بازدید 5508

سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است

هرگونه معاهده‌ای برای تغییر سهم دریای خزر باید به تصویب مجلس برسد
کد خبر: ۹۱۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 23 August 2019

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود، باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

به گزارش «تابناک»، سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در گفت­‌و­گو با فارس کاشان اظهار کرد: هرگونه معاهده‌ای برای تغییر در سهم ایران در دریای خزر امضا شود باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده و سهم دریای خزر محفوظ و ثابت است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز چنین طرح و انتقال‌هایی انجام‌شده و نتایج و مباحث خاص خود را دارد.

وی پیرامون استفاده از آب دریا افزود: برای آب شرب از دریا، با استفاده از دستگاه‌های شیرین‌سازی باید بهره برد و تغییرات محیط زیستی را نیز به دنبال دارد، می‌توان آب‌های شور موجود در مناطق کویری را با هزینه‌های کمتر شیرین سازی و استفاده کرد و این موضوع نیاز به برسی بیشتری دارد.

ساداتی نژاد در خصوص طرح بازگشت فرزندان مسؤولان به کشور عنوان کرد: بنده نیز جزو امضاکنندگان این طرح و مطرح‌ شدن آن در مجلس هستم و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار