بازدید 3544

رئال مادرید با زیدان؛ محتاج‌تر از همیشه به نیمار

کد خبر: ۹۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 25 August 2019

پس از بازی دور از انتظار رئال برابر وایادولید به خصوص در نیمه دوم، حالا بیش از گذشته لزوم جذب نیمار برای کهکشانی‌ها احساس می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در تمام روز‌های اخیر که بحث پیوستن نیمار به رئال بسیار داغ بوده، برخی از کارشناسان نزدیک به رئال با انتشار مقالاتی به عدم لزوم جذب نیمار اشاره کرده اند. آن‌ها دلایلی، چون متوقف شدن روند پیشرفت وینیسیوس و نیز تغییر پست اجباری ادن هازارد را به عنوان دلایل عدم نیاز رئال به نیمار می‌دانند. حتی زیدان هم در نشست‌های اخیر خود عنوان کرده است که به همین تیم ایمان دارد، ولی بازی امشب رئال برابر وایادولید که با یک توقف خانگی همراه بود، ثابت کرد که زیزو بیش از همیشه به بازیکنی مثل نیمار نیاز دارد.

Image result for ‫زیدان + نیمار‬‎

نیمار از جمله بازیکنانی است که به تنهایی می‌تواند نتیجه یک بازی را رقم بزند. او بر خلاف وینیسیوس جوان، شم گلزنی بالایی دارد و تفاوت‌ها را در زمین رقم می‌زند. تنها بازیکنی که در حال حاضر می‌تواند در جایگاه مسی و رونالدو قرار بگیرد و آن‌ها را به چالش بکشد. کمتر از ۱۰ روز به پایان نقل و انتقالات باقی مانده و بدون ادن هازارد مصدوم، رئال همان رئال فصل گذشته نشان می‌دهد. تیمی بی روح با ایده‌هایی تکراری که نبود یک فوق ستاره را در خود به شدت حس می‌کند.

در روز‌هایی که پی اس جی حاضر به مذاکره با بارسا نیست و در حالی که نیمار در دسترس‌تر از همیشه است، اگر فلورنتینو پرز برای جذب فوق ستاره برزیلی اقدام نکند، احتمالا دچار اشتباهی تکرار نشدنی خواهد شد. مشکل بتوان تصور کرد که رئیس رئال مادرید در روز‌های پیش رو برای جذب نیمار قدم پیش نگذارد. او حالا بهترین فرصت برای پر کردن جای خالی بزرگ رونالدو را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار