بازدید 9265
۵
گزارش

افتضاح تازه معاون‌سابق:بازیکن استقلال ۶ماه محروم شد

مسئولان باشگاه فولاد آن زمان اعلام کردند باشگاه استقلال نباید با بازیکنی که با ما قرارداد امضا می‌کرده پای میز مذاکره می‌نشستند، اما معاون سابق باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد بست تا همچنان اشتباهات وی دامن این باشگاه را بگیرد.
کد خبر: ۹۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 27 August 2019

بازیکن جدید و تکنیکی تیم استقلال به دلیل اینکه پیش از عقد قرارداد با این باشگاه تهرانی، با فولادی‌ها قرارداد امضا کرده بود به مدت ۶ ماه محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد بلبلی بازیکن جوان و مستعد فصل گذشته سپیدرود ابتدای امسال از این تیم راهی استقلال شد. البته این بازیکن پیش از عقد قرارداد با علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال با فولادی‌ها قرارداد بست و مسئولان آن باشگاه هم خبر پیوستن این بازیکن به سرخپوشان اهواز را رسانه‌ای کردند، اما چند روز بعد باشگاه استقلال اعلام کرد با این بازیکن قرارداد بسته است. با وجود هشدار رسانه ها، علی خطیر باز هم تاکید داشت که این انتقال قانونی است و هیچکسی نمی توان مشکلی ایجاد کند.

بعد از این اتفاق باشگاه فولاد خوزستان از بلبلی به فدراسیون فوتبال شکایت کرد و پرونده این بازیکن مورد بررسی قرار گرفت که طبق پیگیری‌ رسانه ها ظاهرا بلبلی طبق قانون ۶ ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است. البته این موضوع هنوز توسط هیچیک از مسئولان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تائید نشده است، اما به نوشته فارس شواهد و قرائن نشان می‌دهد بازیکنی که با ۲ باشگاه قرارداد امضا کند با محرومیت مواجه خواهد شد.

افتضاج تازه معاون‌سابق:بازیکن استقلال ۶ماه محروم شد!

این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولان باشگاه فولاد آن زمان اعلام کردند باشگاه استقلال نباید با بازیکنی که با ما قرارداد امضا می‌کرده پای میز مذاکره می‌نشستند، اما معاون سابق باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد بست تا همچنان اشتباهات وی دامن این باشگاه را بگیرد. به این ترتیب محمد بلبلی تا نیم فصل در استقلال حق بازی نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
این بازیکن ، بچه که نبوده و کاری که میدانسته اشتباه است انجام دهد ، البته معاون هم اشتباه داشته نه به اندازه بازیکن.
واسه ، ترابی هم همینجور نبود یعنی!!! این همه فساد در تیم پیروزی!! این سایت ها پر مدعا در باره عدالت خفه شدند!!!
کی بود کی بود من نبودم
با این فدراسیون لنگی و داوران لنگیش استقلال نیاز چندانی به دشمنان تازه همچون فارس و تابناک نداره تابی لنگی صبر کنید اول حکم زده بشه بعد شما رقیب تون رو بزنید.
خوب بود تابی لنگی جوابیه خظیر رو هم چاپ می کردی هنوز ماجرای ترابی و تراکتورسازی از یادمون نرفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار