بازدید 26622
روحانی در همایش دستاورد‌های دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی؛

اگر نتیجه ملاقات با فردی، آبادانی کشور است، دریغ نمی‌کنم/بعضی مدام می‌گویند مذاکره چه خاصیتی دارد/اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند

وزیر خارجه ما به پاریس می‌رود؛ سپس با ما مشورت کرده و دوباره به پاریس برمی‌گردد. ما با مسئولان مربوطه مشورت و بحث داریم و باید کارمان را انجام دهیم، جایی که احتمال موفقیت حتی ۱۰ تا ۲۰ درصد وجود دارد هم باید جلو رفت و نباید فرصت را از دست بدهیم
کد خبر: ۹۲۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 26 August 2019
اگر نتیجه ملاقات با فردی، آبادانی کشور است، دریغ نمی‌کنم/اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند/گویی در گوش بعضی‌ها پنبه است و هر چه ما می‌گوییم آن‌ها می‌گویند مذاکره چه خاصیتی دارد
رئیس جمهور گفت: اگر بدانم که به جلسه‌ای بروم و با کسی ملاقات کنم که در نتیجه کشور آباد شده و مشکلات مردم حل می‌شود، دریغ نمی‌کنم؛ اصل منافع ملی ماست.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در همایش دستاورد‌های دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی، اظهار کرد: روستایی بودن قبل انقلاب، کمی با خودکم بینی توأم بود. طرف با شرمساری می‌گفت: روستایی و دهاتی هستم. شهرنشینی و مرکزنشینی به عنوان افتخار بود، اصلا در تهران متولد شدن افتخار بود.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اصلاحاتی که در ذهن ما ایجاد کرد یکسان بودن مردم شهرنشین و روستانشین بود، حتی اینکه کسی بگوید من روستایی هستم نوعی تقدس هم یافته است.

روحانی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهاجرت از اینجا شروع می‌شود که طرف فکر می‌کند در شهر جایگاه اجتماعی‌اش بالاتر است، اما امروز ابدا این تفکر در جامعه ما وجود ندارد. امروز تمام مردم احساس می‌کنند شهر و رستا، شرق و غرب، شمال و جنوب از نظر جایگاه و منزلت اجتماعی برابر هستند. همه ما نسبت به آبادانی و توسعه روستا‌ها یک وظیفه سنگین احساس می‌کنیم.

وی ادامه داد: فردی که در شهر بود از فضای بهداشت و کسب و کار و رفاه بیشتری برخوردار می شد و او که در روستا بود از این امکانات محروم بود. شاید یادمان رفته الان برق و آب به وفور به همه جا رسیده است، اما آن‌ها که در روستا بزرگ شدند خاطرشان هست که وقتی می‌گفتند در این روستا دو سال دیگه برق می‌آید چه قدر نشاط ایجاد می‌شد.

رئیس جمهور افزود: جاده آسفالتی نه، بلکه جاده معمولی یک آرزوی بزرگ بود. روستا‌هایی بود که حدود چهل تا پنجاه سال پیش در یک فصل‌هایی امکان نداشت تردد در آن‌ها صورت بگیرد و در یک فصل‌هایی فقط ماشین‌های شاسی بلند رفت و آمد می‌کرد. گاز که اصلا در روستا نبود. نفت سفید که به روستا می‌رسید شبیه معجزه بود. مرکز بهداشتی، درمانی و حضور پزشک هم همین طور بود. سالی یک بار پزشک به روستا می‌رفت و روستا و شرایط زندگی اش از شهر جدا بود، این در حالی است که در شهر‌ها یک رفاه نسبی حاکم بود.

وی گفت: انقلاب اسلامی این مسیر را برای ما هموار کرد. مقداری هم تکنولوژی این مسیر را هموار کرده است، الان کل دنیا را می‌گویند دهکده جهانی. شما در این انتخابات‌ها می‌بینید که اولین علامت پیروزی را روستا‌ها اعلام می‌کنند. اولین رأی‌ها برای روستا‌های بسیار کوچک است همان رأی می‌شود معیار تا رأی تهران شمرده شود، این نکته مهمی است.

روحانی گفت: ارتباطات مردم چنان به هم نزدیک شده است که آگاهی مردم روستای ما امروز به اندازه شهر و گاهی بالاتر است. امروز در دانشگاه‌ها هم همین‌طور است بسیاری از نخبگان، اساتید و طلاب و مراجع بزرگ ما روستایی بودند.

وی با اشاره به وضعیت روستا‌ها در ابتدای پیروزی انقلاب گفت: کمبود‌ها در روستا‌ها زیاد و مشکلات مردم بسیار بود و باید خدمات بسیاری به روستا‌ها می‌دادیم. جهاد سازندگی بسیاری از خدمات را انجام می‌داد. نیرو‌های انقلاب هم همه جا بودند و خدمت رسانی می‌کردند.

رئیس جمهور تصریح کرد: من بسیار افتخار می‌کنم که یکی از دستاورد‌های ما در دولت یازدهم و دوازدهم، توسعه روستا‌ها بوده است. قبلا این کار می‌شده، اما توسعه در دولت یازدهم سرعت بیشتری گرفت. ۱۴ هزار روستا تا قبل دولت یازدهم و در این شش سال بیش از ۱۴ هزار روستا گازکشی شده است. در آمار استان‌ها استحکام خانه‌های روستایی و رشد‌ها کاملا مشخص بوده است.

وی با طرح این پرسش که " چرا باید روستا را احیا کنیم؟ " گفت: پاسخ اولیه اش مشخص است، آن‌ها هم دارای حقوق برابر هستند، اما پاسخ بعدی این است که اگر روستا آباد نشود شهر‌ها را نابود کردیم. روستا آباد نشود مهاجرت و حاشیه‌نشینی ایجاد می‌شود.

بر اساس این گزارش، روحانی با بیان این که در شرایط فشار دشمن راهی جز توسعه کشور، رونق تولید و همکاری بیشتر نداریم، اظهار کرد: دولت برای حل مشکلات از هیچ مسیری کوتاهی نمی‌کند. معتقدم برای منافع کشور از هر ابزاری باید استفاده کرد. اگر بدانم که به جلسه‌ای بروم و با کسی ملاقات کنم که در نتیجه کشور آباد شده و مشکلات مردم حل می‌شود، دریغ نمی‌کنم؛ اصل منافع ملی ماست.

وی ادامه داد: یک سال است شدیدترین تحریم‌ها را بر ما وارد کردند و ما هم در برابر تحریم‌ها ایستادیم. تعهدات خود را هم کاهش دادیم، اما بین مراحل کاهش تعهد دو ماه وقت گذاشته‌ایم تا فرصت دیپلماسی داشته باشیم. خواست ملت ما عزت، استقلال و همزمان کاهش زحمت و فشار و افزایش رفاه است. اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند. ما می‌ایستیم تا به اهداف و منافع و امنیت کشور به عظمت برسیم، جایی باید ایستاد که منافع وجود دارد. ما برای دفاع از منافع ملی و استقلال کشور می‌ایستیم، خسته نمی‌شویم و از هر ابزاری برای حل مسائل استفاده می‌کنیم.

روحانی خاطرنشان کرد: وقتی کشتی ما را می‌گیرند، ما هم مذاکره می‌کنیم و هم با دلایل قانونی کشتی آن‌ها را می‌گیریم؛ هر دو کار را باید انجام داد. قدرت و دیپلماسی باید با هم باشند برخی اشتباه می‌کنند که فکر می‌کنند یکی از این دو را باید داشت. ما هم باید قدرت اقتصادی و نظامی داشته باشیم و هم از مذاکره استفاده کنیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: گویی در گوش بعضی‌ها پنبه است و هر چه ما می‌گوییم آن‌ها می‌گویند مذاکره چه خاصیتی دارد، بعد از مذاکره به جای یک میلیون بشکه نفت، دو میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادر کردیم. میلیارد‌ها دلار به کشور آوردیم. هر ماه یک میلیارد دلار از پول‌های خود را آزاد کردیم قطعنامه‌هایی که آمریکا برای آن‌ها ۲۰ سال زحمت کشید را مثل بت تخریب کردیم، سرمایه خارجی جذب شد؛ البته وقتی شرکت‌های خارجی به کشور آمدند عده‌ای نگفتند این شرکت‌ها آمدند، اما وقتی شرکت‌ها رفتند آن‌ها می‌گویند چر این شرکت‌ها رفتند؟

رئیس جمهور ادامه داد: وزیر خارجه ما به پاریس می‌رود سپس با ما مشورت کرده و دوباره به پاریس برمی‌گردد. ما با مسئولان مربوطه مشورت و بحث داریم و باید کارمان را انجام دهیم، جایی که احتمال موفقیت حتی ۱۰ تا ۲۰ درصد وجود دارد هم باید جلو رفت و نباید فرصت را از دست بدهیم، البته قدرت داخلی و تولید ملی در رأس همه کار‌های ماست، زیرا تولید و قدرت ملی به ما فرصت می‌دهد که با دنیا حرف بزنیم. احیای صنعت، کشاورزی، خدمات و روستا‌ها به معنای توانمند شدن قدرت ملی است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی در روستا‌ها کار بسیار بزرگی است که انجام شده گفت: اکنون یک روستایی با اینترنت می‌تواند یک گردشگر اروپایی را به خانه خود دعوت و صنایع دستی خود را به سایرین معرفی کند. راه حذف دلالی، استارتاپ‌ها و فضای مجازی است. اکنون یک روستایی می‌تواند از خانه خود محصولش را در هر بازاری بفروشد.

وی ادامه داد: قبل از سال ۹۲ هر یک متر مکعب آب ۹۲۰ گرم محصول خشک می‌داد، اما امروز یک متر مکعب آب ۱۴۵۰ گرم محصول خشک می‌دهد. این یعنی تحول در بذر و نوع کشت. ما اکنون می‌توانیم با آب کمتر محصول بیشتر برداشت کنیم البته نمی‌توانیم زمین را خیلی توسعه دهیم، ولی باید کیفیت محصول را افزایش دهیم خودکفایی در گندم یا تولید بیشتر دانه‌های روغنی نشانه تحول در بخش کشاورزی است.

رئیس جمهور با بیان این که در زمینه گازرسانی، آب آشامیدنی و برق رسانی، راه روستایی، بهداشت و درمان، ارتباطات و گردشگری آمار‌های ما قابل مقایسه با آمار‌های جهانی است، تصریح کرد: ۸۴ درصد مردم روستا‌ها و نزدیک به ۱۰۰ درصد مردم شهری به استثنای استان سیستان و بلوچستان اکنون به گاز دسترسی دارند. ما در بعضی روستا‌ها مهاجرت معکوس داریم، زیرا در شهر‌ها آلودگی هوا، آلودگی صوتی، ترافیک و گاهی ناامنی و مسائل اخلاقی داریم در حالی که هوا و فضای روستا سالم‌تر است.

روحانی اظهار کرد: از سال ۹۲ در هر هفته به سی روستا آبرسانی کردیم در هر هفته به ۴۷ روستا گاز می‌رسانیم و هر هفته ۳۵ کیلومتر راه روستایی بهسازی و آسفالت می‌شود. هر هفته ۱۰۹ روستا به پوشش تلفن همراه متصل شده و ۹۸ روستا به شکبه اطلاعات اضافه شد. در هر هفته ۱۵ خانه بهداشت افتتاح می‌شود. اکنون همه روستا‌های ده خانوار بالاتر به برق دسترسی دارند که این آمار‌ها برای دولت و جمهوری اسلامی ایران افتخار آمیز است، اما معنایش این نیست که کار ما متوقف شود و همه نیاز‌های روستا‌ها رفع شده و مشکلی ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۳۳
این همه پول مفت در کشور ریخته که میروند دلار و سکه و زمین می خرند
چرا ان آن وقت دنبال خارجی ها هستید همیشه و دائم هم ضربه خوردیم از این ناحیه؟
پاسخ ها
معلم ناامید
| Ireland |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
معیشت و منزلت امثال کارگر کارمند و معلم و بازنشست و‌‌..خوب نیست و تحریم و اختلاس و رانت و...تاثیر دارند مداکره از موصع قدرت بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
درود بر مذاکره کنندگان صلح طلب
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
این جمله اولین بار هست که بعد از چهل سال از یک فرد سیاسی بیان میشود که اگر قرار باشد مردم همیشه در سختی و مشقت زندگی کنند هر کسی میتواند مدیر و مسول باشد و رییس باشد . یعنی بقال و کارگر هم‌میتواند صدرارت کند . پس نتیجه میشود گرفت که نباید اجازه داد مسولین کشور در قدرت قرار گیرند که ۵ کلاس سواد بیشتر نیست .پس معلوم شد کشور را باید کسی مسولیت را قبول کند که در حوزه اتم و فیزیک و شیمی و حقوق بین امللی و سیاست و اقتصاد درس خوانده باشد . واقعا اینطور هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
ترامپ : هنوز خیلی زود است که با وزیر خارجه ایران دیدار کنم.!!!!! هیهات من الذله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اگر آن فردخودشیطان باشدچه ؟اگر بنیامین نتانیاهوباشد چه؟! بازهم بااوملاقات ومذاکره میکنید؟ چندباراریک سوراخ بایدگزیده بشوید تا مسیر اشتباه راتکرارنکنید؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
ترامپ همچنین در حالی که ایران از ابتدا اعلام کرد «ظریف هیچ برنامه‌ای برای دیدار با مقام‌های آمریکایی ندارد»، ادعا کرد که او بوده که نخواسته با ظریف دیدار کند. طبق ادعا او، «فکر کردم که خیلی زود است. گفتم نمی‌خواهم الان دیدار کنیم».
هیهات من الذله !!!!!
3
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
من عذرخواهی میکنم جناب رئیس جمهور ، واقعا دارین به شعور مردم توهین میکنید. هسته ای را دادی نه تحریم بانکی حل شد نه نفتی ، الان ملاقاتت برای چیه ، نکنه میخای مملکت را دو دستی تقدیم کنی یا اینکه اول موشکی بعد مملکت
مهدی
| Germany |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
مذاکره سر نیروهای خارجی است که باید به داخل بیایند
حال موشکی و هسته ای و حقوق بشر بهانه هستند.
خوب اقتدار خارجی را به کنترل داخلی تبدیل کردن به نفع مردم نیست
!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
ترامپ : ایران باید دست ازحمایت ازتروریسم برداردورفتارش راتغییردهدوگرنه جواب محکمی دریافت خواهدکرد
هیهات من الذله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
مگررهبری صراحتا نگفتند که باامریکامذاکره نمیکنیم؟ مگررهبری نگفتند که مذاکره باامریکاسم است ومذاکره بادولت فعلی امریکاسم مضاعف است ؟! پس چطور امروز روحانی بی پرواصحبت ازمذاکره باترامپ میکند؟ چگونه است که ظریف سراسیمه برای دیدارباترامپ به فرانسه میرود ولی ترامپ نپذیرفت با اوملاقات کند؟!!! همین امروز بازهم ترامپ ایران را سردسته تروریست ها خواند چرا اجازه میدهید اینگونه ملت ایران راتحقیرکنند !؟ چرااینقدردرمقابل امریکا از موضع ضعف برخوردمیکنید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
احسنت به روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اقای روحانی مگرشما ازعاقبت دیدارهای مکررترامپ با رهبرکره شمالی و عکس گرفتن های یادگاری انهاخبرندارید؟ نتیجه این ملاقات هاچه شد؟ ایاتحریم های کره برداشته شد؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چرا راهی رو که یکبار رفتی و اشتباه بوده باز هم میخواهی بروی ؟ چرا نمی فهمی تنها راه تکیه به خودمونه. چرا روی زیر ساختها تمرکز نمیکنید. ؟ به فرض که تونستی ۷۰۰ هرار تا بشکه هم بفروشید. تا کی میخواهید به نفت متکی باشید ؟
م
| Italy |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
متاسفانه برخی اشتباه فکر میکنند که اصلاح طلب طلح طلب است و اصولگرا جنگ طلب
کد خدا را هم دیدی و اوضاع بدتر شد که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
شما و کسانی که حرف از کدخدا میزنید با فشار به مردم میخواهید اوضاع پیش بره که همونطور که آقای روحانی گفتن هر کسی بلده اینجوری کشور رو اداره کنه و این جواب دندان شکنی به بدخواهان اوضاع معیشتی مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
ترامپ : هنوز خیلی زود است که با وزیر خارجه ایران دیدار کنم.!!!!! هیهات من الذله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
وضع و معیشت بد مردم نتیجه سوء مدیریت و بی تدبیری ی عده است که اگه تحریم بشه ی جور جیبشون پر میشه تحریمم برداشته بشه ی جور دیگه پر میشه مطمین باشید تمام بدبختی کشور ما از روز اول همین آمریکا و انگلیس جنایتکارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
حافظه تاریخی بعضی ها به یک ماه هم نمیرسه. بابا طرف سند مذاکره قبلی رو پاره کرده با چه تضمینی دوباره مذاکره کنیم؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
جناب حافظه تاریخی .ما هم همینو میگیم.اون بنده خدا که همیشه دستور مذاکره رو میده اما بعدش پشت این و اون قائم میشه و میگه من نبودم.اون باید جوابگو باشه.هواپیمای ظریف همینجوری الکی فرود نمیاد.
آقای روحانی ، آیا فشاری است که به مردم وارد نکرده باشید ؟ چرا نمی خواهید دست ازناکارامدی بردارید ؟ حنای شما با این شعارهای انتخاباتی دیگر رنگی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
شمس جان عزیزم !!انتخابات برای روحانی تموم شد بیدار شو بابا جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
برای روحانی تموم شد اما برای امثالش(جهانگیری) ادامه داره
ناشناس
| Japan |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
به نظرم حرف اقای روحانی روی منطق واستدلال است باید فکری به حال جوانان بیکار ایران کرد این مرگ به انی کشور وان کشور گفتن چه چیزی نصیب ملت ایران کرده است که یکسری دائما بفکر جنگ وجنگ طلبی هستندانها که مرتب دم ازجنگ و... میزند انها دررفاه مطلق هستند به نظرم رابطه براساس روابط مسالمت امیزبا کشورها جهان بهتراز جنگ وخصوصت ومرگ گفتن به کشورهای دیگراست
?
منافع ملی یعنی همین که روحانی توصیف کرد. ما به فروش روزانه 1 میلیون بشکه نفت نیاز داریم. کاری کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اختیار فروش نفت که دست ما نیست فقط اختیار دشمنی با دنیا دست ماست که بخوبی پیشرفت داریم
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
فقط نفت راه بیوفته یه عده بخورن ؟ بقیه مردم چی ؟ کل اقتصاد خوابیده تا کی میخوایین فقط منافع خودتونو ببینید
بابا ایران پوکیده منافع همه باید تامین بشه نه فقط نفت
محسن
| Netherlands |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
منافع ملی نه،منافع آقا زاده ها!!!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
منافع ملی امثال شما که به این آقا بی کفایت رای دادی به خطر انداختی !! اگر تدبیر بلد بود که وضع کشور را اینجور اداره نمیکرد با یه تصمیم دیوانه ای مثل ترامپ بهم بریزه و حالا هم در کمال ساده لوحی برای رفع مشکلات به دنبال همان دیوانه باشد !!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
فرهاد بابا جان..
ما شااله شما کشور را بی فشار اداره میکنید. شما اول حساب برجام را تسویه کنید و به ملت توضیح دهید که معامله بر سر هسته ای چه مشگلی را برای مملکت حل کرد و چه رفاهی برای مردم اورد بعد بفکر ملاقات بیافتید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
شما از مصارف پزشکی هسته ای بگو.چند تا بیمار با غنی سازی شفا دادید؟چند تا در عوض بخاطر تحریمها و نبود دارو مردن یا روانی شدن؟.کلیه و قرنیه فروختن یا ادمهای سالم که کلاهبردار و دزد و تن فروش شدن؟بزار رو ترازوی وجدانت و جواب بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
انرژی هسته ای حق ماست.از حقمون بگذریم بخاطر یه حق دیگه؟ از این بگذریم فردا یه چیز دیگه رو بهونه میکنن تا کی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
مسائل هسته ای 500 نوع کارایی دارد که یکی از آنها بمب اتم است مابقی آنقدر کاراییهای بسیار بالا و گرانقیمتی هستند که برای آن سازمان دروغین انرژی اتمی تشکیل داده اند تا تمام دنیا از آن محروم شوند و اختصاص به چند کشور داشته باشد و ایران جزء کشورهای است که تمام چرخه را داراست و به این دلیل تمام هم و خم غرب برای نابودی این علم بسیار گران قیمت است و در ضمن ایران منابع و معادن بسیار زیادی
دارد برای غنی سازی که میتواند ایران را بعد از نفت و گاز برای سالهای متمادی دارای انرژی نگهدارد. هسته ای بودن را فقط داشمندان این حوزه میدانند چقدر ارزشمند است
آقای روحانی پس شمارابه پیر به پیغمبردریغ نکندپدرمان درآمدکمرمان زیربارگرانی شکست ونداری وبیکاری خرٔدمان کردمذاکره کردن خوب است یاعلی
خواهش می کنم یه کم فشار بدید.
مردیم از بی فشاری
لطف کن یکی از خاصیتهای مذاکراتت بگو ما هم بدونیم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
نه شما لطف کن راه غیر از مذاکره رو برو ونتیجه
رواعلام کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
خطاب به ایرانی: راه غیر از مذاکره هر چی میشد بدتر از حالت فعلی نمیشد
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
شمام یکم از خواص اتمیت برا ما بگو کیک زرد با نوشابه و ...
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
اصلا به روحانی ربطی نداره.به یه بی کفایت دیگه ربط داره که عادت به پاسخگویی نداره.اینا همش آشپزی اونه
شعر نگو ییید !!
آقای روحانی بدانید یک زمانی به پشتوانه مردم رفتید و مذاکره کردید و در ازای هیچ , بسیار بسیار دادید...ولی حالا دیگر نه تنها پشتوانه ندارید بلکه ملت از شما میخواهند کاری نکنید...
هنوز با این همه بدعهدی فکر میکنه که آبادانی کشور منوط به ملاقات با ....
اینها همه اش حرف هست ،عمل نمیکنن.خواست اکثریت قاطع ملت اینست که باید سیاست تنش زدایی با همه کشورهای دنیا بر اساس منافع ملی و نه منافع گروه های خارجی یا احزاب و گروه ها و جناح های خاص ،صورت گیرد و توسعه و آبادنی کشور هدف اصلی باشد.میگید نه ،رفراندوم بذارید.
شش سال با هر کس دوست داشتی ملاقات کردی هیچ عایدی نداشت چرخ سانتیفوژها خواباندی تا چرخ زندگی مردم بچرخ هیچ دام نچرخید مشگل تو اینکه رفاه مردم در دست غربی دیده ای
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
حالا این وسط تو رو سنن که واسه سانتری فیوژ ضجه می زنی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
چرا واسه سانتریفیوژ نباید ضجه زد؟ حقمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
مذاکره جز بدبختی چیزی برای ملت نداره
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
قبل باید فکر اینو میکردی.
باز نزدیک انتخابات و حرفهایی عوام فریبانه
6 سال سکان کشور دست شما بود و هر روز فشار بیشتر
شما آقای روحانی با آقای احمدی نژاد فرقی ندارید 14 سال ترمز کشور را کشیدید
-0-
عزیزان محترم تحریریه تابناک لطفا حرف آ را درکلمات منتشره بگذارید و قبلا ویرایش خبر را مطالعه فرمائید با تشکر یکبار دیگر هم پیام فرستادم اصلاح نشد
حالا اینبار هم شعار می دهد یا واقعا میخوان عمل کنند؟
به انتخابات نزدیک میشویم و حرفهای قشنگ آغاز شد......
بله خدا کنه مذاکره کنید آن هم با کل دنیا در همه سطوح هیچ ایرادی که ندارد که هیچ ملت ایران خشنود هم میشوند
اما با همه اوضاع و احوال و با بررسی 40سال عملکرد مسولین
نظر ملت: رای بی رای هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
زمان محمود و دکتر معینم گفتن رای بی رای . باز ۴ سال بعد همه رای دادن . آدمها یادشون میره شمام زیاد درگیر نباش
آبادانی را تعریف کنید آقای روحانی
ترکمنچای هم دستاوردهایی داشت. تبعاتش بعدها معلوم شد.
امیدوارم بفهمن و بزارن کارتو بکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
الان 6 ساله دارن مذاکره میکنن آخرش رو هم دیدیم حالا دوباره چی مونده که بخان براش مذاکره کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
کسی که در این شش سال هنوز نفهمیده نتیجه مزاکره چیه در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آقای ریسس جمهور شما هم هر روز یک مدل حرف می زنید شما منتخب مردم هستید وقتی می گویید مذاکره خوب است که هست. پس بسم الله. حرکتی کنید تا در تاریخ ایران ماندگار شود. در جایگاه شما میتوان کاری کرد که نه تنها ایران بلکه منطقه از آن بهره مند شود
وای خدا..ایشون فکر کردن به چه طریقی دارن کشور داری می‌کنن؟؟؟
روحانی :
. اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند.
آقای روحانی اگه تورم۴۰۰-۳۰۰ درصدی فشار نیست پس چیه ؟! نکنه نعمت ما مردم خبر نداریم !! گوشت ۱۲۰ هزارتومان بود رب ۲۲۰۰۰ تومانی پوشاک ۱۰۰ هزار تومانی دنا پلاس توربو ببخشید سمند ۲۰۰ میلیونی طلا گرمی ۴۲۰ هزارتومان یا و لوازم خانگی آرانی ماین لباسشویی ۷ میلیونی ایرانی و و الی ماشاالله اگه اسمش فشار و زور گویی و ستم نیست پس چیه؟!
مگه به غیر از فشار بر مردم کاری میکنید؟!! اونم قشر ضعیف و کارگر .به خودتون و امثال خودتون که فشار اصلا نمیاد بلکه مرفه تر و تازه تر میشد.
تمام هنر شما در اینه که با فشار بر مردم زندگید میکنید.
ما مخالف مذاکره نیستیم ولی نتیجه مذاکره به سبک شما ویرانی بوده
بعد 7 سال مذاکره بدترین فشار به مردم اومده که از جنگ هم بد تر بوده
ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کشور اروپایی و آمریکا بخواهیم و نخواهیم فشارشان روی کشور ما حتما می شود. بالاخره بطریقی کالاها و اجناس شان فروخته نمی شود. مجبورند جنگی در منطقه باشد اسلحه و جنس بفروشند تا وضعیت خودشان بهتر شود تا ما ها. باید حواسمان جمع باشد گول و فریب آنها را نخوریم و روی پای خودمان بایستیم. .همه مان دولت را یاری کنیم به هر طریقی. البته دنیا بهم متصل است. نباید کشور های قوی فکر کنند رفاه برای ملت ما باشد.بالاخره این تفکر غلط می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
هدف اصلی برجام برداشته شدن قطعنامه سازمان ملل علیه ایران بود که انجام شد بقیه تقاضاها فرع بود .بنده با افرادی که در قضیه بصورت خصوصی صحبت کردیم می گفتند خیلی به نفع ما شد. بالاخره توافقنامه یعنی فرد یا کشوری از حق خودش قدری کوتاه بیاید تا مشکلات قدری کمتر شود.مثل قیمت جنس خریدار و فروشنده مقداری هوای همدیگر را دارند.
حتی تفکر اینکه آبادانی یک کشور در گروی مذاکره با فردی ممکن است حاصل شود نشان از انحطاط فکر دولتمردان دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
احسنت
شما با این همه فشار به مردم هم نتونستن کشور اداره کنید
سالهاست آبادانی را داریم با گوشت و پوست لمس می کنیم!!!!!! هر سال بدتر از پارسال .
قبلا کسی که در دهات زندگی می کرد دهاتی بود و کسی که در شهر زندگی میکرد شهری بود. الان هم همونه، کسی که در تهران زندگی میکنه مترادف شده است با شهری سابق(تهرانی) و کسی که خارج از تهران زندگی میکنه مساوی شده با دهاتی سابق(شهرستانی).لطفا زندگی ایرانیان را درسالهای گذشته با دبی و قطر و عمان و بحرین و کویت مقایسه کنید و الان هم اونها را با ایران مقایسه کنید تا شیر فهم بشیم ببینیم چقدر خوب پیشرفت کردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
من با شما مقداری مخالف هستم. قبول داریم مشکلات زیاد داریم. کسی که می خواهد آقایی داشته باشد باید به بازوهای خودش و هموطنانش تکیه کند.همین که وزیر خارجه براحتی سفر می کند و تحویلش می گیرند یعنی موفقیت. بایستی تلاشهای خود را زیاد تر کنیم و بجایی برسیم. انسان تن پرور بجایی نمی رسد.از مادر زاده نشده است ظریف را کسی تحریم کند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اینکه وزیر خارجه را تحویل میگیرن ما که ندیدیم ولی ایرانیها به جز چند کشور در پیت مثل بولیوی و..... برای یک سفر کاری یا توریستی به کشورهای اروپایی با رفتارهایی حیوانی از جانب ان کشورها چه در سفارت خانه چه هنگام ورود و..... مواجه میشن اگه این عظمته ارزانی خودتون
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
داداش تو خودتم فهمیدی چی گفتی؟؟؟
الان من دهاتیم دیگه؟!
اصل منافع ملی ماست؟ واقعا؟ تازه متوجه شدی یا اینم راه حل جدیده برای حفظ منافع ؟
دلیل اصلی مهاجرت به شهرها نابودی بخش کشاورزی روستایی و به دنبال آن بیکاری مردم روستاها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
ما اگر می خواهیم کشور آباد داشته باشیم باید روستای آبد داشته باشیم. الان قریب به اتفاق روستاها به لحاظ امکانات انصافا آباد هستند یعنی آب و برق و غیره هستند. من پیشنهاد می کنم روستاهایمان بهم متصل شوند در صورت امکان از طریق جاده ای- مثلا چهار تا روستا. و در روستای بزرگی کلیه امکانات مثلا مدرسه و غیره باشد کسی در روستا می ماند حقوقش بیشتر باشد و اگر به شهر آمد حقوقش کمتر شود.کشور آباد یعنی سکونت در روستا دارای گرایش باشد..
نرمش؟
آقای رئیس جمهور محترم سلام: مطمئن و یقین داشته باش که بامذاکره باحضرات غربی مشکلات کشور حل ناشدنی است این را تاریخ 200ساله بلکه بیشتر و برجام کنونی به اعیان ثابت می کند به قدرت خدای متعال ،توصیه رهبری و توان داخلی اتکا کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اگه بگی تاریخ 5 هزار ساله هم فایده نداره عبرت نمیگیرن بعضیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
حالت خوبه اخوی..یه وقت نچایی
آقای روحانی برو این حرفها رو برای کس دیگری بزن مردم از این حرفها خسته شدن
آقای رئیس جمهور تا الان که با فشار به مردم کشور را اداره کرده اید کوتاهی نکرده اید
حسن جان کار از فشار گذشته
یادم میاد یکی گفته بود تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
درست میگفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
فعلا برجام کاغذ پاره شده
اینطور که بوش میاد اون پست مشتا یه خبراییه
پنبه در گوش، توهین است. آقای روحانی سخن حق را بدون توهین بگویند. توهین نشانه ضعف در استدلال است.
کاسبان تحریم اجازه نخواهند داد .
با چین بله
با روسیه بله
با امریکا نه
چرا ؟
حرف نباشه .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کاسب تحریم که خود شماها بودید که. دلار برجامی چند شده امروز؟ میگن اومده زیر 11000 تومن. بریزید تو خیابونا برقصید.
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
با امریکا مذاکره نمی کنیم چون امریکا نامرده ؟
مگر صدام مرد بود ؟
مگر انگلیس مرده ؟
مگر روسیه یا چین یا .... از امریکا بهتر هستند ؟
همه اینها جنایت کرده اند و می گنند.
با کره شمالی کافر مستبد بد تر از هر چه شاه که تو ایران بوده است تعامل داریم . انوقت امریکا فقط بده؟
یک بام و دو هوا .
اگران فردخودشیطان باشدچه ؟! بازهم بااوملاقات ومذاکره میکنید؟ چندباراریک سوراخ بایدگزیده بشوید تا مسیر اشتباه راتکرارنکنید؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
بله با خود شیطان هم میشه مذاکره کرد..در ضمن مطمعن باش جیره شما قطع نمیشه
خوب بسلامتی بعدازشکسته شدن تابوی ملاقات وزرای خارجه بزودی تابوی ملاقات ودست دادن بارییس جمهورامریکا هم شکسته خواهد شد !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
که چی؟
اصلا میدونی ای دعوای بین دو کشور سر چیه؟ کیا شروعش کردن و کیا از ادامه ی این دشمنی منتفع میشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
انشاالله
هیهات من الذله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
ایناییکه نظر منفی دادن یعنی از ذلت خوششون میاد؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اینایی که منفی دادن چقدر صداقت به خرج دادن؛ معنی منفی دادنشون اینه که خواهان ذلت هستن؛
نگران نباشید این دولت مثل این شش سال، ذلت را به خوبی به شما اهدا میکنه
چرا تا میگن به جای مذاکره کار تلاش کن هعی میگی فشار به مردم مگه الان دوساله مردم زیر فشار له نکردی
بوي بد مذاكره مياد.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
انشاءالله که مذاکره بشه
کسی منظورت ترامپه دیگه هشتاددرصد فشار روی مردم ازبی تدبیری دولت شماست جناب روحانی
به اندازه کافی ابادانی(خرابکاری ) کردید
رییس جمهور سخنان کاملا درستی گفتند این نوع تفکر جای تقدیر دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
به این میگی تفکر؟ اینجور تفکرو که هر کسی بلده
اول (برجام) که زایدی رو بزرگ کن

تا برسه بعدیش
فعلا که شما در این زمینه قهرمان شدید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کجای کار هستید ؟
محمد خاتمی را برای اینکه در راهرو سازمان ملل یکوقت در برخورد و سلام و علیک با کلینتون نگردد
را مجبور کردند تا نیم ساعت از سرویس بهداشتی آنجا خارج نگردد !!@؟؟
حالا شما فکر میکنید به شما چنین مجوزی خواهند داد ؟
متاسفانه فعلا دلسوزی و دور اندیشی و واقع بینی و بصیرت کافی برای نجات کشور به میزان کافی وجود ندارد
والا برای نجات کشور و مردم ، با خود شیطان هم اگر نیاز باشد باید به مذاکره نشست
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
دمت گرم جناب روحانی
خدا پشت و پناهت
مردم را از این وضعیت بن بست نجات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
آقای روحانی! همین 3یا 4هفته پیش که آقای ظریف به نیویورک رفته بودند کاخ سفید قرارملاقات برای آقای ظریف و آقای ترامپ ترتیب داده بود چرا به ایشان اختیارعمل ندادید که با اقای ترامپ (فردی) ملاقات و مذاکره نماید، کاخ سفید هم به اقای ظریف 2هفته مهلت داد تا دراین موردتصمصم بگیرد ایشان برگشتند چون به ایشان اذن مذاکره داده نشد دولت آمریکا هم اقای ظریف و خانواده اش را تحریم کرد.شما که خودتان میدانید هرگز به شما و کابینه تان اجازه مذاکره نخواهند داد پس با گفتن این حرفها میخواهید به مردم بگید من مثبتم وباشماهستم آدم های منفی کسان دیگری هستند؟
آقای رئیس جمهور محترم سلام: مطمئن و یقین داشته باش که بامذاکره باحضرات غربی مشکلات کشور حل ناشدنی است این را تاریخ 200ساله عهد نامه ترکمنچای و گلستان و برجام کنونی به اعیان ثابت می کند به قدرت خدای متعال ،توصیه رهبری و توان داخلی اتکا کن یادمان باشد کلید گنج های آسمان و زمین در دست خدای قادر متعال است نه این و آن و نه غرب ونه دیگران
رییس جمهور که کاره ای نیست توی مملکت که تصمیم بگیره
پاسخ ها
سلطان
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
دقیقا"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
دموکراسی یعنی همین
یعنی تعدد مراکز تصمیم گیری در مجالس متعدد قانوگذاری
یعنی تفکیک قوا
یعنی مطیع بودن رییس قوه مجریه در برابر قوانین
یعنی خدمتکار بودن رییس جمهور،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
اگه رییس جمهور کاره ای نیست چرا موقع انتخابات براش سر و دست میشکنند؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
هر وقت کم می آورید همینو میگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کم اوردن ان هم چجورش
جالبی ان این است خود روحانی گفته من کاره ای نیستم و الان می گوید من همه کاره هستم
ولی طرفدا انش هنوز در ادبیات گذشته اش گیر کردن
:))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
بانک مرکزی امریکا زیر نظر ترامپ نیست اینجا زیر نظر رئیس جمهور بعد کاره ای نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
تا برجام،گلابی میداد روحانی همه کاره ی مملکت بود همه میگفتن روحانی متشکریم الان که ریشه برجام خشکیده دیگه روحانی کاره ای نیست. جالبه، فکر کردین مذاکره با امریکا همه چی رو حل میکنه،پس مشکل کره شمالی تا الان باید حل میشد امریکا مذاکره ای میخواد که نتیجش برد باخت باشه.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
خخخ من فقط عاشق اون شدم که نوشته دموکراسی یعنی همین
مذاکره خیلی خوبه....خیلی....ولی تاریخ نشون داده که تیم جنابعالی این کاره نیس
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
شجاعت در مذاکره بیشتر از شجاعت در جنگ ارزش دا د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
جواب سلام
اینکه همه منافع کشورو بدی بره شجاعت می خواد؟!!
اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند
ولی فکر کنم در اینورد این دولت از همه سبغقت گرفته است
واقعا متاسفم برای ایشان که دایم با الفاظ بازی میکنند و عوام فریبی در حد اعلا بدون ترس و ملاحضه از مردم و خالق هستی
چه عجب روحانی بلاخره چهارتا حرف حساب زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
آنــــــــــــــــچنان رونــــــــــق اقتصادی ایجاد کنم کــــــ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کاری کرده که مرغ پخته توی دیگ هم خندش میگیره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
این کامنت ثابت می کنه که فریب دادن مردم خیلی ساده است. حتی اگه 100 بار فریب خورده باشند، باز هم به همان روش قبلی فریب می خورند.
خخخخ ...
صبر اقای خاتمی را در مقابل منتقدانشان هیچ کس ندارد .
اقای روحانی یکسال مردم در سختی هستند و قیمتها ۱۰ برابر شد!!!!
مردم عادی هیچ یک عواید برجام را ندیدند و دولت برجام شروع نشده قصه اش را گفت که تا سالها دولت پیش خور کرده منابع ارزی اش را از بانک مرکزی و فعلا باید بدهی ها به بانک مرکزی را صاف کنیم و این گونه مردم سرکار بودند.
مردم و کف بازار دیگر به هیچ چیزی اعتماد نخواهند کرد می خواهد توافق بکنید یا نکنید.
حرف دکتر اخوندی دیروز قابل بررسی است .
خیلی باهوشید که بعد از چند سال مذاکره و به نتیجه نرسیدن ، باز دم از مذاکره می زنید آن هم با کسی که تمام جهان بر بی منطق و بدعهدی او ( ترامپ ) اتفاق نظر دارد
به جای این جنجال های سیاسی و حاشیه سازی ها به فکر تورم و مسکن و گرانی و ... باشید
خداوند شفا عنایت بفرماید. بلند صلوات بفرست.
یعنی الان هیچ فشاری روی مردم نیست ؟؟
یعنی تا بحال به مردم فشار نیامده؟ یعنی تا بحال با مذاکره به نتیجه رسیدیم؟
یعنی قرار بوده بدتر از حالامون باشیم؟یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما درست میگویید، ایران پیشرفته ترین کشور دنیا و شما بهترین رئیس جمهور عالم هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
علامت تعجب یادت رفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممکن است مذاکره بی خاصیت باشد اما مطمئنا به اندازه جنگ مخرب نیست ضمن اینکه پس از تمام ویرانیها و خونریزیهای ناشی از جنگ باید پای میز مذاکره رفت . پس نهتر نیست علاج واقعه قبل از وقوع کنیم ؟؟/ البته قهرمان بازی بشرطی که هزینه اش را مردم پرداخت کنند
اقای روحانی با هرکسی و در هرکجا میدانی صحبت کن. زندگی مردم و وضع اقتصادی آنها بسیار .بسیار خراب و ویران است. زندگی مان از هم پاشیده و گرانی و تورم بیچاره و بدبختمان کرده. تورا خدا از این وضعیت نجاتمان بده .نابود شدیم. نابود شدیم. نابود شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کسانی که منفی داده اند. احتمالا دلالان و نون به نرخ روز خورانی هستند .که از بدیختی مردم سواستفاده میکنند.و پول روی پول می گذراند.و همچون انگل م زالو خون مردم را می مکند تا به حیات خودشان ادامه دهند.
مهدی
| Germany |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
صحبت سر اینه که نیروهای خارجی را به داخل ببر و مردمت را کنترل کن بعد از طرف ما هم حمایت میشوید وو ثروتمند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چشم حتما
اگر دولت رئیس جمهور روحانی اشتباه محاسباتی کند و با دولت ترامپ مذاکره و یا حتی دیدار کند,یقین بدانید که روش برخورد تمام رئسای جمهور آینده آمریکا با ایران همین روش تحریمهای فلج کننده و توهین و تهدید مدل ترامپ خواهد ماند!
اما اگر دولتمردان ایران با شفافیت اعلام کنند که با دولت ترامپ و دولتهای آینده آمریکا که مشابه دولت ترامپ باشند مذاکره نمیکنیم! مطمعنا" ریاست جمهوری امریکا در دور بعدی ترامپ نخواهد بود. چرا که نظام امریکا برای برخورد با چین و روسیه در چهار سال آینده نیاز به دوستی و روابط دوستانه با کشورهایی مانند ایران دارد!
اقای رییس سابق امنیت کشور ادبیات در باره مذاکره اشکال دارد اصل مذاکره مهم نیست اینکهه آبادنی کشور را به مذاکره وصل میکنید ... است .
آقای رئیس جمهور محترم سلام: مطمئن و یقین داشته باش که بامذاکره باحضرات غربی مشکلات کشور حل ناشدنی است این را تاریخ 200ساله ،عهد نامه ترکمنچای ، گلستان و برجام کنونی به اعیان ثابت می کند به قدرت خدای متعال ،توصیه رهبری و توان داخلی اتکا کن یادمان باشد براساس نص صریح قرآن کریم کلید گنج های آسمان و زمین در دست خداوند قادر متعال است نه این و آن و نه غرب ونه دیگران که قدرت های مادی یک ذره کوچکی در مقابل قدرت باری تعالی هم نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اینو پنجاه بار کامنت کردی! یا پول گرفتی یا رباتی؟
آقای روحانی فردی ضعیف هستند و از دید ایشان وضعیت فعلی نتیجه تحریم‌ها است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
آقای روحانی فردی قوی !هستند و از ندید ایشان تحریم فعلی نتیجه وضعیت ایشان است
رئیس جمهور: اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند.
اقای روحانی ممکن هست لطفا منظورتان از مردم را واضحتر بیان کنید. اگر منظورتان ما بدبخت و بیچاره هاست ( اکثریت جامعه). ما که چهل سال است تحت فشار حداکثری هستیم.
اقای روحانی پیشرفت های مایکروسافت رو دستاورد 40ساله انقلاب میدونه؟اینها چه ربطی به هم داره اگر باروندی که تو کشور میبینم همه چیز پیش میرفت الان هنوز باید نامه هامونو با کبوتر اینور و اونور میکردیم حالاپز میدیم روستایی ها ارتباط و اطلاعشون بالا رفته؟
اگر نتیجه ملاقات با فردی، آبادانی کشور است، دریغ نمی‌کنم/بعضی مدام می‌گویند مذاکره چه خاصیتی دارد/اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند


جناب رئیس جمهور چه تضمینی وجود داره که شما مثل برجام دوباره بحث آبادانی، با مذاکره را نداشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
تابناک خیلی بد سانسور می کنی
این پیام قسمت فریب و توهمش نباید حذف میشد وگرنه بی معنیه
کلا حذفش می کردی بهتر بود
روحانی:اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند.
نه اینکه تو چند سال اخیر همه فشار ها رو برداشتی!!!!! شما باری رو دوش مردم نگذار نمی خواد فشار ی برداری.
باز هم گفتار درمانی.....!!!! دریغ از یک جو عمل!!
حیف که رئیس جمهور منتخب مردم در ایران کاره ای نیست و کار در دست دولت در سایه و دیپلماسی هم در دست چند نفر پشت پرده است...................
تمام هنر مسئولین در این چهل سال این بوده که مردم تحمل کنید هر اشتباهی ما می کنیم و هزینه سنگین به شما وارد می کنیم..............
آبادانی ایران رو میخوای به همراه دوستان تشریف ببرید
اگر واقعاً و خدا وکیلی می خواهید به این مملکت و به این مردم کمک کنید لطفاً لطفاً یک رفراندوم برگزار کنید.
الان هم ملت دنبال پلاک تهران اند
واقعا مسئولین کارنابلد که با این همه منابع و مغز و جوان تحصیلکرده اوضاع ملت و کشور اینه.
چه عجب جرات کردید یه حرف حساب بزنید
آقای روحانی دوساله دیگر شما این کلمه را تکرار می کنید. تدارکاتچی.
در روستا تمکان سه هزار میلیارد اختلاس وجود ندارد ولی در تهران وجود دارد این فرق روستا باشهر است که خیلبها این فرق را تحربه کرده اند
رييس جمهور هيچكاره بوده وهست
بهترین کار این است تا توانایی کاری ندارید اسعفا دهید
خسته نباشید روستاهایی که ما بزرگ شدیم وحالا هرچه دهات مبینیم بعد از انقلاب همه خالی ازسکنه شدند گاز وتلفن ندارند وبرق هم برای سگها وتوله هایشان شاید سوسو بزند
"رئیس جمهور گفت: اگر بدانم که به جلسه‌ای بروم و با کسی ملاقات کنم که در نتیجه کشور آباد شده و مشکلات مردم حل می‌شود، دریغ نمی‌کنم؛ اصل منافع ملی ماست."!!
خواهشا حرف و عمل خود را یکی کنید.
"اگر بنا باشد با فشار به مردم کشور را اداره کنیم که هر کسی بلد است کشور را اداره کند"!
ما سالهاست که می بینیم دقیقا با فشار به ملت کشور اداره می شود و فقط وعده سر خرمن به مردم داده می شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
البته اونهایی که از ما بهترون هستن در اسایش و آرامشن..!!!!
سلام
اگه دولت روحانی ضعیف بود چهارسال اول اونقدر خوب عمل نمی کرد . مشخصه که بیشتر مشکلات کشور بخاطر تحریم هاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
تحریم
برو اقتصاد یادبگیر تا بفهمی تحریک کیلویی چند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
محمود؟ آقای واعظی خودتان هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
بیشتر مشکلات کشور بخاطر خود کوچک بینی هست اقای روحانی داره یه کاری میکنه مردم فک کنن همه ی مشکلات با مذاکره حل میشه.
به جای این حرف ها بروید دلار یا هر نوع ارز سکه طلا خودرو ...دارید بفروشید که بازارها به شدت در حال کاهش قیمت هستند از امروز شروع شده به حرف های تازه ترامپ که در راه است و به زودی میرسد توجه کنید بازار در حال سرنگونی است
مرد عمل باش روحانی دوستی نتیجه اش مسلما از دشمن بهتره.
آقای روحانی شما ریس جمهور هستید ونفر دوم کشور .اگرمیتوانی عمل کن به جای حرف زدن شما انگارمنتقد خودت هستی نمیشود برای مردم یک حرف بزنی برای مقامات یک حرف ذیگر مردم بشدت درتنگنا هستند بااین گرانی وفساد
جناب ظریف تو یه روز 80 بار دور دنیا رو میزنه میلیون ها دلار هزینه این سفرهامیشه یکی از این مسوولا می گفت برا امضای برجام 3 میلیارد دلار هزینه شده اون وقت بعضیا میگند دولت کاره ای نیست خب استادان عزیز اگه کاره ای نیست میشه دقیقا بگین اینا دارن چکار می کنن
مطمئن باش اروپا وامریکا تره برای ایران وتو پهن نخواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
تره را خورد می کنند اونیکه پهن نمی کنند فرشه
درود بر روحانی عاقل ترین رئیس جمهور با مؤمن ترین و عاقل ترین وزیر امور خارجه.
دستاوردهای دولت روحانی از هر دولت دیگری بیشتر بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خخخخخ
ترامپ : هنوز خیلی زود است که با وزیر خارجه ایران دیدار کنم.!!!!! هیهات من الذله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ده بار اینو کامنت کردی! بسه دیگه
چقدرم به شیوه ی مدیریتیش افتخار میکنه.
آقای روحانی این قدر دم از مذاکره نزن. دفعه قبل هم کلی ازاین صحبت ها به این ملت خوراندی
ومملکت را بادارودسته ات به این روز انداختی. بس کن برو جلو این همه اختلاس را بگیر تا مملکت درست بشه.
لعنت بر این هسته ای
پروردگارا هر آنچه که به مصلحت ما مردم عادیست.ان قرار بده.امین یا رب العالمین.غیر از این چیزی از دست ما برنمی آید.
اهای اونی که گفتی آمریکا واروپا براروحانی تره هم پهن نمیکنن ..اون تره خورد کردنه .....تره رو پهن نمیکنن بلکه ورد میکنن....خلاصه اینو بگم که روحانی بد جوری خود شیفته وخود برتر بینه
مردم همه چیزشونو از دست دادن چیزی نمونده براشون
تنها درامد ایران صادرات نفت است. مردم شدیدأ درفشارهستند.واقعیت تلخ است.
آمریکا را باید باهاش مصالحه کنیم والسلام وگرنهوپیلیاردها دلار خسارت از جیب مردم
بدجوری بوی انتخابات میاد
من عذرخواهی میکنم جناب رئیس جمهور ، واقعا دارین به شعور مردم توهین میکنید. هسته ای را دادی نه تحریم بانکی حل شد نه نفتی ، الان ملاقاتت برای چیه ، نکنه میخای مملکت را دو دستی تقدیم کنی یا اینکه اول موشکی بعد مملکت
شما کشورراازاین وضع نجات بدهید با هر کسی دلتان خواست دیدار کنید...
درود بر دکتر روحانی. البته اگر واقعا به این حرف اعتقاد داشته باشند. منافع ملت و ایران و ایران زمین اول و آخر هر دیپلماسی بین المللی باید باشد
روحانی: اگر بدانم که به جلسه‌ای بروم و با کسی ملاقات کنم که در نتیجه کشور آباد شده و مشکلات مردم حل می‌شود، دریغ نمی‌کنم؛ اصل منافع ملی ماست.
حتی اگر این فرد ترامپ باشد؟
آقای روحانی مدل اداره کشورتاکنون فشاربوده است کاهش روزانه دارایی مردم عدم وجودامنیت زنده ماندن همین راگواه میدهند.مذاکره رانبایددستکم گرفت.توان آن حتی از بمب هسته ای (هرجنگ افزاری)بیشتراست
چپاول گران دزد ها روی ترامپ سفید کردند از این بلو بشو هرج ومرج شب روز خون فقیر فقرا مانند زالو می مکند .
جنگ جنگ تا بیروزی
آقای روحانی بهبودی اوضاع کشور در تعامل و مذاکره است قطعا مردم پشتوانه تصمیمات صحیح شماست از اینکه یک عده تند رو قصد سنگ اندازی دارن به هر نحو هراسی به دل راه ندهید و ثابت قدم باشید مردم الان روشن تر از گذشته هستند.تابناک عزیز منتشر کن
آقای روحانی وقتی می دانی هیچ اختیاری نداری لطفا حرف هم نزن.
حضرت اقا فرمود نه مذاکره نه جنگ جناب روحانی محض اطلاع مخالفت با نظر رهبری یعنی عدم التزام عملی به ولی فقیه و این یعنی از دست دادن صلاحیت رییس جمهوری و عزل خودبخودی لذا مراقب حرفتان باشید
برای حل مشکل ایران و آمریکا نیاز به دو چیز داریم: افزایش قدرت ایران، کاهش دشمنی با آمریکا و متحداش
آقای روحانی ملت ایران فقط بخاطر مذاکره.وازادیهائی که وعده داده بودید به شما رای دادند گرچه دو سال خلف وعده کردید اما الان هم اگر بروید جلو برای مذاکره با هر شخصی که مصلحت مردم ایجاد بکند.میتوانید روی حمایت اکثر ملت حساب کنید اگر هم مخالفان قبول ندارند یه رفراندم بکنید
قطعا روحانی با وساطت ماکرون و با فشار و باج پشت پرده ( حرفی و نه عملی همچون همیشه ) ترامپ در حال بازی در سناریوی رای اوری مجدد ترامپ در انتخابات آتی امریکاست و قرار است تلافی کمک امریکایی ها و طرفداران شون را در کمک به رای اوری مجدد خود روحانی در سال 96 به جهت ترس از روی کار امدن رقیب و بر هم خوردن برجام در اورد.
موفق باشی جناب روحانی و قطعا حرفها و اقدامات تو و ظریف میتواند بسیار کمک کند به رای مجدد ترامپ
جناب آقای حسن روحانی !!!

ما اگه بخواهیم که شما و امثال شما دست از ضعیف کردن ذاتی کشور و دست از بدست آوردن هیج در برابر از دست دادن همه چیز ، بحث مذاکره را تمام شده بدانید ؛ کیو ببینیم ؟؟؟؟

چرا از عوض ملت حرف میزنین ؟ چرا برای پاک کردن نتیجه فضاحت بار برجام ، سعی دارین که فضاحت بزرگتری را رقم بزنید ؟!

چه جوری باید نتفهیم کنیم که از نظر اکثر ملت ایران ، شعارهای شما و اطرافیانتان ، دیگه اعتبار و منزلت خودشو از دست داده ؟

حقیقتا این حرفهای شما فقط و فقط یک دهن کجی بزرگ به مردم هستش .


لطفا بسسسسسه دیگه !
آقای روحانی مگر کره شمالی از مذاکره با ترامپ چیزی دستش را گرفت؟ با ترامپ مذاکره نکنید و مذاکره را به دولتی که ترامپ هدایت آن را بر عهده نداشته باشد موکول کنید!
علی برکت اِِِ... ( آیا این همه کامنت های مخالف با نظر ایشون ، دلیل مشت نمونه خروار رفراندوم نیست؟!!)
علی برکت ا...
دیگه وقت آن رسیده یکبار مسئولین درایت بخرج دهند و بجای مقاومت که بر دوش مردم است مذاکره کنند
رای ملت ایران به آقای روحانی در همان دور اول رای به تغییر ،پیشرفت وبهبود زندگی مردم ایران بود مگر اصلاحات معانی دیگری یافته باشد که مصدقها در زمانی که هفتاد درصد ملت ایران بیسواد  در بی ارتباطی راهها و ارتباطات ورسانه هادر شهر به شهر وروستا به روستا در ملی شدن صنعت نفت بدلیل انعطاف وهوش سیاسی پیروز ماجرا اما حال چرا؟
احساس من این است که ایشان مخصوصا وضعیت داخل را رها کرده که آخرش بگوید وضع مملکت فقط با مذاکره با کدخدا حل میشود،تقریبا مسجل شده که بیشتر مشکلات فعلی کشور بخاطر سوء مدیریت است نه تحریم،با برجام چه گُلی بر سَرمان زدی که میخواهی با مذاکره با ترامپ شق القمر کنی؟!!!
خداوند متعال ،به موسی دستور میدهد برو با فرعون مذاکره کن ،برای رفاه قوم یهود ،و آزادسازی یهودیان از بردگی ،و اسارت ؟ خوب اکنون هم ،خدا میخواهد حسن روحانی با ترامپ مذاکره کند برای رفاه مردم ایران و رهایی ملت از فقر ،و فساد ؟ تنها در این مورد شیطان ناراحت ،و نگران میشود که مبادا فرعون دعوت موسی را به پذیرد ؟،،،،،
يكي بگه اين دولت كي تموم ميشه؟؟؟؟
روحانی دروغ و عوام فریبی بسه دیگه

شما به خاطر این همه مشکلات و گرفتاری و بدبختی و فقر چکار کردی؟! کدوم وزیر یا مسئول نالایق را عوض کردی؟!!

داره ایشان روبه جلو فرار میکنه!!!
دیگه چیزی نمونده عزیز !! میتونید قشم یا کیش را بدهید کمی از مشکلات کشور حل بشه!

شما مایه ... هستید برای این مملکت و ملت صبور و عزیز و محروم
الان وقت خوبی برای مذاکره با آمریکا نیست.
هنوز کاملا در موضع قدرت نیستیم.
اقای روحانی لطفا دریغ نکنبد وزودتر این اوضاع خراب و بلبشو ی اقتصاد را درست کنید به خدا ما داریم زیر این فشار تورم گرانی له میشویم خیلیها تمام سرمایه و دار و ندارشان که حاصل یک عمر زحمت و سختی بود را از دست دادند . من ماشین سنگین بنز پارسال فروختم صدو بیست ملیون که مدل بالا تر بخرم بعد دوماه شده سیصد ملیون هرکس یکسال پیش هر چه فروخته العان میخاد خرید کنه باید بره تیمارستان بستری بشه.اونجا هم پول میخواند. ما دردمان را به که گوییم ای خدا@
اصل واقعیت این هست هر کسی می تونه با پول نفت کشور رو اداره کنه یعنی در اصل بازار مصرف کنه برای دلالی
یه رفراندوم برگزار کنید نظر مردم را بگیرید
شما برای کمک به ملت ایران مذاکره نمیکنید مقاصد دیگریست
درود بر این اقای ظریف با ان شجاعتش
شورایعالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی ووزارتخانه های اطلاعاتی وامنیتی وغیره ... اینها چکاره هستند؟ چرا دومین فرد قدرتمند کشور این طور حرف میزند؟ مگر رئیس جمهور میتواند خودسر برای ملاقات با یک شخص متخاصم اینطور حرف بزند ؟
زحمت بکش جناب دکترحسن روحانی فیلم زمان انتخاباتت رایک مروری داشته باش
اقا اینهمه منفی درباره حرف تند روها واینهمه موافق مذاکره پس چرا این مسئولین وعقلا فکرشان کار نمی کند بابا ملت اکثرا خسته شدن وموافق مذاکره اند تمامش کنید وملت را کمی از اینهمه سختی خلاص ؟/...
سوابق تاریخی تعامل ایران باجهان نشان میدهدکه دراکثرموارد؛ایران بامقاومت توانسته بروسعت وتوان اقتصادیش بیفزاید؛اماهرآنچه ازدست داده ایم بامذاکره وقراردادبوده است.
به نظرروحانی مامورفروپاشی این کشوربه سان لیبی وعراق وسوریه وافغانستان باشد.
با این کار منافع یه عده ای به خطر میافته
حسن جان مردم از شما مذاکره نمیخواهد لطف کن از پشت صندلی بلند شو استعفا بده ملت دعایت میکنند ......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار