بازدید 20686
۶
حاشیه

حمله خونین و شبانه ۲مهاجم به قهرمان بدنسازی+عکس

افراد مورد نظر که سوار بر خودروی پراید و در کنار ماشین لاکچری عامری که ساعت دو بامداد در حال رانندگی بودند ، در پشت اولین چراغ قرمز به قصد نزاع از اتومبیل پراید خود پیاده می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 27 August 2019

ورزش بدنسازی و زیبایی اندام در ایران با اخبار حوادث گره خورده است و به طور مداوم از قهرمانان این رشته خبرهای ناگوار و زدوخوردهای خونین به گوش می رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد ازماجراهای قتل توسط قرایی یکی از سرشناس ترین چهره های این گونه رشته های ورزشی و همچنین قتل دلخراش مرحوم روح الله داداشی قهرمان پرآوازه مسابقات مردان آهنین، در تازه ترین نمونه از این خبرها شنیده می شود که مهدی عامری یکی از چهره های اخیر این رشته، بامداد جمعه در حال بازگشت به منزل خود بود که با دو فرد ناشناس مواجه می‌شود.

Image result for ‫مهدی عامری بدنساز‬‎

افراد مورد نظر که سوار بر خودروی پراید و در کنار ماشین لاکچری عامری که ساعت دو بامداد در حال رانندگی بودند ، در پشت اولین چراغ قرمز به قصد نزاع از اتومبیل پراید خود پیاده می‌شوند. بدنساز جوان که به قصد صحبت با دو فرد ناشناس از اتومبیل خود پیاده شد، مورد اصابت ضربات قمه قرار می‌گیرد. گفته می شود مهدی عامری در وضعیت رضایت بخشی به سر برده و خطر با رسیدگی فوری پزشکی روی نقطه اصابت قمه، رفع شده است ولی جستجو‌ها برای یافتن ضاربین متواری، ادامه دارد.

مهدی عامری، ورزشکار مطرح بدنسازی کشورمان مورد حمله چند اوباش ناشناس قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قبلا ساعت دو نصفه شب به راحتی از این سر تهران تا اون سر تهران قدم زنان میرفتم و هیچ حس بدی بهم دست نمیداد الان ساعت هشت شب به بعد آدم احساس امنیت نمیکنه و جالب همش میگن هرچی میشه بشه مهم اینه که امنیت داریم چند روز پیش یه سری خفت گیر کار رو به جایی رسوندن که دنبال طرف تا داخل خونشون هم رفتن که خفتش کنن این اسمش امنیته؟؟ نه خودمون امنیت داریم نه وسایل نقلیمون نه بچه هامون نه پدر و مادرمون پلیس هم که مثل هیشه درگیر حجاب و مواردیه که اصلا بهش ربطی نداره مثل توقیف موتورسیکلت ها سر چهار راه به جای این کارها اگر با ارازل برخورد میکردن ایران میشد یک کشور امن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
این کشور از دست رفته. شهدا، صالحین، ای خدا مسئولین مردود شده اند و شرمنده اند.
اين ها ورزشكار نيستند همشون قرصي هستند.
از مناطق حاشیه ای و جنوبی شهر با یک سلاح سرد در جیبشان عازم مناطق شمالی شهر میشوند و هر وحشی بازی که دلشان میخواهد را به اجرا میگذارند انگار مردم این مناطق مقصر فقر و عقب ماندگی ذهنی مناطقی هستند که امثال این شرور ها در ان زندگی میکنند
این نشانه عدم امنیت هستش.یک نکته رو یاد اور میشم اگر میشه به گوش مسولین برسونید:تا الان یه دونه پژو 405 یا پارس دیدید که قفل صندوق عقبش رو نشکونده باشند؟
عوضش امنیت داریم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر