بازدید 8813

تبریک پتروشیمی امیرکبیر به رتبه نخست عصرجدید

کد خبر: ۹۱۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 23 August 2019
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، هیات مدیره این شرکت، طی پیامی کسب رتبه نخست فاطمه عبادی هنرمند بندرماهشهر در برنامه استعدادیابی عصرجدید را تبریک گفت، پیام بدین شرح است:

فرهنگ و هنر همواره در کشور اسلامی ایران یکی از مقوله‌های اصلی زندگی مردم این مرز و بوم بوده؛ در استان خوزستان نیز که خاستگاه و پایگاه انواع هنر‌ها در کشور می‌باشد و هنرمندان افتخارآفرین بسیاری را در درجات عالی رقابت‌های ملی و بین المللی معرفی کرده است، فرهنگ و هنر همزیستی مشهودی با مردم هنردوست این استان دارد.

امروز استان همیشه سرافراز خوزستان بار دیگر با راهیابی سرکارخانم فاطمه عبادی از شهرستان بندرماهشهر به مرحله نهایی برنامه استعدادیابی عصرجدید، و دستیابی به جایزه رتبه نخست این مسابقه برای داشتن این گونه جوانان هنرمند و فرهیخته به خود می‌بالد.

هنرمندی که با رویکردی مردمی با خاک و شن در شیواترین طریق ممکن درد‌های جامعه امروز مردم را با هنر ستودنی و احساس مادرانه زیبای خود به تصویر کشید، مخاطبان چند میلیونی را مجذوب خود کرد و موجب شادی و سرور دلنشینی در بین هم استانی‌های خود شد.

اعضای هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز این افتخارآفرینی فرزند خوزستان قهرمان را به تمام مردم ایران و به ویژه هم استانی‌ها و بالاخص شهروندان عزیز بندر ماهشهر تبریک و تهنیت عرض مینماید.

آرزومندیم بیش از پیش زمینه پیشرفت و تعالی استعداد‌های درخشان جوانان نخبه شهرستان ماهشهر فراهم شده و هربار شاهد درخشش فرزندانمان در عرصه‌های مختلف باشیم.

ما در مجموعه شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز از هیچ تلاشی برای ارتقای روزافزون جایگاه رفیع هنر جوانان شایسته خوزستانی و به ویژه شهرستان بندرماهشهر دریغ نخواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها