بازدید 3925
۲

تاج: در بازی‌های ملی پذیرای بانوان خواهیم بود

کد خبر: ۹۱۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 23 August 2019

پس از آنکه محمدرضا داورزنی از فراهم شدن امکان حضور بانوان تماشاگر در بازی‌های ملی در استادیوم آزادی سخن گفته بود، رییس فدراسیون فوتبال نیز در این باره گفت: در بازی‌های تیم‌ملی از بانوان در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهیم کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی تاج در آیین اهدا جام و مدال به قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور در خوزستان، اظهارکرد: برای بانوان تجربه خوبی در فوتبال و فوتسال داریم. تیم فوتسال ایران قهرمان آسیا است و فوتبال ساحلی مان نیز جزو خوب ها است.

وی با بیان این‌که برای بازی‌های تیم‌ملی نیز از بانوان در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهیم کرد، عنوان کرد: فوتبال بانوان را هم جدی گرفتیم، البته در آغاز راه هستیم و کارهای بسیار مثبتی در حال انجام است، ضمن این‌که لیگ پویایی هم داریم.

پیش از این محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود که امکان حضور بانوان در بازی‌های ملی در استادیوم آزادی فراهم شده است.

رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین در ادامه گفت: باید یک کار جدی، محکم و پویا برای فوتبال بانوان انجام داد که خدا را شکر ارزیابی مثبتی از روند فوتبال بانوان دارم و این روند جهشی است.

وی با تبریک به تیم آویسا خوزستان بابت قهرمانی در لیگ یک فوتبال بانوان و صعود به لیگ برتر، خاطرنشان‌کرد: خوزستان در لیگ برتر، لیگ یک و دسته دو آقایان هم به ترتیب سه، یک و دو تیم دارد و اکنون نیز در لیگ برتر بانوان صاحب نماینده شد.

تاج در پایان نیز با تبریک به البرز برای صعود به لیگ برتر، گفت: البرز برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان کشور است که به لیگ برتر راه پیدا می‌کند و این مایه خرسندی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
باشیرینی یا بدون شیرینی؟
حتما باید زور بالاسرتون باشه؟حق انسان آزادی و آزادگیه
درود به فیفا که فشار آورد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان