بازدید 3297

خبرعجیب؛ نیمار و پاری‌سن‌ژرمن آماده آشتی

کد خبر: ۹۱۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 24 August 2019

با پیچیده شدن روند مذاکرات پاری‌سن‌ژرمن با مشتریان ستاره برزیلی‌اش به نظر می‌رسد که آن‌ها دارند خودشان را برای آشتی با گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ آماده می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، بعد از آنکه پیشنهاد‌های دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا برای خرید نیمار یکی پس از دیگری رد شدند، حالا اطرافیان این بازیکن برزیلی به تدریج نگران غیرممکن شدن انتقال او از پارک دو پرنس شده‌اند.

سوای تنشی که در روند مذاکرات مشتریان نیمار با PSG وجود دارد، رابطه خود او نیز با این باشگاه دچار تشنج شده است و تداوم این روند با محکوم شدن او به ماندن در پارک دو پرنس، وضعیت خوبی را برای ستاره سابق بارسلونا ایجاد نخواهد کرد. طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌های اروپایی، سه مشتری نیمار شانس کمی برای متقاعد کردن PSG دارند و با بازگشت این بازیکن برزیلی به تمرینات، حالا احتمال ماندن او در این تیم افزایش یافته است.

نیمار اکنون خودش را بر سر یک دوراهی می‌بیند که یک مسیر آن ادامه دادن به دوری از تیم است که در این صورت اگر هیچیک از سه مشتری او نتوانند این بازیکن ۲۶ ساله را بخرند، روز‌های سختی در انتظارش خواهد بود و باید بیش از چیزی که تا الان شنیده، شعار‌های توهین‌آمیز هواداران را توهین کند. راه دوم هم این است که او برای بازی اعلام آمادگی کند که در این صورت هم باید خود را مهیای آشتی با مسئولان باشگاه کند.

تنها ۱۰ روز دیگر به فرصت مشتریان نیمار برای ارائه پیشنهادی که PSG را متقاعد کند، باقی مانده و به نظر می‌رسد که نیمار با توجه به شرایط موجود، روابطش با پاریسی‌ها را به فاز آرامش و صلح برده است. یکی از منابع نزدیک به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این باره به اکیپ گفت: «دیگر میان نیمار و باشگاه جنگی وجود ندارد و آن‌ها آماده‌اند که به شیوه‌ای متمدنانه همه چیز را حل و فصل کنند.»

با توجه به وضعیتی که نیمار اخیراً داشته، مشخص نیست که توخل نام او را در فهرست بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن برای بازی فردا شب (یکشنبه) مقابل تولوز قرار خواهد داد یا نه، اما اکنون قطعاً می‌داند که با امتناع از بازی برای پارسن‌ژرمن، تنها ریسک ملتهب‌تر شدن جو پارک‌دو‌پرنس علیه خودش را بالا خواهد برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر