بازدید 5490

‌آیةالله جوادی‌آملی: فرقی بین ترامپ و یزید نیست

کد خبر: ۹۲۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 25 August 2019
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه اختلاس‌ها و احتکار‌ها خروج از شرایط موجود را سخت می‌کند، گفت: باید قدر خون شهدا را بدانیم و مراقب زبان خود باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، آیت‌الله جوادی آملی امروز در دیدار با خانواده شهیدان غلامعلی در شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت روز مباهله اظهار داشت: جریان مباهله واقعه بسیار مهمی است که در ۲۴ ذیحجه به وقوع پیوست و این روز برای همه ما چه حوزوی‌ها و چه دانشگاهی‌ها یکی از برجسته‌ترین روز‌های سال است.

وی سپس خطاب به خانواده شهیدان غلامعلی بیان کرد: خداوند شهدای شما را با شهدای صدر اسلام محشور کند که به برکت خون شهدای شما کشور آباد ما آبادتر خواهد شد و اگر مشکلاتی وجود دارد به برکت خون همین شهدا برطرف می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و منابع فراوان در کشور افزود: سرمایه‌های فراوانی در مملکت وجود دارد بنابراین اگر مشکلی وجود دارد از سمت خودمان است که نتوانستیم به درستی از آن‌ها بهره‌برداری کنیم.

آیت‌الله جوادی آملی تصریح کرد: این اختلاس‌ها و احتکار‌ها دست خود مردم است بنابراین حتی اگر امیرالمؤمنین (ع) هم رهبر باشد، اما اگر مردم خوب نباشند شکست قطعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ظلمی که امروز به مردم مظلوم یمن می‌شود با گذشته تفاوتی ندارد گفت: هیچ فرقی بین ترامپ و یزید وجود ندارد، زیرا امروز هم ظلم گسترده‌ای به مردم و کودکان در سراسر جهان می‌شود هم چنان که امروز یمن نیز عرصه ظلم و بیدادگری است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: باید ضمن دعا برای هم مسئولان و هم مردم، حرمت خون شهدا را حفظ کنیم و باید قدر خون شهدا را بدانیم و مراقب زبان خود باشیم تا به بیراهه نرویم و حلال و حرام را رعایت کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل