمن در سر دارد را پرداخت می‌کند یا نیمار در فرانسه می‌ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل